• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Rise Online Forum gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Oyunda ne tür özellikler olmasını isterdiniz?

llSULTANll

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
7
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
Bence önemli olan +9 itemin zor basılıp basılmamasından ziyade o itemin tradeden başkasına verilmesi karaktere bağlanması lazım.Tabiki +9 +10 gibi itemlerede ulaşmanın zor olması lazım
 

RayneruS

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
18
Tepki puanı
12
Puanları
3
Level
0
Hep olmasını istediğim bir şeydir bu tarz parayla char dizilen oyunlarda +8 üzeri itemlerin satılamaz olması karaktere bağlanması.
Maddi durumu iyi olan insanların +9 itemleri ve değerli +2 +3 takıları 50 100 hatta 200 bin lira harcayarak bir karakterde toplaması bana göre çok yanlış.Oyunla olan bağımızı hızlı bir şekilde koparmaya sebep oluyor
Kesinlikle parayı basan düdüğü çalar mantığını kapatmaları lazım
 

llSULTANll

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
7
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
Knight Online ile benzer olan tüm özelliklerin ama tüm özelliklerin kaldırılması.

Yeni bir oyun yapıyor iseniz lütfen yeninin tanımına uygun olsun. Ben delos haritasını, minor healing'i, spike'ı , warrior shell helmet'ı "yeni" dediğim bir oyunda görmek istemem. Benzerleri olabilir elbette, neden olmasın yani. Ama en azından bir görsel değişikliğe gidin. Bunları görmek istesem zaten Knight Online oynarım.Bu açıkçası beni bu oyun hakkında çoook ama çoooook tedirgin eden bir şey. Lütfen ama lütfen bunlar ile ilgili bir değişikliğe gitmeyi göz önünde bulundurun.

Pvp'de çeşitlilik

Pvp'nin tek bir harita üzerine yoğunlaştırılmaması, moba tarzı bir göreve yönelik etkinliklerin bulunmasını isterim açıkçası. Ya da 40-50 kişilik raid partilerle yapılacak gvg etkinlikleri.

Pvp'nin bir amaca yönelik olması.

Bir tane bezden pelerin, bir tane de ismimin yanında duracak dandik simge için boş boş nation point kasmak hiç tarzım değil.Bir insanla mücadele edeceksem bu bir şeyler getirmeli.Nasıl bir şey getirebilir ? Bir skill olabilir, stat olabilir, item olabilir, hatta clanlar için konuşursak haritadan herkesin görebileceği ama yalnızca orayı pvp'de hak ederek kazanmış clanın sahip olabileceği bir toprak parçası olabilir.

Dungeon farmı

Bence günümüzde mmorpg dediğimizde, kesssssssinlikle ve kesinlikle içinde bulunması gereken bir özellik, bir ekiple seviyeye göre bir dungeona katılabilmek.Bunun keyfi mmorpglerde çok az şeyde var. Dungeonları tamamlamak için içinde ekipçe çözmeniz gereken çeşitli bulmacalar barındıran mmorpg'ler inanılmaz keyifli oluyor.

İtem craftlarken başarı şansı

eminim ki oyunda kullanabileceğimiz craftable item'lar yapmayı düşünüyorsunuzdur. Bunların başarı şanslarının kesin olmasını ancak stat olarak farklı gelmesini isterim.

Statlardaki çeşitlilik

Str, dex, int, hp, mp ile statlar kısıtlı kalmasın. Oynanışı çeşitlendirmek için crit increase, stamina, poison , magic penetration, armor reduction, life drain gibi ekstra statların eklendiğini görmek isterim.

Skillerdeki çeşitlilik

En basit classın dahi kullanması gereken en az 10-20 skill olmalı. Warrior alayım, bir tane skillim olsun, sabahtan akşama kadar onu vurayım ya da mage alayım 3 tane novam olsun, döndükçe onları atayım mantığı SI-KI-CI. 2020 yılında BAZI OYUNLARDA -ki siz bilirsiniz o oyunları- gördüğümüz bu tarz oynanışa sahip classları kullanan oyuncular hala ortalıkta yetenekliyim diye geziyor. Lütfen...

Passive income

Hepimiz 7/24 oyun başında olamıyoruz maalesef. Biz oyunda değilken de kasılmamıza az da olsa yardımcı olacak bir şeyler güzel olabilir. Bu hilenin de kısmen önüne geçebilecek bir şey. Passive income'dan kastım otomatik atak botu/cini gibi saçmalıklar değil elbette... Potumuzu çıkaracak bir görev, biraz gold veren bir etkinlik vs..

Classlar içi çeşitlilik
Örneğin rogue sınıfı oynuyorsam, rakibi burstlemek istemiyor olabilirim. Attack speed'e ve life drain'e yönelik bir çar oynamak istiyor olabilirim ya da evasion'a ve mobilitye önem vermek istiyor olabilirim. Bunlara göre skill tasarımları yapıp ana classı kendi içinde alt dallara ayırmanızı isterim.

Pve'nin eziyet olmaması

Ülkemiz sınırları içinde mmorpg'lerin RPG kısmı çok fazla dikkat çekmiyor. Ben de pek bayılmam ne yalan söyleyeyim.. Max level'a ulaşırken pve kısmına düşman olmak istemem, bot gibi bütün gün aynı yaratığı keserek pve yapmak SI-KI-CI ve ANLAMSIZ. Hedeflediğiniz KO kitlesinden bunları gerçekleştirmesini bekliyor olabilirsiniz, beklentilerinizi de karşılayacaklardır. Ancak benden beklemeyin bunu. Güzel bir hikayeye bağlı bir süreçte max 4-5 gün içinde max level'a ulaşabileceğim bir pve yolculuğu bence çok daha keyifli.

Gözlemlediğiniz örneklerin değişmesi

:D 2020 yılında hala KO gibi bir oyunu örnek olarak oyun çıkartmak komik. Umarım gözlemlediğiniz başka örnek oyunlar da olur. WOW, ESO, FF, BDO, BNS, Kingdom Online, ROM, Shaiya, Archeage , Tera, Lost Ark, M2, DAOC, Wuxia tarzı oyunlar vs... elbette KO da olsun. Ancak oyunları gözlemleyin.Bunlar ve piyasadaki adını saymadığım diğer tüm rakipleriniz çok iyi özelliklere sahip. Bunların bir şekilde takip edilip uygun bulunanların oyuna eklenmesini isterim.

Nacizane fikrimdir. Saplantılı KO hayranlığınızı en kısa zamanda bırakmanız dileğimle. Heyecanla bekliyorum ve gelişmelerin takipçisiyim.
Ben kesinlikle +8 üzeri itemlerin tradeden verilmesine karşıyım sebebini bütün oyuncular biliyor +8 üzeri itemler karaktere bağlansa çok güzel olur
kesinlikle parayı basan düdüğü çalar mantığını kapatmaları lazım
Yıllarca oynayıp hepimiz tecrübe ettik uzun süre oynayabileceğimiz zaman harcayarak emek vererek uykusuz kalarak oynayabileceğimiz bir oyun olur umarım...
 

llSULTANll

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
7
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
Oyuna bdo daki gibi kostum geirilsin ama kırılıp içinden meteryaller cıkarılmasın.%10exp versin ama 1 aylık olmasın kıyafetler .Getir abi sürekli kıyafet cıkar farklı ihtişamlı karakteri elindeki silahı daha güzel gösterişli gösterecek eminim bir çok oyuncunun hoşuna gidip alacağı bir sürü kıyafet olur yeterki silinmesin..
Çok özledim eski günleri 2001-2007 de bırakan eski oyunculardan biri olarak...
 

Thorin

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
Benim görüş ve beklentimde; Binek ve pet olması yönünde ve pazarda denge olması, itemlerin değerine göre alt ve üst limit konulması, işin ticarete daha az dökülmesi ve pazar mantıgı afk kalıcak şekilde kalınmamalı. Oyunu oynarken aynı anda pazarımı yönetebilmeliyim,pk mantığı tek bi haritada değil de farklı yerlerde yapılabilsin ve oyuncu odaklı olması.Beklentimiz büyük çok uzun süreden beri oynayarak yaşadıgımız tecrube ettiğimi bütün olumsuz buglar dupelere güvenlik açıklarınının olmaması temennisiyle bekliyoruz.
 

spect11

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
1
Puanları
1
Level
0
Oyunda yapılabilecek eklentiler hakkında bir kaç görüş belirtmek isterim bunları sıralamak gerekirse şöyle sıralayayım.

1- Bence droplanan bi itemin özelliği sabit olmamalı. Mesela iron neck'i örnek gösteririp söyle anlatmak isterim;

Neden iron neck'de bütün defanslar10 str5 hp20 bunun yerine şu şekilde olsa defanslar8-12 str3-7 hp15-25. droplandıgında tamamen sansına gore rastgele düşecek. mesela dag 11 sword8 club12... str6 hp22 gibi. bu sekilde olursa itemin degeri kendi icinde farklılıklar gosterir. daha kotu statslara sahip bi necki butcesi yeten kullanabilir. daha iyi statslar lükse girip parasını biriktiren alabilir.

2- ilk örnekte anlattığımı değiştirebilecek meslekler olmalı. mesela neck için jeweller mesleği. item üzerinde işlem yapabilme yetenegi olacak jeweller meslegine sahip birinin. dag 11 sword8 club12... str6 hp22 demistik dagger defansı arttırabilecek ama birseyi arttırırken diger bi ozellik dusecek rastgele bu arttırmayıda moblardan dusecek malzemelerle yapacak mesela dagger defans tası yada spear defans tası dusebilir moblardan. jeweller bunları neckin özelliklerinde oynama yapmak icin kullanabilir.

3- craftlama ozelligi olmalı. raptor dustu yallah upgrade yapayım satayım mantıgı yerine. raptoru olusturacak parcalar dussun moblardan. ornek veriyorum 5parca gerekli olsun bu 5 parcayı birlestirdiginde raptor olussun bunuda yine meslekler yapsın. smithing meslesi idealdir weapon craftına.

4- Level kasma sistemine deginmek istiyorum. bi account 4char acma slotu var. İlk charımı actım 75e kastım oynadım sıkıldım yeni char kasmak istiyorum. bu actıgım yan charı kasarken 75e kadar 2x xp alsın. 75oldugunda 1x xp ye düssün. yada 70 e kadar kastım ikinci charı karar degistirdim 3. yu actım buda 70e kadar 3x xp 70-75arası 2x 75den sonra 1x e dussun. xp yi zorlastırmanın mantıgı yok bence drop zor olmalı.

5- Duel-challange ozelligi ve kaybedeni lootlama ozelligi olsa fena olmaz. birine challange yada duel attıgımda karsı taraf kabul ederse 1vs1 baslasın kimsenin mudahele edemeyecegi bir sekilde. kazanan kaybeden tarafın bir iki itemini lootlayabilsin. ya bu sistemi tum cz ye koyabilirsiniz. ozaman kimse her itemini en yuksek seviyede tutup pvp ye cıkamaz feda edilebilecek 2 item giyip pvp ye cıkacaklar. bu sistem olursa eger kimse cz den cıkmaz. ulasırsanız bu tarzda bi oyun biliyorum incelemeniz icin gosterebilirim. su an saat 05:00 olmasına ragmen bahsettigim oyunda su an itibariyle 70bin kisi online sırf pvp atıp birbirini lootlamak icin :)

6- kesinlikle mount(binek) sistemi olmalı. dragon wolf vs. bunlar tipine gore karaktere hız yada atk kazandırabilir. ayrıca bi charın kosma hızı taktıgı bootlara gore farklılık gostermeli. mesela her mage aynı hızda kosmamalı. bi bot hp verirken baska bir bot speed vermeli. speed veren bootu takan mage daha hızlı kosabilmeli.

7- quest ve bi bolgeye erisebilme ozelligi olmalı. mesela A bolgesi farm icin cok iyi bi bolge. ama bu A bolgesine gidebilmek icin sartlar olmalı mesela 75lvl+ ve bilmemne questini yapmıs olmak. B bolgesinde xp oranı cok iyi diyelim B bolgesine gidebilmek icin kullanılan gate şu questleri yerine getirmis oyunculara açık olmalı.

8- max2.1 milyar para sacmalıgından kurtulunmalı. yapılamıyorsa para anında gold bara donusturulup bankaya konulmalı istendigi zamanda deger kaybetmeden bozdurulmalı ve mutlaka staklanabilmeli.

9- npc market sistemi olmalı eskisi gibi itemi koyup saatlerce basında bekleyip oyundan kopmak mantıksız. yada pazar kurmak icin online olmak mantıksız. ben npc ye itemi mi koyayım isteyen gelsin npc yi acsın amulet kategorisini tıklasın en uygun priest pendantı satın alsın. eger 1. ornekte anlattıgım olay gerceklesirse bu sekilde aynı item uzerinde fiyat farklılıkları ortaya cıkar alıcı ordan kendine hem fiyat hem ihtiyac olarak en uygununu secmekde özgür olur. aynı zamanda itemi npc ye koyarken oyun bir komisyon kesmeli %2 gibi. 100m e bir item koyuyorsam 2m odemeliyim peşin olarak. ve fiyat degistirmek istedigimde ekstra %1lik bir fee daha kesilmeli bu sekilde market sisteminde birbirine ks atmaların onune gecilebilir.

10- Karakterlerde can ve mananın yanında stamina bari da olmalı. Bu bar bittiğinde karakter koşma modundan yavaşlayarak yürüme moduna geçmeli. Bir nevi karakter koştukça yorulmalı. Aynı şekilde can ve mana potunun yanında stamina potuda olmalı. Karakterin üzerinde taşıdığı toplam ağırlık bu stamina barının azalmasında bir etken olmalı daha çok ağırlık taşımanın daha hızlı azalması gibi.

Aklıma gelenler bunlar en azından okuyup fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim teşekkürler:)
 

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
90
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Yıllardır usko oynarım oyunda tek farkettiğim bug fixlenmesi gereken, Magelerin efekt patlaması pc lerin ömürlerine son veriyor uzun yıllardan beri hiç bi şekilde değiştirmediler. umarım bu oyunda öyle olmaz umarım bunu dikkate alırlar yoksa pc lere şimdiden geçmiş olsun kasmaya devam edecekler yani. mageler ssırf güzel nowa atsın diye bizim bilgisayarlarımızın ömrü bitecek. pil gibi elimizde eriyip gidecek. alev alev ateş eden pc lerin sonu gelecek.
 

orkungenel

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
Merhaba bi önerim var ancak biraz uzun bi yazı olduğu için parça parça atayım 1 sn

Kendimce oyuna katkısı olacak 2 öneride bulunmak istiyorum. Bunları oyununuza koymasanızda belki size bir fikir verebilir diye yazmak istedim. Ekibe iletirseniz gerçekten çok sevinirim.

Olarak zaten knight online da olupta bi işe yaradığını görmediğim oyun içi rapor sistemi. Bu konuyla ilgili fikrim şöyle ilk aşamada rapor sisteminin hızlı ve doğru olabilmesi için bir puanlama sistemi. Yani örnek gösterecek olursam.

Bir oyuncu hile kullanan diğer oyuncuyu rapor ettiğinde o oyuncunun kusuru gerçekten varsa 1 honor puanı kazansın, eğer bu oyuncu hile değilse 5 honor puanı kaybetsin. Bu şekilde hile avcıları ortaya çıkartarak ileride oyunun hilesi veya herhangi bi olumsuz durumu ortaya çıktığında hızlı ve etkili rapor sitemiyle buna hazırlıklı olalım.

Rapor edilen oynculardan diyelim ki a karakteri 10 kere rapor edilmiş gm ilk olarak bu karakteri incelemekle başlar ve hem gmnin işi kolaylaşır hemde oyun çok daha temiz olur.

Honor puanları da aynı knight onlinedaki np sembolleri gibi karakterlerin yanında sembol olarak veya isim rengi değişerek gözükebilir. Örneğin +25 honor puanında Soylu simgesi gibi prestiji yüksek bi simge -50 honordan sonra daha aşağılayıcı bi simge veya herhangi bi emare koyulursa insanlar güzel simgeleri kapmak için daha düzgün davranacaktır.

Buna ek olarak ceza alan oyuncularada diyelimki 1 hafta ban yiyen bi oyuncuda banı açıldıktan sonra +100 honor puanına ulaşana dek yanında ban yediğini hileci olduğunu gösteren bi işaret olsa o kişilerin partilere alınması güvenilmesi azalır ve oyunda kurallara bağlılık artar. İnsanlar hile kullanmaktan daha da çekinirler.

Olarak yine knight online da olan bir özellik olan görev itemleri sistemini oyuna baştan ihtibaren entegre edip 4 -6 ay düzenli oynayarak güzel bi karakteri sadece görevleri yaparak dizerek oyuna emeğini zamanını vererek güzel bir karakter oluşturma şeklinde olabilir. Yani buna örnek olarak mesela korekoda ki takı görevi +2 ye kadar takı yapılabiliryormuş ama +2 basma %5 ihtimal diye bi konu var forumda. Bu şekilde 2 görev pve 2 görev pvp olarak günde 4 görev ile insanların devamlı oynayarak karakterlerini dizebileceği bi şekil yapılabilir.

Mesela 1. pvp görevi zırh ve silah için 2. pvp görevi takı için / 1. pve görevi zırh ve silah için 2. pve görevi takı için olabilir.

Yani biri takılarını dizmek için 6 ay görevleri yaparsa o takılar hem trade edilemez olup hemde nerdeyse +3 kadar olacağı için kişiyi tatmin edecektir. Bu oyunun pay2win olayı azalmış olur.

Bana kalırsa oyunda pay2win hiç olmasa daha uzun soluklu olur ancak nasıl bi sistem yapacağınızı siz daha iyi bilirsiniz. Unreal engine 4 ile yapılan tactic force ta bulundum ve zulayı şöyle geçecek böyle edecek denip oyun pay2win olarak piyasaya sürülünce Ihafta bomboş kaldı. Yani demek istediğim zaten hali hazırda zula gibi pay2win bi oyun varken insanlar buna alışmış buna yatırım yapmış bununla büyümüşken tactic force gerçek bi taktik hatası yapıp oyunu çıkmadan bitirmişti. Sizde bu şekilde değilde oyunu daha oyuncu dostu hale getirebilirseniz belki ileride yurtdışında bile oyunun sürümleri yayınlabilir. Yani demek istediğim Uskodan örnek verecek olursak +8 mytrl setli +2 takılı bi chara insanlar 4-6 ay oynayarak sahip olabilirseler ve bu itemleri diyelimki max +10 sa +10 a düşükte olsa çıkarbilme ihtimalleri olarak devam edebilirlerse görevlerle yapılanlar para ile alınabileceklerle eşit olursa bence çok daha çekici olur.

Birde ufak olarak oyun içindeki eşyaların High Class tan sonra sadece görüntüleri değişse apleri özellikleri aynı kalsa bence oyun içindeki çeiştilik göresel zevk dehada artar. Yani herkeste Shell set raptor değilde chitin set glave görütüsüde aynı özelliklerde olsa güzel olabilir.
 

cfv114

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
Benim için silah üretebilmek olsun demircilik mesleği iyi olur dual sword sınıfıda güzel ve böyle ölü çağıran bir karanlık büyücü tarzında bu ölü mob ları dirilip asker olarak kullanmak ve ya iskelet çağırıp moblara saldırtmak gibi
 

Acalitos

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
17
Tepki puanı
4
Puanları
3
Level
0
Rezistler/Elementaller: Fire, Glacier, Lighting, Magic, Dark, Poison gibi elementler ve rezistler yaraktıkların elementine göre etki etmeli.Misal fire elemet bir yaratık düşünelim sahip olduğum silah eğer melee bir karakterde glacier dmg içeren bir silah ise 100 vurduğum bu fire element mob'a elimdeki silahın glacier dmg inden dolayı 110 vurmalıyım hatta bu belirtilmeli (100 dmg + 10 dmg elemental this monster) diye.Aynı silahın herhangi bir elemet içermediği versiyonunda ise 100 dmg aynı mob'a vurmalıyım.Bir silaha element hasarı vermek zor olmalı başarısızlıkta silah tamamen yok olmaktansa durability düşürülerek ve varsa silah üzerindeki tüm artı özellikler silinerek user inventoryisinde tekrar oluşturulmalı ama silahın yok olma yüzdesi bu olasılıktan daha fazla olmalı (sadece element hasarı için önerdiğim bir sistemdir).
Bu sayede elementlere daha fazla anlam katılabilir.Gelelim range karakterlere rogue job için element hasarı veren PUS okları olabilir misal fire elemental arrow yada ice yada diğer elementler.Zorlayıcı bir craft sistemi ile bu oklar elde edilebilecek fakat PUS sistemi ile de oyuna entegre edilebilir (kullanıcı dostu fiyatları ile)rogue silahında herhangi bir element varsa PUS ürünleri bu silahla değil düz elementsiz bir silahla çalışır olmalı eğer silah element basılı ise sadece o elementin özelliklerinden yararlanmalı .Mage için durum aynı olacak fire mage düşünelim karakter elinde elemet hasarı içermeyen bir silah dahi olsa seçtiği elemetin hasarını düşükte olsa yansıtabilecek eğer elindeki silah mensup olduğu element ile aynı elementi taşıyorsa elemental hasar bir miktar daha artacak diğer joblara göre biraz daha fazla elemental vurmaları gerek sonuçta mage.

Elemental hasar mob larda gözükmeli.
Userlara vurulan elemental hasarda gözükmeli bu sayede karşı tarafın zaafına göre intikam almak daha zevkli olabilir.
Elemental hasar basılabilen silah sayısı oyunda arttırılmalı bazı uniq silahlara tüm elemental hasarları isteğe göre basılabilmeli her seferinde bir element hasarı olabilecek şekilde.
Elemental hasar basma yüzdesi orta seviyenin biraz altında olmalı buda elemental hasara önem kazanır.

vs vs. aklımda bu sistemle alakalı daha bir kaç ayrıntı daha var bu durumun oyunda bir dengesizlik yaratmayacak şekilde sistematik şekilde işlenmesi pk zevkini arttırır hatta yapımcılara para bile kazandırır ekstradan.
 

Mat73

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
Rezistler/Elementaller: Fire, Glacier, Lighting, Magic, Dark, Poison gibi elementler ve rezistler yaraktıkların elementine göre etki etmeli.Misal fire elemet bir yaratık düşünelim sahip olduğum silah eğer melee bir karakterde glacier dmg içeren bir silah ise 100 vurduğum bu fire element mob'a elimdeki silahın glacier dmg inden dolayı 110 vurmalıyım hatta bu belirtilmeli (100 dmg + 10 dmg elemental this monster) diye.Aynı silahın herhangi bir elemet içermediği versiyonunda ise 100 dmg aynı mob'a vurmalıyım.Bir silaha element hasarı vermek zor olmalı başarısızlıkta silah tamamen yok olmaktansa durability düşürülerek ve varsa silah üzerindeki tüm artı özellikler silinerek user inventoryisinde tekrar oluşturulmalı ama silahın yok olma yüzdesi bu olasılıktan daha fazla olmalı (sadece element hasarı için önerdiğim bir sistemdir).
Bu sayede elementlere daha fazla anlam katılabilir.Gelelim range karakterlere rogue job için element hasarı veren PUS okları olabilir misal fire elemental arrow yada ice yada diğer elementler.Zorlayıcı bir craft sistemi ile bu oklar elde edilebilecek fakat PUS sistemi ile de oyuna entegre edilebilir (kullanıcı dostu fiyatları ile)rogue silahında herhangi bir element varsa PUS ürünleri bu silahla değil düz elementsiz bir silahla çalışır olmalı eğer silah element basılı ise sadece o elementin özelliklerinden yararlanmalı .Mage için durum aynı olacak fire mage düşünelim karakter elinde elemet hasarı içermeyen bir silah dahi olsa seçtiği elemetin hasarını düşükte olsa yansıtabilecek eğer elindeki silah mensup olduğu element ile aynı elementi taşıyorsa elemental hasar bir miktar daha artacak diğer joblara göre biraz daha fazla elemental vurmaları gerek sonuçta mage.

Elemental hasar mob larda gözükmeli.
Userlara vurulan elemental hasarda gözükmeli bu sayede karşı tarafın zaafına göre intikam almak daha zevkli olabilir.
Elemental hasar basılabilen silah sayısı oyunda arttırılmalı bazı uniq silahlara tüm elemental hasarları isteğe göre basılabilmeli her seferinde bir element hasarı olabilecek şekilde.
Elemental hasar basma yüzdesi orta seviyenin biraz altında olmalı buda elemental hasara önem kazanır.

vs vs. aklımda bu sistemle alakalı daha bir kaç ayrıntı daha var bu durumun oyunda bir dengesizlik yaratmayacak şekilde sistematik şekilde işlenmesi pk zevkini arttırır hatta yapımcılara para bile kazandırır ekstradan.
Süper eline sağlık kardeşim aynen katılıyorum. Özetlemek gerekirse silahın elemental özelliği neyse kullanana bir faydası olsun üstündeki yazdığıyla kalmasın malum oyundaki gibi. Örneğin Fire silah fire damage atabilmeli.Adı üstünde ateş silahı.Fire vuruyorsam karşı tarafın fire resist. oranında etkisi olsun. Diğer farklı silah türleri içinde uygulanmalı. Bir önemli durumda şu.Herhangi Silahın veya itemin üstünde atack power atack speed gibi veya varsanbaşka extra özelliği net şekilde çalışıyor olmalı.Ayrıca nekadar katkısı varsa açıkça belirtilmelidir. Örneğin atack speed +%10 gibi veya atack power +%10 gibi. Slow hard vs gibi soyut tanımlar olmamalı
 

ConneX

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
2
Puanları
1
Level
0
1- Oyun içi ticaret npc üzerinden yapılmalı. (world of warcrafttaki sistem incelenebilir) Kısaca bahsetmek gerekirse itemleri npc istediğin fiyattan koyabileceğin bir sistem. İtem koymada ve satışta belli kesintiler yaparak hem bu sistemin gereksiz çöplerle dolması engellenir hemde oyundaki paranın belli bir seviyede kalması sağlanır. Ayrıca insanların knighttaki gibi pazar çarları olmayacağından oyunda duran gereksiz kalabalık olmayacak ve oyunun serverleri rahatlayacak.

2- Upgrade sistemi knighttan farklı olmalı. Benim aklımdaki sistem şu. Knightın takı upgrade sistemini benzer bir sistemi tüm itemlere uyarlamak.

2 tane +1 shard upgrade edilince +2 shard olacak.
2 tane +2 shard upgrade edilince +3 shard olacak.
2 tane +7 shard upgrade edilince +8 shard olacak.

Upgrade ihtimali %100 olacak. Bir itemin +1 den +8 olması için toplamda 128 tane +1 gerekecek bu da itemleri değerli kılacak. Moblardan düşük ihtimalle +2 +3 droplar koyulabilir.

Önemli Nokta: En can alıcı nokta ise tüm +5 ve üstü itemler trade edilemez iteme dönüşmesi.
 

elpis35

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Level
0
PK dungeon lar falan olabilir ama beni mmorpg dünyasına çeken şey open world büyük savaşlar. 150 v 150 savaş yapabileceğimiz bir sistem olabilir bu sistemi daha detaylandıracak olursam;

1 - Öncelikle bu fikrin eksi yanlarını söylerek başlayayım. Unreal Engine 4 motorunu bizzat kendim kullandım. Asset ler falan çok başarılı olduğun için 300 kişinin savaş yaptığı bir map da çok kişinin bilgisayarı yetersiz olabilir. (Tek kötü noktası bu bence)
2- Gelelim bu fikrin beni neden heyecanlandırdığına. Gün içersinde bir çok şey yaparız. Okula git işe git falan günün sonunda küçük süorizler, küçük ödüller bizi gerçekten mutlu eder. Haftanın belli gününde bir savaş düzenleyebilirsiniz. Ve bu savaşa girmiş için bir kaç gün öncesine oyun içindeki bir panodan kayıt yaptırabiliriz. Savaştaki rolümüzü seçebiliriz. Savaşta kendi ırkımıza liderlik edebiliriz. Diyelim ki ben panoya girdim bir baktım 6 kişi liderlik için başvurmuş. Biz normal kullanıcılar başvuran liderleri oylayabilir, savaş günü o kişinin bize liderlik etmesini sağlayabiliriz. Savaş içersindeki dinamikler şu şekilde olabilir. 2 ırkın dmg loglarına bir controller ekleriz. Eğer dmg farkı çok fazla olursa dmg i düşük olan ırka bir destek verebiliriz. (Benim hayal ettiğim oyunda bu desteği dost bir ejderha ile yapardım.) Şöyle ki benim ırkım zayıf kaldı. Townumuza sokulduk haritada kendi evimiz haricinde hiç bir yere gidemiyorsak dost ejderhamız respawn olabilir. Random olarak karşı ırka saldırabilir. Lineer olarak dmg vurmak yerine debuff verebilir ki buda raid pvpsini dengeler.

Kısacası ben bunca mmorpg oyuncusunun neden mmorpg yi sevdiğinin farkında olmadığını düşünüyorum. Hayalimse farkına vardırtmak. Orta çağ ruhunu bize yaşatan şey PK olabilir ama open world fightlara da bence önem vermekte fayda var.
 

CakirhaN

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
3
Tepki puanı
2
Puanları
3
Level
0
1- Oyun içi ticaret npc üzerinden yapılmalı. (world of warcrafttaki sistem incelenebilir) Kısaca bahsetmek gerekirse itemleri npc istediğin fiyattan koyabileceğin bir sistem. İtem koymada ve satışta belli kesintiler yaparak hem bu sistemin gereksiz çöplerle dolması engellenir hemde oyundaki paranın belli bir seviyede kalması sağlanır. Ayrıca insanların knighttaki gibi pazar çarları olmayacağından oyunda duran gereksiz kalabalık olmayacak ve oyunun serverleri rahatlayacak.

2- Upgrade sistemi knighttan farklı olmalı. Benim aklımdaki sistem şu. Knightın takı upgrade sistemini benzer bir sistemi tüm itemlere uyarlamak.

2 tane +1 shard upgrade edilince +2 shard olacak.
2 tane +2 shard upgrade edilince +3 shard olacak.
2 tane +7 shard upgrade edilince +8 shard olacak.

Upgrade ihtimali %100 olacak. Bir itemin +1 den +8 olması için toplamda 128 tane +1 gerekecek bu da itemleri değerli kılacak. Moblardan düşük ihtimalle +2 +3 droplar koyulabilir.

Önemli Nokta: En can alıcı nokta ise tüm +5 ve üstü itemler trade edilemez iteme dönüşmesi.
Upgrade sistemi cidden cok mantikliymis boyle olursa harika olur gibime geliyor
 

Mat73

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
1- Bu oyunda her yaşa hitap edebilecek içerik ve kurallar çerçevesinde yapılandırma olmalı.
2- Örneğin 10 yaşındaki bir oyuncu ile 50 yaşındaki bir oyuncuyu bir arada tutabilmeli.
3- Ve oyun içinde kurallara uymayanlara yaptırımlar ciddiyetle uygulanmalı
4- Oyun yönetimi idaresi profesyonellik gerektiriyor dikkatli olunmalıdır
 

nebukad

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
5
Tepki puanı
7
Puanları
3
Level
0
Merhaba öncellikle pus itemlerini oyun parası ile npc den almak isterim hem farm daha canlı ve zevkli olur.
İkincisi oyun içi bi web browser isterim oyunu oynarken arkaplanda youtube dan müzik falan açabilelim alt-tab a gerek kalmadan

@spect11
Muhteşemsin dostum.
 

Ardasdasd

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
22
Tepki puanı
7
Puanları
3
Level
0
1 - Oyunun uygulaması olsun, oyuna girerken rast gele kod versin. Steam deki gibi.

2 - Oyunda karakter siline bilsin, yeri değiştirilebilsin, her karakterin 3 kere isim değiştirme hakkı olsun vb şeyler, ve bunları yaparken kod istesin, üstteki dediğim gibi rast gele uygulama kod versin ve işlemleri yapalım. Ve bu işlemler ücretsiz olsun, bir zahmet.

3 - Oyunda illaki premium tarzı çeşitli şeyler satılacaktır, bu satılan eşyaların ucuz olması gerekiyor. Knight Online de elin Hansı, John'u bu tarz eşyalara 30-40 tl ye sahip olurken, benim vatandaşım 400 tl ödemesin.

4 - Artık yıl olmuş 2020. Eee bi zahmet exp kasmayalım birader. Adamlar 15 yıldır exp kasıo aynı slotta. Counter Strike oynayan adam 15 yıldır aynı köşeden flaşh atıyo. Bitsin bu çile, belirli görevler eşliğinde levelimizi kasalım bu illetten kurtulalım.

5 - Oyuna premium olmadan herkez giriş yapa bilsin. Artık bazı şeyleri aşmanız lazım.

6 - Pazarda sistem olsun. Adam atıyorum kılıcı 10m koymuş. diğer adam gelip de 9,5 koyamasın en alt sınır 10m ise 10m dir. Böylece denge sistemi oluşmuş olur.

7 - Oyunda farma yönelik paketler ve savaşacak insanlara göre paketler olsun.

8 - Oyunda emek dediğimiz sisteme özen gösterirseniz güzel olur.
Usta yanlış anlama ama sen öyle bi önerilerde bulunmuşsunki siz oyunu yapın ama para kazanmayın demek istemişsin olurmu öyle şey 😄
 

RayneruS

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
18
Tepki puanı
12
Puanları
3
Level
0
Oyunda kumar şans oyunlari olmalı. Günlük 24 saatte bir leveline gore yapilabilsin düşük şansla güzel ödüller verilebilir.Gem ve taş kutu kırdırma da olmalı. Bu tarz şans oyunları oyuncuları oyuna daha çok bağlayacaktir emin olun.;)
 

OxyGeeN

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
3
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
Başkan Bişey sormak istiyorum itemlerde parlama olacak mı izledigim videolarda sanki sadece assasin elindeki daggerler parlıyor diger joblarda göremedim warrior ve okcuda ?
 

Tekitekurin

Leader of Booster
WarriorTekitekurin
Mesajlar
101
Tepki puanı
93
Puanları
28
Level
4
soulbind özelliğinden bahsediyosunuz anladığım kadarıyla ve bi bossu kesebilmek için tank healer dps gibi birden fazla kişinin gerekli olduğunu söylüyosunuz umarım doğru anlamışımdır.Bu sisetem gerçekten cok anlamlı olur ancak ticaretin ölmemsi açısından binds on equip itemlerde düşebilmeli ama nadir.consumuble itemler konusunda bi düşünceniz varmıdır?

Tamamen doğru anlamışsın bende anlamlı olacağını düşünüyorum ancak görüp deneyimleyeceğiz.
 
Üst