Ben de bir yazılım geliştiricisi olarak heyecanlandım, oyun içerisindeki basit değişiklikler ile nasıl zevki maksimuma çıkarırız adlı çalışma. Umarım dikkate alınır.
1 - Bütün jobların kırılganlığı ve hasarı yüksek olsun veya belli buildler ile sağlansın (K.O'daki gibi MP mage tek yiyip az vurmasın sağlam vursun). Örneğin bir B-Priest tek yesin fakat tek atabilsin oyunda müthiş zevk verecektir. Her jobun attack veya defans buildleri itemleri özel olsun attack oynayan birinin kırılganlığı defans oynayan birinin attack seviyesi düşük olsun çeşitlilik mükemmel olabilir.
2 - Yaptığınız evlerin binaların kalelerin çatı katına çıkılabilsin okçular ve magelerin aşağı yukarı çatışması zevkli olacaktır. (yüzen warrior bana gemi savaşlarının da zevkli olabileceğini hissettirdi. (mage ve archerlar bunu beğendi)
, Savaşlarda top atışları, gülle vs. gibi oyun dışı güç etkenleri de olsun isabet halinde N.P benzeri ödül olsun.
3 - Z skill olayının değiştirilmesi (adamı tespit etme) veya kaldırılması iyi olabilir otomatik adam bulma yerine saklanma, görünmeme, cisim arkasına saklanma gibi durumlar heyecan katabilir. Oyuncular gafil avlanabilir.
4 - İtem basma zorluğu ve TL ile oyunu oynama kaldırılsın veya çok çok zor olsun. Oyun içi kapital durumun farkı yetenekle vs. kapatılsın.
5 - Tepeler, dağlar, cisimler, objeler maplarda bol olsun saklanıp vurma vs. heyecan katabilir.
6 - Oyun yetenekli oyunculara daha fazla şans tanısın örneğin daha fazla adam öldürene harita içerisinde ekstra güç verilsin, bu gibi Paraya veya Hileye verilecek değer oyuncu yeteneklerine vs. verilsin teşvik edebilir.
7 - Oyun müziği, oyun haritası, HP/MP barı, skill efektleri, İtem renkleri ve görüntülerine önem verilsin.
8 - Oyunda karakter oluşturmada vesikalık ile kendi yüzümüzü karakter yüzüne entegre edebilelim
9 - Oyuncunun sadece parayla oynanacağını düşünmemesini teşvik edebilmek için skill kombolarına, item çeşitliliğine ve oyun içi şans durumlarına daha çok önem verilsin (Şansa ÖR:Bir critical p. spike 3000 - 5000 arasında bir damage atarsa her vs nin kazanananı değişebilir ve her oyuncu zevk alabilir) en itemli assas ile en itemsiz assasin arasındaki spike farkı benimle eski sevgilim arasındaki fark kadar uzak olmasın biri 4k vuruyorken öteki 3k vurabilsin ki herkes zevk alsın, parasını veren de vermeyen de.
10 - Oyunda savaşların kazananları kendi aralarında kâr zarar etsin kumar gibi.. NP benzeri gibi birbirlerine karşı verdikleri savaşta kazanan taraf kaybeden tarafın belli başlı oyun içi parasına el koyabilsin böylelikle oyun dışı kapital durum yerine oyun içi rekabet teşvik edilir.
11 - Gece (lakin bu önünü göremeyen bir durum yaratmasın gece vs leri efektler güzel olabilir) - Gündüz, Mevsimler olsun ve bir de Moradonu eski 2004 moradona benzer tasarlarsanız oyuncuları geçmişlerine götürebilirsiniz
12 - Oyuncu çekmek için yeni k.o geliyor virali yapmamalısınız. Gelen hangi oyuna benzediğini baştan anlamamalı ki baştan önyargı oluşmasın.