• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Rise Online Forum gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Oyunda ne tür özellikler olmasını isterdiniz?

Blitzstrah

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
4
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Merhaba,

1 - Aşağıda açıkladığım sistemin asıl amacı, playerlerin eğilimlerine ve yönelimlerine yönelik bir yenilik getirmektir.

2 - Örnek ile anlatayım; Bir adet +8 raptor düşünün. Bu raptor ile CZ'de 10.000 tane player kill alınmış. 10.000 player killde raptora achievement açılıyor, adı da Unstoppable Raptor Skill. Bu URS achievementi raptora 5% damage to enemy özelliği verecek. Ve bu achievement sadece CZ'de elde edilebilip, CZde işlevli olacak.

3 - Bir diğeri; Bir adet +8 raptor düşünün. Bu raptor ile Eslant'ta 10.000 tane monster kill alınmış. 10.000 monster killde raptora achievement açılıyor, adı da Monster Killer Raptor. Bu achievement raptora 5% damage to monsters özelliği verecek. Ve bu achievement sadece eslant'ta elde edilebilip, eslant'ta işlevli olacak.

4 - Her itemin kendine göre değeri - özelliği olacak.

5 - 5% eslant monster attack increaseli bir raptorla gidip cz de 10.000 player kill yaparsan 2 achievement birden açılır. 5% eslant mob attack incr. 5% CZ player attack incr.

6 - Bu achievementlar silahın üzerinde yazıp laf kalabalığı yapmayacak. Silahın üzerine geldiğinde bir sekme olacak veya buton, o butona tıklayıp silahtaki achievementları görebileceksin. Buna göre fiyatını belirlersin.

Bu da başka bir fikir/öneri; Basitten zora level-achiement sistemi. 10 killden başlar 10.000 kille 2 ye katlayarak gider. 20 40 80 160 gibi.. Her levelde 0.1% oranında ek özellik eklenir.
 

Mastheras

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
2
Puanları
3
Level
0
1- Craft sistemi
Birçok mmorpg de olan craft sistemine yeteri kadar önem verilmeli, craft materyalleri gerekli öneme sahip olmalı. Ko'daki delos sistemine benzer mantıkta kat geçtikçe zorlaşan ve materyal toplamaya dayalı dungeonlar olmalı ama materyal drop rateleri zor olmalı ki dediğimiz craft itemleri kolay elde edemesinler

2- Bosslar Ve Dropları

Her bosa ait belli bir zırh ve item kombinasyonu olmalı hepsini bir araya getirdiğinizde ekstra özellikler vermeli fakat bossun seviyesine ve önemine bağlı olarak etkileri değişmeli.

3- Meslekler gelmeli

Demirci, Balıkçı, çiftçi vb. Gibi meslekler ve bu mesleklerin kendine özgü exp. seviyesi olmalı mesela demircinin belli seviyelerde açılan craftlayabileceği şeyler olmalı son seviyelere doğru ise masterpiece tarzı itemler craftlayabilmeli item çeşitliliği ne kadar fazla olursa oyundaki farm keyfi o kadar fazla ve slotlar o kadar keyifli olur.

4- Görüntü iyileştirmeleri

Okçu vb gibi sınıfların görüntülerinde realistik çalışmalar yapılmalı mesela bir ok takıldığında ekstra olarak sadak tarzı bir item olmalı ve bu item olmadan ok atamamalı aynı warrior da spear ve shield takma muhabbeti gibi ok ve sadak takmalılar. Hem karakterin görüntüsü açısından realistik bir görüntü hemde keyif verici bir oyun zevki sunar.( Bu eksiklik priestte damage book vb gibi her classa getirilebilir)

5- Pet sistemi

Her mmorpg de olması gereken bir sistemdir. Loot olsun vb birçok işte kullanılabilmeli hatta pk da bile gözle görülür bir yardımı olabilmeli.

6- Binek sistemi

PvP sistemi ko gibi olursa yapımı zor olacak fakat olması keyif verici olabilir.

7- Weaponlar Elde Durmamalı

Sürekli elde durması mantıksız pk dışında herhangi bir şeye saldırmıyorsa item okçuysa sırtına asılmalı asas ise beltte durmalı vb vb
 

Blitzstrah

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
4
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Merhaba,

Aklıma şöyle bir fikir geldi;

Savaşın adı: "Conquering the Loam", Verimli Toprakların Fethi

1 - Neutral bir map olur. Bu map içerisinde 2 ırk arasında savaş olur. Savaşı kazanan taraf 24 saat boyunca o map'e teleport olabilir ve farm-exp'ten faydalanabilir.

2 - Bu farm-exp slotları diğer maplere göre %lik oranda daha avantajlı olabilir.
 

Siyah

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
15
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
Emeğine sağlık.
Oyuna ekstra item sokacak aktiviteler olmamalı bence. Maden Balık vb. gibi. Ayrıca Genie denen olaya ben tamamen karşıyım. Oyunda bir çok farmer olur. Slotları boş bulamayız. aylarca aynı slotta olan insanları görebiliriz. Oyunda robot karakterler değilde birebir sahipleri ile muhabbet ve eğlence içerisinde bir ortam olmasını temenni ederim. Genieyi kötüye kullananlarda elbet olucak. Genie altı hile açan makro açan gibi.

Merhaba,

1 - Aşağıda açıkladığım sistemin asıl amacı, playerlerin eğilimlerine ve yönelimlerine yönelik bir yenilik getirmektir.

2 - Örnek ile anlatayım; Bir adet +8 raptor düşünün. Bu raptor ile CZ'de 10.000 tane player kill alınmış. 10.000 player killde raptora achievement açılıyor, adı da Unstoppable Raptor Skill. Bu URS achievementi raptora 5% damage to enemy özelliği verecek. Ve bu achievement sadece CZ'de elde edilebilip, CZde işlevli olacak.

3 - Bir diğeri; Bir adet +8 raptor düşünün. Bu raptor ile Eslant'ta 10.000 tane monster kill alınmış. 10.000 monster killde raptora achievement açılıyor, adı da Monster Killer Raptor. Bu achievement raptora 5% damage to monsters özelliği verecek. Ve bu achievement sadece eslant'ta elde edilebilip, eslant'ta işlevli olacak.

4 - Her itemin kendine göre değeri - özelliği olacak.

5 - 5% eslant monster attack increaseli bir raptorla gidip cz de 10.000 player kill yaparsan 2 achievement birden açılır. 5% eslant mob attack incr. 5% CZ player attack incr.

6 - Bu achievementlar silahın üzerinde yazıp laf kalabalığı yapmayacak. Silahın üzerine geldiğinde bir sekme olacak veya buton, o butona tıklayıp silahtaki achievementları görebileceksin. Buna göre fiyatını belirlersin.

Bu da başka bir fikir/öneri; Basitten zora level-achiement sistemi. 10 killden başlar 10.000 kille 2 ye katlayarak gider. 20 40 80 160 gibi.. Her levelde 0.1% oranında ek özellik eklenir.
Peki ben bu itemi sattığım zaman o özelliği ile birlikte mi satılacak? Yoksa karakterden karaktere sıfırlanacak mı bu özellik?
 

FNiscariot

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
6
Tepki puanı
8
Puanları
3
Level
0
8 kişilik exp parti kurulabilsin 4 kişide herkese canavarın %100 exp i gelirken 8 kişi canavar keserken bu oran %150 ye çıkabilir böylece oyun içi sosyallik te arttırılabilir.
 

VargVikern

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
Knight Online'de pek üzerine gidilmeyen bir kaç sistemi burda geliştirmenizi öneririm , dungeon bazlı ve insanları bu dungeonlara itecek craft metaryallerini bu dungeonların içerisine koymanızı , örnek olarak insanlar chitin çıkartmak için golem değilde , chtini craftlamak için o dungenonu grindlemek zorunda kalacak - spotlarda ks ler dönmeyecek , Görev sistemi hikaye sismide bu iki sistem ko da yok yap geç mantığı var görevlerden elde edilecek eşyalar ve seçimlere göre gidilen yollar farklı olmalı insanları oyunda sadece " eski anılar " için oynuyoruz yaa modunda tutmamalı yeni oyuncuyuda biraz olsun çekmeli , dungeon mekanikleri iyice geliştirilmeli delos tarzı yukarı çık modunda değilde yükleme ekransız gittiğimiz yerlerde girdğim dungeonlarda tek bosu kesip çıkmadığımız yada tek bir odada durup tonlarca mobu kesip bitirdiğimiz bir sistem olmamalı. ko daki class lar harici yeni classlar eklenmeli oluşturulmalı , karakterlerin yürüşleri kesinlikle ve kesinlikle tekrardan yapılandırılmalı çok kalas ve görüntüyü bozan bir yürüyüş var izlediğim videolarda , oyun içerisindeki ticaret sistemi ko ile aynı olmamalı bu olursa oyun = p2w.
 

Blitzstrah

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
4
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Oyuna ekstra item sokacak aktiviteler olmamalı bence. Maden Balık vb. gibi. Ayrıca Genie denen olaya ben tamamen karşıyım. Oyunda bir çok farmer olur. Slotları boş bulamayız. aylarca aynı slotta olan insanları görebiliriz. Oyunda robot karakterler değilde birebir sahipleri ile muhabbet ve eğlence içerisinde bir ortam olmasını temenni ederim. Genieyi kötüye kullananlarda elbet olucak. Genie altı hile açan makro açan gibi.


Peki ben bu itemi sattığım zaman o özelliği ile birlikte mi satılacak? Yoksa karakterden karaktere sıfırlanacak mı bu özellik?
Özelliği ile birlikte satılıp satılmayacağına yönetim karar versin veya ankete sunulsun. Bana kalırsa özelliği ile birlikte satılsın.
 

Lipton

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
Bende joblarla alakalı aklıma gelen önerilerimi paylaşmak istiyorum;

1 - Warrior bence doğası gereği tanıklığı sembolizm eder ama su anki KO sisteminde atack üzerine kurulu ben daha Full defans skill barı açık şekilde oynayan warior görmedim defans warrior özelliği gelmeli. Oyuncuların birazda olsa beyinlerini kullanıp oyun mekaniklerini ve metaları değiştirmeleri gerektiğini düşünüyorum.Defans warrior için mesela PK sırasında engellediği hasara göre ekstra özellik açması gerek. Örnek verecek olursam 150k hasar önlendiği zaman belirli süre aktif olan defansı oranında atack elde etme ve aynı zamanda da engellediği hasar karşılığında NP kazanma buda defans yaparak Np kazanma sistemini getirir illa karşındaki düşmanı öldürmekle değilde kendi ırkını koruyarakta np kazanma sistemini doğurur ve daha gerçekçi olur.

2 - Priest için mesela sc lerden sonra buff priest görmek zor, genelde db ama buff olmanın belirli avantajları olmalı mesela sc kullanan 2k hp alıyorsa priest 2k hp+ %2-3 power increase tarzında özellik eklene bilir 300ac+ 10 hp regen tarzında yanı bir jobun görevini yapacak scler olmaması gerekiyor. Bİrde BP priest için özel kıyafet ve silah eklenebilir.

3 - Magelerde ise Sorcerer olmanın temelini taşımalı atack yapmanın harıcınde takımıda sadece fr lr gr vermek yerine baska büyü özellikleriyle geliştirmeli, bir diğer önerimse mesela Fr+LR mage mantıgının olmaması gerektiğini düşünüyorum yani alev + elektirik püskürten bir ejderha ne kadar şaçma olur.

4 - Asas karakterleri tarihte hep tek takılan suikast timi olarak bilinir yani özleri gereği yalnız kurtlardır. Asasinlere solo oynadıklarında ekstra özellikleri pasif şeklinde verilebilir görünmezlik süresinin uzun olması veya görünmezken belirli skill kullanma gibi.

5 - Birde Silahların hep sabit özellikte yanmaması gerekir. Yani shard'a sadece poison vererek mor şekilde yanmasın element özelliği gelmeli oyuncunun oynadığı tarza göre Flame, Lighting, Poison, Air, Glacier, Water ve aklınıza gelecek diğerleri gibi her biri farklı özellikler eklemeli silaha Poison eklerse berlirli süre ufak hasar verme, Air eklerse skillerlerin bekleme süresinde ufak düşüş sağlayarak daha seri atack yapma vs . gibi
 

Emre Can

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
Öncelikle herkse iyi forumlar dilerim.

Yaklasık olarak 16 -17 yıldır mmorp oynadım ilk knight halinden ve son haline Albion online Metin 2 silkroad Karahan online Air online Kingdom online ve şimdi hala devam ettiğim Archage unchained içlerinden en zevk aldığım Kingdom ve Archage oldu .Şu anda archage yeni versiyonunda p2w olayını bitirdiler gold transferi yapanları banladılar ve oyun tamamen item ve gear sistemini Dungeon ve pvp ye döktü bence kesinlikle bu oyunda su sistemin olamaması lazım Bynogame operatöründen 2 bin tl lik gb alamamam lazım. Oyunu durumu olanda olmayadan emek vererek item ve lvling yapılması gerekiyor bugün kakoa game herkes bilir ve archage in yarısından fazlasını satın aldı 14milyon dolar gibi bir paraya bu mebla gerçekten bir başarının mirasıdır . Sorulacak olursa kesinlikle bir grubun tek bir yerden farm yapıp bütün serveri domine edememesi gerek ve herkesin bu oyunu oynayabilmesi gerek neticede alt yapısı nasıl olur bilmem ama biz Archage ve diger Mmo larda 100 v 100 atıp vs lerin 10 15 dk sürdüğü oluyor o kadar dengeli kurulmuski oyun 8 tane mage gelip bir novayla veya meteorla 100 kişiye tek atamaması gerek en azından bu kadar basit olmaması gerek bence makul olan

1 - Dungeon sistemi ( en iyi silah ve gear takılar burdan düşecek )

2 - Pvp sistemiyle kazandığın Np honor vs ile upgrade yapabilme

3 - Gold veya gold bar artık para birimi ne olursa ticaret hatları olması güvenilir veya riskli

4 - Kesinlikle Gemi / Su savaşları / Daha Güzel bir kale savaş sistemi /Balıkcılık vs Sporting yapılacak etkinlikler olması.

5 - Arena sistemi 1 v 1 - 3 v 3 - party vs party(anlık düelle sistemi / guild savaşı

6 - Kesinlikle gold ve eşya ticaretinin kapatılması. ( belki bunu saçma olarak görebilirsiniz ama bir süre sonra knight online dan bilirsiniz oyunu ele alabilecek büyük grupların gold satışını eline aldıklarında arada açılacak itemların farkı asla kapanmaz )

7 - Bu oyunu sadece insanlar pvp yapmamalı farm da yapabilmeli araştırıldından bir cok mmo da evler arsalar arazilere kurulan tarlalarda yetiştirilen hayvancılık vs bu tarz şeylerinde ilgi çekebileceğini düşünüyorum.
 

Midokacper

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Forumda oyunu geliştirmek icin ne güzel emek verip yazanlar var genel olarak hepside oyunu ticarete dökmek yerine emek verilerek bir yerlere gelinmesini sağlamak ve daha düzgün bir oyun oluşturabilmek için oyunun geliştiricileri bu yazılanları dikkate alırsa ne mutlu bize ortaya çok güzel bir oyun çikar benim önerimse şu yönde tanıtımının cok iyi yapilmasi ve reklam,buyuksehirlerde bilboard kiralanip metrolara internet kafelere ve universitelerin bilbordlarina oyunun afislerini asmak genc oyuncu kitlelerine en azindan oyuna girip tercih etme sansi verir bunun icin reklam butcesini iyi yararlamak gerekir game masterleriniz cokmiyi mulakatlardan gecirilmeli ve vergi mufettislerinin calisma stili gibi birbirlerini kontrol edebilmeliler boylece oyuna edit item ssokulmasi engellenir pazar sistemi cok dengeli olmali ve değerli itemler non trade olmasi gerekir bu diğer oyundaki gibi 1 iteme 50.000 tl gibi rakamlari engeller karakter satisinin olmamasi gerekir ve pus sisteminde laffer eğrisinden yararlanilmasinda fayda var Saygilarimla ...
 

ReginaMeis

Aktif Oyuncu
RogueReginaMeis
Mesajlar
198
Tepki puanı
176
Puanları
43
Level
6
Çoğu kişinin yönergesi makronun önüne geçilemeyeceği yönünde. İşi yazılım olan birisi olarak buna katılmıyorum. Eğer istenirse kesinlikle önüne geçilebilir bir sistem. Knight Online çok eski bir oyun motoru tarafından yazıldığı, yayıncı ve yapımcı firma birbirinden ayrı olduğu için bunun önüne geçmiyor. Zannediyorum ki zaten geçebilecek becerileri veya istekleri de yok. Kaldı ki makroya gelene kadar çok fazla sorunları var zaten. Konumuz bu değil. Makronun önüne geçmenin yolları mevcut. Makro programları gerçekten birisi klavyeye basıyormuş gibi işlerler. O yüzden herhangi bir yazılım senin makro açtığını anlayamaz. Elimizde makroyu engellemek için 2 muhtemel yol var.

1. Yol
Varolan ve bilinen makro yazılabilen programların (razer synapse, logitech gaming software vs.) açık olup olmadığını tespit edip, bu bağlamda bu programlar açık olduğunda oyunun açılması engellenebilir. Ama ordan birisi "Ben 1000£ verdim buna, özelliklerini kullanamayacaksam, ışıklarını yakamayacaksam niye verdim bu parayı." diyecektir. O yüzden bu yolu kullanmak çok sancılı olabilir. Biraz fazla tepki çekebilir. Zaten çok bilinmeyen makro programları ya da uyanık, kendini yazılım dehası zannedip visual studiodan kendi makrosunu yazan arkadaşların yazılımları otomatik olarak 3rd party tool olarak algılanıp yasaklanıyor.

2. Yol
Machine Learning imkanları şu anda çok ileri seviyede. Yazılabilecek çok basit bir sistem ile tuş vuruşlarının arasındaki ms. saptanıp, bu vuruşlar sabit bir şekilde ilerliyor ise veya belirli bir düzeni izliyorsa, makro açıldığı tespit edilip gerekilen işlem yapılabilir. Kimse kimseyi kandırmasın. Burada double veya float değişkenlerinden bahsediyoruz. Makro programlarında milisaniye yerine 10, 20 yazıyor olabilirler. İşin aslında bu gecikme virgüllü çalışır. Hiçbir canlı varlık 100.000,000 ms gecikme veya bi 100.000,000 ms bi 150.000,000 ms gibi gecikme değerlerini sabit olarak basamaz, rastlantısal olarak mümkün değildir. Bunlar yazılımsal olarak tespit edilip, oyundan uzaklaştırma gerçekleştirilir.
 

Huares

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
5
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Charların meslekleri olabilir. Çiftçi, madenci, balıkçı ...vs gibi. Her bir mesleğin çeşitli görevlerle veya belli alanlarda geçireceği zamanla elde edebileceği materyaller olabilir. Bir imalatçı npc'si konularak belli materyal tür ve miktarca çeşitli kombinlerde bazı itemler verebilir. Her bir meslek arasında takas yaparak bu kombinleri tamamlayabilir. Örneğin 1-15 arası levelde 10 farkı çiftçi ürününden belirlenmiş miktarda; 5 çeşit maden ürünü, 7 çeşit balıkçı ürününü npcye götürerek 15 levelde çok işe yarayacak bir sürpriz item (farm için weapon gibi.) sahibi olunabilir. 15-30, 30-45, 45-60, gibi belirli level aralıklarında istenen materyal sayısı, çeşidi ve npcnin vereceği itemlerin gücü geliştirilebilir. Bu yolla onlarca materyal kombinasyonu sağlanabilir.
 
Son düzenleme:

cebra

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
3
Tepki puanı
4
Puanları
3
Level
0
Öncelikle Merhaba Ben knight online'ın betasını bile oynamış 000 f9devilden gelme birisiyim (hani belki bilen vardır 35 level da şifre yazıp spike atıyoduk , şifre yazıp nova atıyoduk baya eski :)) uzun aralar verdim oyuna döndüm falan derken oyun hala aynı sorunlarla dolu vede oynamadım bu yüzden .
Bu tip sorunları bu oyunda görmek istemem o yüzden önerilerim :
- Oyun Kodlaması İşlemcinin tüm çekirdeklerini Kullanacak Şekilde düzenlenmeli ( 1000 liralık tek çekirdekli Bilgisayar , 6000 liralık 8 çekirdekli bilgisayardan daha iyi verim almamalı knight'taki gibi )
-Ne kadar büyük bir kitleye sahip olacağınızı az çok tahmin ediyorsunuzdur ama bence o kitle dahada büyük yani ana sisteminiz çok sağlam olmalı server bilgisayarınız
Şöyle düşünün tahminim ,Hem knight online daki userlar hem oyunun sorunlarından bıkmış insanları hemde Pvp deki insanların hepsini alacaksınız Hazırlıklı olmalısınız.
-Puslar dolar bazlı olmamalı
-Oyunda Farmı bitirmemelisiniz kesinlikle ,
-Türk ilgili ekip olacak kanımca zaten.
-3 yada -4 server la açılmalı oyun bu serverlarında 1-2-3 diye serverları olmalı
-Pazar sisteminde komisyon alınmamalı
Yani bağımlısı olduğumuz ama Userlerine tamamiyle para amaçlı bakan bir oyun olduğu için kaybetti knight online
Her kesime Hitap etmelisiniz ;
Sizinle gurur duyduğumuzu söylemeye gerek yok kanımca :)
Teşekkürler...
 

Z4P4T4

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
Genie oto atak sistemi
Oyun içerisinde illaki olabilir bir çok insan işinden dolayı vakit ayıramayacak bu yüzden oto atak olmalı ve cüzi ücretler de olursa koxp gibi illegal program kullanımı yapımı olmaz
Ama
Şöylede birşey var adamlar oyun içerisinde mafya gibi slotlara çöküyor böyle olunca diğer oyuncuların haklarını gasp ediyorlar
Bunun içinde zindan şeklinde alanlar da çalışan oto atak (genie) sistemi yapılabilir parti ile girilen zindan ve solo girilen zindanlarda kasma imkanı verilebilir işten vakit bulamayan insanlar için

Kanat phatos walkry olacağını duyduk olabilir kesinlikle ama şöyle olmalı,
Satılan itemler karakteri extra güçlendirme kaymayacak şekilde olmalıki alan ile alamayan oyuncu arasında fark olmaz emek vererek biryerlere gelen insanlarla para veren insanlar eşit olmalı ve daha çok oyuncu çeker.
Kanat özelliği ile karakter uçabilmeli ve pk ve savaş alanlarının dışında çalışmalı + olarak binek hayvan da olabilir aynı özelliklerde
Walkry konusuna gelirsek Silkroad daki mantıkta olmalı belki 40 50 tane civarında dress var sro da sadece karaktere görüntü katıyor hiç bir extra güçlendirme katmıyor.
Daha cazip kılmak için LoL deki gibi kostümler dans özellikleri karakter duruşu akil vuruşu vs gibi özellikler verirse daha cazip olur ve talep edip alan çok insan olacağını düşünüyorum
Kısacası knight online dan farklı olarak bir çok oyundan alıntılar yapılmalı wow sro lineage2 Cabal online Hero online LoL vs bu liste uzayıp gider çok kapsamlı bir oyun olmalı ki diğer oyunlardan da oyuncu çekmeli.

Premium sistemi knight daki gibi çok fazla exp drop rate arttırmamalı kesinlikle her bütçeye uygun olmalı yada sabit premium özelliği olabilir tek fiyat sabit özellikler wow yada lineage2 gibi

Joblar
Mage

Sadece 3 farklı sınıfı olmamalı diğer oyunlarda olduğu 4 elementi kapdamalı hatta toprak (doğa) hava, su, ateş , yıldırım, şeklinde olabilir summoner ve undead, Kara büyü şeklinde sınıfları olabilir.
Warrior
Tank
Defansı yüksek ölmesi öldürülmesi zor ama fazla damege vuramayan

Damage
Yüksek damge vuran ve hızlı ataklar yapan çift kılıçlı yada baltalı vs.

Yarı tank
Diğer iki sınıfın ortası bir özelliklerde olan bir karakter

Asas
Standart diğer bir çok oyunda olduğu gibi yüksek damageler ve ani ataklar yapan karakter

Okçu
Bence lineage2 deki yada sro daki gibi atağı damageleri normal seyir de devam ederken arada kritik damge ler atmalı bunlarıda üzerine taktığı takı elbise yada elindeki bowun özellik vererek yükseltilmeli
Hatta hızlı ataklar yapan peşpeşe vurmasını sağlayan bir skili olmalı yada üzerine taktığı itemlerin özellikleri içerisinde olmalı LoL deki mantık gibi aynı

Priest
Knight online daki priest diğer oynadığım çoğu MMORPG de yok gayet başarı ama extra priest alında şaman dır benim biliğim zehir yadi DB priest karşıdaki karakterin canını defansını atağını kırarken aynı zamanda kurian gibi bir lanet bir büyü gibi skiller atarak da karşıdaki düşmanın yada canavara damage vuran can çalan skiller olabilir.

lineage2 de mage diye geçer ama
  • Sorcerer.
  • Necromancer.
  • Spellsinger.
  • Spellhowler.
Olarak ırklar arası skill özellikleri değişir hem can basar hemde karşı tarafın canın çalıp kendi canını doldurur ve normal damge vurabilir. Bunu ayrı bir sınıf olarak da yapılabilir. Mage için söylediğim undead summoner gibi ayrı bir sınıf şeklinde olabilir ise çok efsane bir oyun olur.
 
Son düzenleme:

Siyah

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
15
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
Genie oto atak sistemi
Oyun içerisinde illaki olabilir bir çok insan işinden dolayı vakit ayıramayacak bu yüzden oto atak olmalı ve cüzi ücretler de olursa koxp gibi illegal program kullanımı yapımı olmaz
Ama
Şöylede birşey var adamlar oyun içerisinde mafya gibi slotlara çöküyor böyle olunca diğer oyuncuların haklarını gasp ediyorlar
Bunun içinde zindan şeklinde alanlar da çalışan oto atak (genie) sistemi yapılabilir parti ile girilen zindan ve solo girilen zindanlarda kasma imkanı verilebilir işten vakit bulamayan insanlar için

Kanat phatos walkry olacağını duyduk olabilir kesinlikle ama şöyle olmalı,
Satılan itemler karakteri extra güçlendirme kaymayacak şekilde olmalıki alan ile alamayan oyuncu arasında fark olmaz emek vererek biryerlere gelen insanlarla para veren insanlar eşit olmalı ve daha çok oyuncu çeker.
Kanat özelliği ile karakter uçabilmeli ve pk ve savaş alanlarının dışında çalışmalı + olarak binek hayvan da olabilir aynı özelliklerde
Walkry konusuna gelirsek Silkroad daki mantıkta olmalı belki 40 50 tane civarında dress var sro da sadece karaktere görüntü katıyor hiç bir extra güçlendirme katmıyor.
Daha cazip kılmak için LoL deki gibi kostümler dans özellikleri karakter duruşu akil vuruşu vs gibi özellikler verirse daha cazip olur ve talep edip alan çok insan olacağını düşünüyorum
Kısacası knight online dan farklı olarak bir çok oyundan alıntılar yapılmalı wow sro lineage2 Cabal online Hero online LoL vs bu liste uzayıp gider çok kapsamlı bir oyun olmalı ki diğer oyunlardan da oyuncu çekmeli.

Premium sistemi knight daki gibi çok fazla exp drop rate arttırmamalı kesinlikle her bütçeye uygun olmalı yada sabit premium özelliği olabilir tek fiyat sabit özellikler wow yada lineage2 gibi

Joblar
Mage

Sadece 3 farklı sınıfı olmamalı diğer oyunlarda olduğu 4 elementi kapdamalı hatta toprak (doğa) hava, su, ateş , yıldırım, şeklinde olabilir summoner ve undead, Kara büyü şeklinde sınıfları olabilir.
Warrior
Tank
Defansı yüksek ölmesi öldürülmesi zor ama fazla damege vuramayan

Damage
Yüksek damge vuran ve hızlı ataklar yapan çift kılıçlı yada baltalı vs.

Yarı tank
Diğer iki sınıfın ortası bir özelliklerde olan bir karakter

Asas
Standart diğer bir çok oyunda olduğu gibi yüksek damageler ve ani ataklar yapan karakter

Okçu
Bence lineage2 deki yada sro daki gibi atağı damageleri normal seyir de devam ederken arada kritik damge ler atmalı bunlarıda üzerine taktığı takı elbise yada elindeki bowun özellik vererek yükseltilmeli
Hatta hızlı ataklar yapan peşpeşe vurmasını sağlayan bir skili olmalı yada üzerine taktığı itemlerin özellikleri içerisinde olmalı LoL deki mantık gibi aynı

Priest
Knight online daki priest diğer oynadığım çoğu MMORPG de yok gayet başarı ama extra priest alında şaman dır benim biliğim zehir yadi DB priest karşıdaki karakterin canını defansını atağını kırarken aynı zamanda kurian gibi bir lanet bir büyü gibi skiller atarak da karşıdaki düşmanın yada canavara damage vuran can çalan skiller olabilir.

lineage2 de mage diye geçer ama
  • Sorcerer.
  • Necromancer.
  • Spellsinger.
  • Spellhowler.
Olarak ırklar arası sikiş özellikleri değişir hem can basar hemde karşı tarafın canın çalıp kendi canını doldurur ve normal damge vurabilir. Bunu ayrı bir sınıf olarak da yapılabilir. Mage için söylediğim undead summoner gibi ayrı bir sınıf şeklinde olabilir ise çok efsane bir oyun olur.
Son olarak eklediğin yazının baş kısımlarında bi harf hatası var sanırım. Orayı bir düzeltmeni öneririm. :D
 

Z4P4T4

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
Son olarak eklediğin yazının baş kısımlarında bi harf hatası var sanırım. Orayı bir düzeltmeni öneririm. :D
Kanki valla hiç fark etmedim fazla mesai sonrası yorgunluktan bize olan şeyi yazmışım yanlış yazmış olabilirim uyarı için teşekkür 😉👍
 

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
90
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
İtemlere değer vermeyi planlıyorum. Oyun metasında itemlerde 6-7 tane kural olacak. her değer itemi farklı kılacak mesela bunlardan örneğin. Kusursuz değeri. çok nadir düşecek bu item drobu. Kırmızı renkte olacak. onun altında Esrarengiz. Turuncu renkte buda çok nadir düşecek. Risksiz orta seviye. Pembe renkte olacak databaseyi böyle ayarlarsak bir tık daha ileri seviyeye taşımış oluruz oyunu. diğerleri Normal yeşil renkte Kötü. Çok kötü Beyaz renkte normal seviye olacak. ve bu sayede bazı oyuncuların elinde kusursuz itemler olacak iken bazılarının elinde dandik değersiz itemler olacak bu tamamen şansa bağlı slotlardan bosslardan yada dungeon haritalarından düşecek. her itemin bi klası olacak ama bu klasları tutturması zor olacak demek istediğim bu itemler oyunda olacak ama oyunun içerisinde zor elde edilecek itemler olacak. mesela oyuncular farklı slotlarda kendi joblarına göre item düşürürken %0.1 ihtimalle yada %1 ihtimalle Esrarengiz yada kusursuz item düşürme şansını yakalamış olacaklar. ve bu fikiri burda kapatıyorum. daha aklıma farklı düşünceler gelirse sizlerle paylaşmaktan vazgeçmiyeceğim.

Kusursuz - Esrarengiz - Risksiz - Orta Seviye - Normal - Kötü - Çok kötü.

Kusursuz item Bonusları ; %1 Critical damage. %2 Attack bonus. %3 Hp Recovery. +10 STR
Esrarengiz item bonusları; %0.5 Critical damage. %1 Attack bonus. %1 Hp Recovery.
Risksiz item bonusları ; %1 Critical dmg. %1 Attack bonus. %0.5 hp Recovery.
Normal item bonusları ; %0.5 Critical dmg. %0.5 Attak bonus.
Kötü item bonusları ; 0 0 0 0 0 0.
Çok köti item bonusları ; -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
 
Üst