• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Rise Online Forum gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Oyunda ne tür özellikler olmasını isterdiniz?

Depoeko

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
19
Tepki puanı
7
Puanları
3
Level
0
öncelikle merhaba.
Mage sınıfından baz alarak yapacağım yorumlarım. yüz hatları güzel lakin biraz daha güzel olabilir. göz hatları daha canlı olmalı.
Bide şu elin u şeklinde kalması hep dikkatimi çekti biraz daha mekanik katıp taktığımız silahların dan sonra ellerin öyle olması daha mantıklı olabilir. ondan önce hiç silah yok el açık bir şekilde olabilir.

video seçtim bazı şeylerden de canavarların sağ da resmi olması gayet güzel lakin yazı ölçüleri biz ayarlaya bilme özelliği gelirse güzel olur.(Ek olarak can barının yanındaki resmi orta yada alına bilir.)
ya aga dur aga sistem kötü deme öyle :D
 

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
90
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Bak iteme +30 grade veriyorum +8 de n sonra zor basılcak +15 den sonra daha da zorlascak ama oyun içerisinde bir gem gibi eşya olacak o gem sayesinde item basarken grade düşmeyecek +15 se +15 kalacak gibi gibi. vs. vs.

kanka Oyuna +30 metayı verdikmi verdik. İtem baasarken +8 e banko geçicek +8 den sonra yanma riski ihtimali olacak bide oyunda bir tane gem olacak bu gem sayesinde itemi basarken yakma riskini azaltıcak yani item elimizde kalıcak bu gemde slotlardan nadir atıcak

kanka slotlardan nadir derken az oranda atıcak %20 %10 drop ratesinde

amaç itemleri full +30 set yapmak oda kolay kolay olmayacağı için zaman alcak emek işine döncek oyun

Gemler uskoda opal saphir nasıl cıkıyorsa o oranda düşecek

Kanka +30 sizin niye cazibenizi çekmiyor aynı zamanda itemi atarken belli bi miktar para isteyecek mesela +15 den +16 a atarken oyun parası isteyecek 100.m coins yada 50m coins vs vs.

O zaman zor olur herkes +30 yapamaz sadece şansı olan kullanıcılar +30 item giyebilir oda çok nadir 1000 kullanıcıda 1 yada 2000 de 1 gibi vs.

Usko da var +30
Yıllardır oynayan useri var uskonun
+30 Reb işte 15 yıldır var


kanka anlatmak istediğim bu işte rebirth sistemi ama farklı aynen ap fazla artmaz itemler dengeli olur orasını geçtim

Farklı bir tadı olur oyunun herkes +30 basamaz

O dediğin anca şöyle olur +7 den sonra item rebirte döner otomatik o şekilde devam eder
7 den 8 e direk atlamak yerine tek tek rebirt basarsın ama karadish felan olmamalı
 

kemalgcc06

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
bence bosslardan efsun ekleme değiştirme falan çıkabilir nesneden cashle alabiliriz fazla uçuk olmayacak şekilde aylık etkinlik takvimleri olcak her gün bi etkinlik ile farm ve efsun kasabilcez gibisinden geliştirilerek bişeyler olabilir

bosslardan veya moblardan sandıkta atabilir sandıktan da bu efsun olayı çıkabilir bence güzel olur itemlere efsun atılma olayı bence userler için rekabet açısından güzel olur
 

sisto

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
3
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
Yazılan bütün yorumları ve önerileri 2-3 saatimi ayırarak uzun uzun okudum.Gerçekten çok güzel fikirleri olan arkadaşlar var.Bende yıllar önce Malum Online oyunu bırakmıs ve onlarca farklı mmo oynamış birisi olarak Rise Online World'un 2020 yılına yakışır gelişime açık oyuncu dostu bir oyun olmasını bekliyorum.Umarım hayal kırıklığına uğramayız siz değerli oyun yapımcılarının da emeklerinin bouna gitmesini gerçekten istemem.Ama Rise Online World'ü Cilalı bir malum Online World gibi (Dün yediğimiz yemeğin üzerine kaşar koyup bu oyun yeni) koymazsınız umarım yada zamanla geliştirilebilir şekilde tasarlamanızı ümit ediyorum.

1)Oyunun pazar sistemi wow , bdo vb oyunlardaki gibi hem alım hemde satım olayları AH üzerinden tek bir npc ile rahat rahat bakabilmeliyiz malum 3-5 item alıp satıcaz diye pc yi boşu boşuna açık bırakmaya ve oyunda kalabalık yapmaya gerek yok.Elektrik fiyatları da malum Bunu güncel mmolar gibi tasarlamanızı tavsiye ederim.
2)Ah de yada pazarda satılabilecek itemlerin altında ortalama pazar fiyatı yada minimum - maksimum pazar fiyatı kesinlikle yazmalı bu sayede dolandırıcılara engel olmuş ve item piyasasını takip etmek için ektra bir çaba harcamamış oluruz.
3)Oyunda olacak olan Premium Mağzada bu benim düşüncem bdo daki gibi tek tip premium olmalı premium mağzadaki diğer kozmatikler Malum Online World'deki gibi az bile olsa bir karakter güçlendirmesi vermemeli ve bunlar süreli olmamalı. Örnek veriyorm ben karkaterime power up storeden bir Outfit , Skin görüntüsünü değiştiren birşey aldığımda mesela %10 exp bonus verse oyunu çok etkilemez yada %50 şansla karkaterim expe yattığında exp gitmeme şansı verebilir.yada İtemlerin durability'sini (dayanıklılığını %10) arttıran bir özellik eklenebilir böylece alan kişilerde azda olsa aldıkları Skin-Outfitleri faydalarını görürler ve oyun içi ektra bir p2w etkisini en aza indirmiş olursunuz.Ve satılan pet , outfit , skin , gibi şeyler lütfen sınırsız olsun her ay bunlara ektra para vermeyelim.Tabiki sizde bu oyunu bizim kara kaşımıza kara gözümüze yapmıyorsunu sizde para kazanın bunun için güncecl oyunlarda olan Battle pass sistemini ve aylık premium sistemini getirirseni bence oynayan oyunların minimum %80-85'i düzenli olarak premium ve battle pass gibi içerikleri alarak oyunu destekleyeceklerdir.Malum siz oyuncuya bir adım gelin Böyle güzel bir oyun ve oyun yönetimi de oyuncuyu önemserse oyuncular size koşarak gelir.
4)Artık oyundaki yaratıkları grind (farm) yaparak oyun için para kasma sistemi bence eskide kaldı kesinlikle para kasma sistemi meslekler ve çeşitli etkinliklere dayandırmalı (Dungeon , Raid , Oyun içi Meslek , Günlük haftalık aylık questler ve World Boss ve Oyun içi eventler )
5)World Bosslar en çok damage atan yada ilk hasar veren kişiye değil hasar vuran herkese kutu vermeli drop şansı ona göre ayarlanabilir.
6.)Takılan itemler Hesaba yada Karaktere bağlı olmalı ki p2w'in önüne geçilebilmeli.
7)Oyunda Son bir seviye olmalı ve Skiller Malum Online World'deki gibi açmak için çok fala para ve emek harcanmamalı belli bir quest serisinin sonunda elde edilebilmeli.
8)Oyunun hikayesi belli bir quest dungeon ve oyun içi etkinliklerle bize anlatılmalı ve son seviyeye ulaşılmalı malum mmo'lar son seviyeye geldikten sonra başlayan oyunlardır.Oyunu oynayacak kitlenin yaş ortalamasının en az 20-25 arasında olacağını düşünüyorum.Artık hiç birimiz bilgisayar başında saatlerce oturup farm yapacak yaratık kesecek zamanı olduğunu sanmıyorum ve oyuna olan ilgi ve talepten ötürü exp slotlarında birbirimizi kırmaya üzmeye gerek yok son seviyeye gelip raid , dungeon , pvp , oyun için etkinlik ve eventlerle vakit geçirip eylenmek çok daha güzel olacaktır.Oyunu oynayan insanların hayatlarından ödün vermeden biyerlere gelebilmeleri gerekir.İnsanların hayatlarını oyunlarda birşeyler başarmak için çalmanın mantıklı olacağını düşünmüyorum.En son mmo'yu bırakma sebebim 1 yıl içinde 3100 saat gibi bir süre oynamamdı.Bu tamamen kendi fikrim artık işi gücü olan insanlarız ve ne kadar istesekde artık 1 gün içinde 2-3 saat oyuna vakit ayırmak benim için bir lüks bu oyun için bu süreyi ayırırım ama yıllarımı yada günün yarısını bir oyuna harcamadan birşeyler elde edemeyecek bir oyun yaparsanız malesef ki oyunu oynayabileceğimi sanmıyorum.O yüden level farmla değil oyun içindeki vaktimizi oyun içi dungeon event pvp ve diğer eylenceli şeylerle harcamak çok daha mantıklı ve oyuncuların daha çok hoşuna gideceğini düşünüyorum malumunuz güncel oyuncu kitleside arıtk mmo tarzı oyunlardan uzaklaşıyor ve oyun firmaları mmolara yatırım yapmayı bıraktı 2000'li yıllardaki gibi heryer mmo değil ve o zamanlarda açılan mmoların çoğu şuan kapanmış durumda.
9)İtem konusndada p2w şeklinde kasılmayacak eski tip upgrade sistemi yerine daha yenilikçi bir sistem Wow'daki gibi olabilir bir sistem olabilir pvp itemleri atıyorum pvp yaparak elde ettiğimiz puanlarla alınabilen bir sistem yada dungeon , raidlerden kasabildiğimiz pvp deki üstünküklerin item bazlı değil daha çok strateji ve playerlik üzerine kurulması ve itemlerin herkes tarafından aşırı derecede emek yada şans ile değil daha kolay yollarla elde edilerek daha eşit ve adaletli şekilde pvp ve pk atılabilen bir ortamda herkesin daha çok zevk alacağını düşünüyorum.

Umarım uğraşlarını ve emeklerini boşa çıkmaz ve sadece Türkiye için değil Dünya çapında özgün yenilikçi oyuncuyu düşünen ve Tahtı sallansada 2004 yılından beri 16 yıldır ayaktta duran WoW gibi bir efsanevi oyunu ortaya koyarsınız.Bizlerde sizlerin başarısını oyununuzu oynarak destek olur ve buna tanık olma şansını yakalayan nesil oluruz ve çocuklarımıza torunlarımıza anlatatcak güzel anılara sahip oluruz.Tavsiyelerimi okuduğunuz ve bizleri şimdiden böyle bir girişimle heycanlandırdığınız için teşekkür ederim.
Kesinlikle pazar sistemi çok önemli ben oyuna 6ay 1 sene emek vererek yaptıgım karakterle bende 1 sene sonra başlayan oyuna 20-30 bin neyse yatırıp cz de kesmedigi adam kalmayan oyuncular olucaksa ko dan bir farkı kalmaz VE ŞUNU ÖZELLİKLE BELİRTMELİYİZKİ P2W SADECE OYUNUN SUNDUGU EŞYALAR BUFF VEYA KOSTUMLER DEĞİLDİR OYUNCULAR ARASINDA DA P2W KISITLANMALIDIR BUNUN EN İYİ ÇÖZÜMÜ PAZAR SİSTEMİ TEK BİR PAZAR TİPİ İLE BUNA EL ATILABİLİR SENİN DE BAHSETTİGİN GİBİ BDO DA BU SİSTEM VAR VE KOSTUMLER SADECE GÖRÜNTÜ İÇİN VAR TEK PREMİUM TİPİ UMARIM PAZAR SİSTEMİNİ BU DEĞERLENDİRİRLER ÇÜNKÜ BİZLER OYUNA 6-12 SAAT ZAMAN AYIRACAK KADAR İŞSİZ DEĞİLİZ TABİ ÖYLE OLANLAR VAR AMA OYUNA 2-3 SAAT AYIRARAK BİLE BİRŞEYLER YAPILA BİLMELİ LİFE SKİLL AŞÇILIK KİMYA TARZI ŞEYLERDE OLABİLİR
 

Tekitekurin

Leader of Booster
WarriorTekitekurin
Mesajlar
101
Tepki puanı
93
Puanları
28
Level
4
Yazılan bütün yorumları ve önerileri 2-3 saatimi ayırarak uzun uzun okudum.Gerçekten çok güzel fikirleri olan arkadaşlar var.Bende yıllar önce Malum Online oyunu bırakmıs ve onlarca farklı mmo oynamış birisi olarak Rise Online World'un 2020 yılına yakışır gelişime açık oyuncu dostu bir oyun olmasını bekliyorum.Umarım hayal kırıklığına uğramayız siz değerli oyun yapımcılarının da emeklerinin bouna gitmesini gerçekten istemem.Ama Rise Online World'ü Cilalı bir malum Online World gibi (Dün yediğimiz yemeğin üzerine kaşar koyup bu oyun yeni) koymazsınız umarım yada zamanla geliştirilebilir şekilde tasarlamanızı ümit ediyorum.

1)Oyunun pazar sistemi wow , bdo vb oyunlardaki gibi hem alım hemde satım olayları AH üzerinden tek bir npc ile rahat rahat bakabilmeliyiz malum 3-5 item alıp satıcaz diye pc yi boşu boşuna açık bırakmaya ve oyunda kalabalık yapmaya gerek yok.Elektrik fiyatları da malum Bunu güncel mmolar gibi tasarlamanızı tavsiye ederim.
2)Ah de yada pazarda satılabilecek itemlerin altında ortalama pazar fiyatı yada minimum - maksimum pazar fiyatı kesinlikle yazmalı bu sayede dolandırıcılara engel olmuş ve item piyasasını takip etmek için ektra bir çaba harcamamış oluruz.
3)Oyunda olacak olan Premium Mağzada bu benim düşüncem bdo daki gibi tek tip premium olmalı premium mağzadaki diğer kozmatikler Malum Online World'deki gibi az bile olsa bir karakter güçlendirmesi vermemeli ve bunlar süreli olmamalı. Örnek veriyorm ben karkaterime power up storeden bir Outfit , Skin görüntüsünü değiştiren birşey aldığımda mesela %10 exp bonus verse oyunu çok etkilemez yada %50 şansla karkaterim expe yattığında exp gitmeme şansı verebilir.yada İtemlerin durability'sini (dayanıklılığını %10) arttıran bir özellik eklenebilir böylece alan kişilerde azda olsa aldıkları Skin-Outfitleri faydalarını görürler ve oyun içi ektra bir p2w etkisini en aza indirmiş olursunuz.Ve satılan pet , outfit , skin , gibi şeyler lütfen sınırsız olsun her ay bunlara ektra para vermeyelim.Tabiki sizde bu oyunu bizim kara kaşımıza kara gözümüze yapmıyorsunu sizde para kazanın bunun için güncecl oyunlarda olan Battle pass sistemini ve aylık premium sistemini getirirseni bence oynayan oyunların minimum %80-85'i düzenli olarak premium ve battle pass gibi içerikleri alarak oyunu destekleyeceklerdir.Malum siz oyuncuya bir adım gelin Böyle güzel bir oyun ve oyun yönetimi de oyuncuyu önemserse oyuncular size koşarak gelir.
4)Artık oyundaki yaratıkları grind (farm) yaparak oyun için para kasma sistemi bence eskide kaldı kesinlikle para kasma sistemi meslekler ve çeşitli etkinliklere dayandırmalı (Dungeon , Raid , Oyun içi Meslek , Günlük haftalık aylık questler ve World Boss ve Oyun içi eventler )
5)World Bosslar en çok damage atan yada ilk hasar veren kişiye değil hasar vuran herkese kutu vermeli drop şansı ona göre ayarlanabilir.
6.)Takılan itemler Hesaba yada Karaktere bağlı olmalı ki p2w'in önüne geçilebilmeli.
7)Oyunda Son bir seviye olmalı ve Skiller Malum Online World'deki gibi açmak için çok fala para ve emek harcanmamalı belli bir quest serisinin sonunda elde edilebilmeli.
8)Oyunun hikayesi belli bir quest dungeon ve oyun içi etkinliklerle bize anlatılmalı ve son seviyeye ulaşılmalı malum mmo'lar son seviyeye geldikten sonra başlayan oyunlardır.Oyunu oynayacak kitlenin yaş ortalamasının en az 20-25 arasında olacağını düşünüyorum.Artık hiç birimiz bilgisayar başında saatlerce oturup farm yapacak yaratık kesecek zamanı olduğunu sanmıyorum ve oyuna olan ilgi ve talepten ötürü exp slotlarında birbirimizi kırmaya üzmeye gerek yok son seviyeye gelip raid , dungeon , pvp , oyun için etkinlik ve eventlerle vakit geçirip eylenmek çok daha güzel olacaktır.Oyunu oynayan insanların hayatlarından ödün vermeden biyerlere gelebilmeleri gerekir.İnsanların hayatlarını oyunlarda birşeyler başarmak için çalmanın mantıklı olacağını düşünmüyorum.En son mmo'yu bırakma sebebim 1 yıl içinde 3100 saat gibi bir süre oynamamdı.Bu tamamen kendi fikrim artık işi gücü olan insanlarız ve ne kadar istesekde artık 1 gün içinde 2-3 saat oyuna vakit ayırmak benim için bir lüks bu oyun için bu süreyi ayırırım ama yıllarımı yada günün yarısını bir oyuna harcamadan birşeyler elde edemeyecek bir oyun yaparsanız malesef ki oyunu oynayabileceğimi sanmıyorum.O yüden level farmla değil oyun içindeki vaktimizi oyun içi dungeon event pvp ve diğer eylenceli şeylerle harcamak çok daha mantıklı ve oyuncuların daha çok hoşuna gideceğini düşünüyorum malumunuz güncel oyuncu kitleside arıtk mmo tarzı oyunlardan uzaklaşıyor ve oyun firmaları mmolara yatırım yapmayı bıraktı 2000'li yıllardaki gibi heryer mmo değil ve o zamanlarda açılan mmoların çoğu şuan kapanmış durumda.
9)İtem konusndada p2w şeklinde kasılmayacak eski tip upgrade sistemi yerine daha yenilikçi bir sistem Wow'daki gibi olabilir bir sistem olabilir pvp itemleri atıyorum pvp yaparak elde ettiğimiz puanlarla alınabilen bir sistem yada dungeon , raidlerden kasabildiğimiz pvp deki üstünküklerin item bazlı değil daha çok strateji ve playerlik üzerine kurulması ve itemlerin herkes tarafından aşırı derecede emek yada şans ile değil daha kolay yollarla elde edilerek daha eşit ve adaletli şekilde pvp ve pk atılabilen bir ortamda herkesin daha çok zevk alacağını düşünüyorum.

Umarım uğraşlarını ve emeklerini boşa çıkmaz ve sadece Türkiye için değil Dünya çapında özgün yenilikçi oyuncuyu düşünen ve Tahtı sallansada 2004 yılından beri 16 yıldır ayaktta duran WoW gibi bir efsanevi oyunu ortaya koyarsınız.Bizlerde sizlerin başarısını oyununuzu oynarak destek olur ve buna tanık olma şansını yakalayan nesil oluruz ve çocuklarımıza torunlarımıza anlatatcak güzel anılara sahip oluruz.Tavsiyelerimi okuduğunuz ve bizleri şimdiden böyle bir girişimle heycanlandırdığınız için teşekkür ederim.

eline sağlık
 

Mat73

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
***Sınıflar arası dengeyi nasıl sağlarlar bilemem ama muhakkak şart olmazsa olmaz.
***Tekli oyuncuya şans verilmeli.Bossları klanlar kesebilsin ona itirazımız yok.Fakat yukarda birçok arkadaşımın belirttiği gibi tekli oyuncular ve vakti olmayanlar saatlerce boss kovalayamazlar.Meslek sistemi veya başka bir şey getirilebilir.
***Diğer mmo lar gibi oyunun en önemli ana gövdesi silah armor kalkan olacak.Bu gereçlerin upgrade edilebilmesi malum online oyundaki gibi basit alelade bir algoritma üzerine değil akıllıca bir upgrade sistemi tasarlanmalı.
Üstteki yorumlarda belirtildiği gibi kombine sistem olabilir.Değerli itemlere ulaşmak emek akıl ve strateji ürünü olmalı.Tabiki siz firma olarak ücret karşılığında değerli itemlere ulaşmayı kolaylaştırmak en doğal hakkınızdır.Sonuçta bir emek işgücü sözkonusudur.
***Üyelik sistemi olmalıdır.
***Grafik ikinci planda tutulmalı.İçerik detay ve güvenlik 1. Planda olmalıdır.Başarılar
Saygılarımla
 

Kalopsia

Yeni Oyuncu
WarriorSeçilmedi
Mesajlar
3
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
Pazar sistemi için iki önerim var.
Bilgisayarı açık bırakmak yada oyunu oynarken 2.bir hesapla pazar açıp diğeriyle oyun oynamak gibi boşa uğraş çıkmaması için:
1.Öneri : Bir pet sistemi olmalı ve pazara bizim için bakmalı biz pvp ye pve devam edebilmeliyiz.
2.Öneri : Bir npcye satmak istedimiz ürünleri yüklemeliyiz otomatik listeleme olmalı hemde bu şekilde pazar pazar gezmek zorunda kalmayız .
Bunların gerçekleşmesiyle hem sunuculara fazla yüklenme olmaz.
 

CakirhaN

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
3
Tepki puanı
2
Puanları
3
Level
0
Crafting’in belli joblara esas olmasi cok guzel olabilir.
Healer priestin hp/mp pot
Warriorun madencilik
Magein balikcilik vs gibi.

Oyuna farkli bi boyut katacagini ve oyunda icinde yapilabilecek farkli seylerin joblara ozgu olmasinin cok iyi olacagini dusunuyorum.

Pazar sisteminin de malum oyun gibi olmamasi taraftaritim. Saatlerce pc acik durup pazarda beklemek cok sacma geliyor. Charla pazari acip exp, farm veya pkta gidilebilmeli. Oyundan ciktiktan sonra pazar acik kalabilmeli.
 

FrknGkmn

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
11
Tepki puanı
7
Puanları
3
Level
0
Account Bound Sistemi :

Bir çok MMORPG ' de gördüğümüz bu sistemin bizim içinde bence şekillendirilerek kullanılmasında fayda görüyorum. İsteğimi burada ki kitlenin yoğunluğuna göre de örneklendireceğim.

Öncelikle bu sistemi bilmeyen, daha önce oynadıkları oyunda denk gelmeyen arkadaşlarımız için; Düşürdüğünüz item sadece sizin hesabınızda kullanılabilir oluyor kaba tabiri bundan ibaret. KO tabanlı çok fazla takipçimiz olduğunu varsayarak konuşuyorum; OLD itemlerin takılmış hali.

Örneklendirmemi KO bazlı yapacağım zira bu oyunun takipçi kitlesini sanırım şuan %80 lerde KO tarafında ki arkadaşlar olarak görüyorum.

Mesela 2 adet bossumuz olsun. Bunlardan birtanesi Atilla birtanesi Atilla-x olsun. Biliyorsunuz ki bu oyunu oynayan arkadaşlar için Atilla'dan çıkan itemler önemli itemlerdir. Bu bossun bekçileri olur, hatta uykusuz geceleriniz olduğu olmuştur. Kimisi ticarete dökmüştür, kimisi hırsa dökmüştür bu boss işini. Bunu şu şekilde yapmanın bence hem oyun içi ekonomiye, hem tekil oynayan kullanıcıya, hem bossa verilen kıymete değeri çok yüksek olacaktır. Atilla dediğimiz bossun kesilmesi 8 16 24 kişi artık ne ise zorluk seviyesinde olsa ve parti ile harici kesilmesinin mümkünatı olmasa bu hem oyun içi dinamikleri oyunun en iyi 10 karakterinden sıyırır, hem oyun içi etkileşimi artırır, hem clan değerini çok daha fazla ortaya koyar. Burada çıkan item satılabilir ve her yerde kullanılabilir olsa. Düşecek olan itemin paydaşını artırır, satılsa dahi elde edilen oyun gelirinin 1 kişiye değil 20 kişiye dağılmasını sağlar, tek başına para babası kıvamına gelen kişileri ortadan kaldırır, oyun içinde oyun parasının daha çabuk harcanabilir ve takas edilebilir hale gelmesini sağlar diye düşünüyorum. Gelelim Atilla-x bossumuza bu mobumuzda solo kesilebilmeye yatkın ( tabikide worm'den bahsetmiyoruz :) ) yada 2 kişi ile kesilmeye müsait olsa bundan çıkan item aynı itemin ACCB hali olsa. Bunu kesen adamın bir daha bu boss ile işi olmasa ve kesme amacı tamamen karakterinin orta seviyede oyun içi tüm gereksinimlerini karşılayabilecek hale getirecek seviyede olsa çok daha güzel olmaz mı ? Hem oyuna tutunacak seviye herkeste item olmasını sağlar, hem arsa bekçilerini ortadan kaldırır. Bundan düşen item ACCB olacak ve bence çokta güzel olacak. Tüm bosslar için bir mini boss mantığı yani ancak bu mini bosslarda tabiki o kadar kolay kesilmeyecek. Bence bu sistem çok fazlası ile yararlı olabilek bir sistem. Tabiki sizlerinde görüşlerini merak ediyorum bu konuda.
soulbind özelliğinden bahsediyosunuz anladığım kadarıyla ve bi bossu kesebilmek için tank healer dps gibi birden fazla kişinin gerekli olduğunu söylüyosunuz umarım doğru anlamışımdır.Bu sisetem gerçekten cok anlamlı olur ancak ticaretin ölmemsi açısından binds on equip itemlerde düşebilmeli ama nadir.consumuble itemler konusunda bi düşünceniz varmıdır?
 

Unaided

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
15
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Wow sistemindeki gibi müzayede evine bırakalım itemi orada satılsın daha sonra posta olarak para gelsin yada aldığımız item gelsin.
 

Unaided

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
15
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Oyunun ses getirmesini istiyorsanız aynı oynanış mekaniği olsun ama ırk sayısı 7 olsun örnek ırkların birbirlerine üstünlüğü olmadığı gibi bazı farklılıklar olabilir. Orc ırkı +2 damage fazla vursun daha öfkeli olsun aktif skill olsun coldown 5 dk olsun. İnsan ırkı defansı +2 fazla olsun aurası daha fazla olsun 1920 heal yerine 1950 heal atsın.
 

Siyah34

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
11
Tepki puanı
2
Puanları
3
Level
0
Oyunda base olduğunu varsayarak mı paylaşım yaptınız? Çünkü oyunda base olacak mı hiç kimse bilmiyor. Bu yüzden Knight online gibi diyemeyiz. Ardream, Colony Zone, Base gibi yerlerin olacağını bilemediğimiz için ve yapımcıların da bu konular hakkında cevap vermediklerini bildiğimiz için bunları konuşmak çok erken.
Olursa diye dedim zaten. Ama mmorpg muhakkak bi kapışma alanı olcak iki ırk base olsun olmasın
 

Yuberun34

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
Knight Online ile benzer olan tüm özelliklerin ama tüm özelliklerin kaldırılması.

Yeni bir oyun yapıyor iseniz lütfen yeninin tanımına uygun olsun. Ben delos haritasını, minor healing'i, spike'ı , warrior shell helmet'ı "yeni" dediğim bir oyunda görmek istemem. Benzerleri olabilir elbette, neden olmasın yani. Ama en azından bir görsel değişikliğe gidin. Bunları görmek istesem zaten Knight Online oynarım.Bu açıkçası beni bu oyun hakkında çoook ama çoooook tedirgin eden bir şey. Lütfen ama lütfen bunlar ile ilgili bir değişikliğe gitmeyi göz önünde bulundurun.

Pvp'de çeşitlilik

Pvp'nin tek bir harita üzerine yoğunlaştırılmaması, moba tarzı bir göreve yönelik etkinliklerin bulunmasını isterim açıkçası. Ya da 40-50 kişilik raid partilerle yapılacak gvg etkinlikleri.

Pvp'nin bir amaca yönelik olması.

Bir tane bezden pelerin, bir tane de ismimin yanında duracak dandik simge için boş boş nation point kasmak hiç tarzım değil.Bir insanla mücadele edeceksem bu bir şeyler getirmeli.Nasıl bir şey getirebilir ? Bir skill olabilir, stat olabilir, item olabilir, hatta clanlar için konuşursak haritadan herkesin görebileceği ama yalnızca orayı pvp'de hak ederek kazanmış clanın sahip olabileceği bir toprak parçası olabilir.

Dungeon farmı

Bence günümüzde mmorpg dediğimizde, kesssssssinlikle ve kesinlikle içinde bulunması gereken bir özellik, bir ekiple seviyeye göre bir dungeona katılabilmek.Bunun keyfi mmorpglerde çok az şeyde var. Dungeonları tamamlamak için içinde ekipçe çözmeniz gereken çeşitli bulmacalar barındıran mmorpg'ler inanılmaz keyifli oluyor.

İtem craftlarken başarı şansı

eminim ki oyunda kullanabileceğimiz craftable item'lar yapmayı düşünüyorsunuzdur. Bunların başarı şanslarının kesin olmasını ancak stat olarak farklı gelmesini isterim.

Statlardaki çeşitlilik

Str, dex, int, hp, mp ile statlar kısıtlı kalmasın. Oynanışı çeşitlendirmek için crit increase, stamina, poison , magic penetration, armor reduction, life drain gibi ekstra statların eklendiğini görmek isterim.

Skillerdeki çeşitlilik

En basit classın dahi kullanması gereken en az 10-20 skill olmalı. Warrior alayım, bir tane skillim olsun, sabahtan akşama kadar onu vurayım ya da mage alayım 3 tane novam olsun, döndükçe onları atayım mantığı SI-KI-CI. 2020 yılında BAZI OYUNLARDA -ki siz bilirsiniz o oyunları- gördüğümüz bu tarz oynanışa sahip classları kullanan oyuncular hala ortalıkta yetenekliyim diye geziyor. Lütfen...

Passive income

Hepimiz 7/24 oyun başında olamıyoruz maalesef. Biz oyunda değilken de kasılmamıza az da olsa yardımcı olacak bir şeyler güzel olabilir. Bu hilenin de kısmen önüne geçebilecek bir şey. Passive income'dan kastım otomatik atak botu/cini gibi saçmalıklar değil elbette... Potumuzu çıkaracak bir görev, biraz gold veren bir etkinlik vs..

Classlar içi çeşitlilik
Örneğin rogue sınıfı oynuyorsam, rakibi burstlemek istemiyor olabilirim. Attack speed'e ve life drain'e yönelik bir çar oynamak istiyor olabilirim ya da evasion'a ve mobilitye önem vermek istiyor olabilirim. Bunlara göre skill tasarımları yapıp ana classı kendi içinde alt dallara ayırmanızı isterim.

Pve'nin eziyet olmaması

Ülkemiz sınırları içinde mmorpg'lerin RPG kısmı çok fazla dikkat çekmiyor. Ben de pek bayılmam ne yalan söyleyeyim.. Max level'a ulaşırken pve kısmına düşman olmak istemem, bot gibi bütün gün aynı yaratığı keserek pve yapmak SI-KI-CI ve ANLAMSIZ. Hedeflediğiniz KO kitlesinden bunları gerçekleştirmesini bekliyor olabilirsiniz, beklentilerinizi de karşılayacaklardır. Ancak benden beklemeyin bunu. Güzel bir hikayeye bağlı bir süreçte max 4-5 gün içinde max level'a ulaşabileceğim bir pve yolculuğu bence çok daha keyifli.

Gözlemlediğiniz örneklerin değişmesi

:D 2020 yılında hala KO gibi bir oyunu örnek olarak oyun çıkartmak komik. Umarım gözlemlediğiniz başka örnek oyunlar da olur. WOW, ESO, FF, BDO, BNS, Kingdom Online, ROM, Shaiya, Archeage , Tera, Lost Ark, M2, DAOC, Wuxia tarzı oyunlar vs... elbette KO da olsun. Ancak oyunları gözlemleyin.Bunlar ve piyasadaki adını saymadığım diğer tüm rakipleriniz çok iyi özelliklere sahip. Bunların bir şekilde takip edilip uygun bulunanların oyuna eklenmesini isterim.

Nacizane fikrimdir. Saplantılı KO hayranlığınızı en kısa zamanda bırakmanız dileğimle. Heyecanla bekliyorum ve gelişmelerin takipçisiyim.
 

Yuberun34

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
Sezon sistemi çok güzel olur. Her sezonda sıfırlanan özellikler. Yarışmacı oyuncular olur. Bu da oyunun sürdürülebilirliğini artırır diye düşünüyorum.
İnsanların sürekli yeni açılan sunuculara koşmasını ve eski sunucuların ölmesini engelleyecek bir özellik olarak dikkate alınması gerektiğini düşündüğüm bir öneri bu. Umarım dikkate alınır.
 

Raidenn

Yeni Oyuncu
RogueMileenaa
Mesajlar
12
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Oyuncuya hitap edip kullanıcıların fikirleri alınarak, gerekirse anket yapılarak bir oyun olması en iyi seçim olacaktır.
 

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
90
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Beyler oyuna mikrofonu entegre etsek nasıl olur partidekiler birbiriyle konuşabilsin Solo oyuncular için olmazsa olmaz. ?
ama bu şu şekilde olmalı eğer partideki kişi mikrofonunu aktive etmek isterse dilerse yani dilemezse sıkıntı yok kapalı dursun.
Atıyorum ben oyundan bir kişiyi rahatlıkla engelleyebileyim yani mikrofon olarak. Bence olması gereken bir özellik bilmem siz ne Düşünürsünüz bu konuda ?
 

RayneruS

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
18
Tepki puanı
12
Puanları
3
Level
0
Beyler oyuna mikrofonu entegre etsek nasıl olur partidekiler birbiriyle konuşabilsin Solo oyuncular için olmazsa olmaz. ?
ama bu şu şekilde olmalı eğer partideki kişi mikrofonunu aktive etmek isterse dilerse yani dilemezse sıkıntı yok kapalı dursun.
Atıyorum ben oyundan bir kişiyi rahatlıkla engelleyebileyim yani mikrofon olarak. Bence olması gereken bir özellik bilmem siz ne Düşünürsünüz bu konuda ?
gayet güzel olur oyundaki herkesle konuşulabilsin ama davet atılıp :D
 

Baris

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
1- Aylık abonelik sistemi olsun (oyun ve oyuncu kalitesini ciddi anlamda arttıracaktır.)

2- Itemlerin giyilebildiği üst level sınırı olsun. Örneğin "X" dagger'ı 59 leveldan sonra giyilemesin. Böylece farklı levellara ve skillere özgü pk ortamları kolaylıkla oluşabilir.

3- Daha önce de söylediğim gibi Wow'daki soulbound sistemi olsun. Itemlar giyildiği takdirde pazara-trade'e konulup satılamasın.

4- Yine wow'daki Auction House sistemi olduğu takdirde pazar dolandırıcılığının son bulacağını düşünüyorum. O nedenle bu sistemin olması da oyun ve oyuncu kalitesini oldukça yükseltecektir.
 

llSULTANll

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
7
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
Hep olmasını istediğim bir şeydir bu tarz parayla char dizilen oyunlarda +8 üzeri itemlerin satılamaz olması karaktere bağlanması.
Maddi durumu iyi olan insanların +9 itemleri ve değerli +2 +3 takıları 50 100 hatta 200 bin lira harcayarak bir karakterde toplaması bana göre çok yanlış.Oyunla olan bağımızı hızlı bir şekilde koparmaya sebep oluyor
 
Üst