- Mesajlar
- 254
- Tepki puanı
- 305
- Puanları
- 63
Level
8
1- Proje hakkında bazı bilgilendirmeler:
Alfa öncesi testlerde oyunumuzun alfa testinde oyunu oynayacak oyunseverler için tamamen hazır olması gerekiyordu. Sonradan eklenen bazı eklentiler, özellikler, iyileştirmeler ve geliştirmeler nedeniyle bazı teknik sorunlar ortaya çıktı ve bunların üzerinde çalışmalar yapıldı. Bu yüzden ilk aşamada belirtilen tarih aralığında alfa testini başlatamadığımız için özür dileriz.
Aslında en başından da bahsettiğimiz buydu: Mmorpg'lerde her zaman planda olmayan şeyler çıkabilir ve düşündüğünüz sürede işleri tamamlayamayabilirsiniz veya hiç ummadığınız yerden sorunlar çıkabilmektedir. Bu anlamda size daha iyi bir oyun sunmak adına optimizasyonlar yapıldı, yapılmaya devam ediliyor. 2 hafta içerisinde alfa öncesi son bir test daha yapılacak, bir aksilik olmazsa bu testten sonra alfa testleri için tarih verebileceğiz.
Biz de sizler gibi sabırsızız ama size her şeyden önce iyi ve oynamaya değer bir oyun sunmak istiyoruz. Daha önce belirtilen geliştirici notlarına ek olarak; oyun projemiz 2 üniversiteden ve Teknopark’tan onay almıştır. Firma olarak geçişimiz de ilerleyen günlerde sağlanacaktır.
2- Salgı sürecinde neler yapıldı
Harita optimizasyonları yapıldı
Silah optimizasyonları yapıldı
Zırh optimizasyonları yapıldı
VFX optimizasyonları yapıldı
Genel animasyon optimizasyonları yapıldı
4 yeni yaratık (1 adedi boss) modellemesi yapıldı
2 yeni pet modellemesi yapıldı
4 yeni binek modellemesi yapıldı
10 adet saç modellemesi yapıldı
2 adet NPC modellemesi yapıldı
15 özel kostüm modellemesi yapıldı
Anti-cheat entegrasyonu (bitti)
Zone teleport görsel çalışması (bitti)
Kanallar arası teleport sistemi (devam ediyor)
Upgrade sistemi (geliştirme devam ediyor)
Silah ve zırh FX çalışmaları (hazır ancak geliştirmeler devam ediyor)
UI iyileştirmesi (devam ediyor) - Skill ikonlarında revizasyon (bitti)
Mevcut yeteneklerin revize edilmesi ve yeni yetenekler
(Yeni eklenen skillerin planlanması, detaylandırılması, entegre edilmesi, test edilmesi, ikon çalışmaları devam ediyor)
Yay ve ok animasyonu (bitti) - Yaratıkların vuruş animasyonları (geliştirme devam ediyor) - Karakterlerin koşma, skill, yüzme animasyonları (geliştirme ve iyileştirme devam ediyor)
Pelerin tasarımları devam ediyor
Party ve Private Message sesli sohbet entegrasyonu (devam ediyor)
3- Beta’ya kadar eklenmesi veya geliştirilmesi düşünülenler:
Item soulbound (Ruh bağı) sistemi: Belirli seviye itemler ruh bağı olarak karaktere bağlı olacak. Direkt ruh bağı olarak düşen eşyalar da olabilecek. Detaylar ilerleyen aşamalarda açıklanacak.
Item rune (Eşya rün) sistemi: Silahlara farklı özelliklerdeki rünler yerleştirilerek güçleri arttırılabilecek. Silahların sahip olduğu rün slotları farklı sayıda olabilecek. Böylece düşük kalitedeki silahlar rünler sayesinde değerli olabilecek. Rünler sadece silahlara yerleştirilebilecek. Detaylar ilerleyen aşamalarda açıklanacak.
Party roll sistemi (Parti içerisinde dropların ne şekilde dağıtılacağına yönelik seçenekler: Rastgele dağıt, /roll yazanlar arasında en yüksek skor alana dağıt, eşyayı almak isteyen kişiler arasında rastgele dağıt. - DPS meter - Parti içerisinde oyuncuların ne kadar hasar vurduğu ve ne kadar şifa verdiği görülebilecek.
Alfa öncesi testlerde oyunumuzun alfa testinde oyunu oynayacak oyunseverler için tamamen hazır olması gerekiyordu. Sonradan eklenen bazı eklentiler, özellikler, iyileştirmeler ve geliştirmeler nedeniyle bazı teknik sorunlar ortaya çıktı ve bunların üzerinde çalışmalar yapıldı. Bu yüzden ilk aşamada belirtilen tarih aralığında alfa testini başlatamadığımız için özür dileriz.
Aslında en başından da bahsettiğimiz buydu: Mmorpg'lerde her zaman planda olmayan şeyler çıkabilir ve düşündüğünüz sürede işleri tamamlayamayabilirsiniz veya hiç ummadığınız yerden sorunlar çıkabilmektedir. Bu anlamda size daha iyi bir oyun sunmak adına optimizasyonlar yapıldı, yapılmaya devam ediliyor. 2 hafta içerisinde alfa öncesi son bir test daha yapılacak, bir aksilik olmazsa bu testten sonra alfa testleri için tarih verebileceğiz.
Biz de sizler gibi sabırsızız ama size her şeyden önce iyi ve oynamaya değer bir oyun sunmak istiyoruz. Daha önce belirtilen geliştirici notlarına ek olarak; oyun projemiz 2 üniversiteden ve Teknopark’tan onay almıştır. Firma olarak geçişimiz de ilerleyen günlerde sağlanacaktır.
2- Salgı sürecinde neler yapıldı
Harita optimizasyonları yapıldı
Silah optimizasyonları yapıldı
Zırh optimizasyonları yapıldı
VFX optimizasyonları yapıldı
Genel animasyon optimizasyonları yapıldı
4 yeni yaratık (1 adedi boss) modellemesi yapıldı
2 yeni pet modellemesi yapıldı
4 yeni binek modellemesi yapıldı
10 adet saç modellemesi yapıldı
2 adet NPC modellemesi yapıldı
15 özel kostüm modellemesi yapıldı
Anti-cheat entegrasyonu (bitti)
Zone teleport görsel çalışması (bitti)
Kanallar arası teleport sistemi (devam ediyor)
Upgrade sistemi (geliştirme devam ediyor)
Silah ve zırh FX çalışmaları (hazır ancak geliştirmeler devam ediyor)
UI iyileştirmesi (devam ediyor) - Skill ikonlarında revizasyon (bitti)
Mevcut yeteneklerin revize edilmesi ve yeni yetenekler
(Yeni eklenen skillerin planlanması, detaylandırılması, entegre edilmesi, test edilmesi, ikon çalışmaları devam ediyor)
Yay ve ok animasyonu (bitti) - Yaratıkların vuruş animasyonları (geliştirme devam ediyor) - Karakterlerin koşma, skill, yüzme animasyonları (geliştirme ve iyileştirme devam ediyor)
Pelerin tasarımları devam ediyor
Party ve Private Message sesli sohbet entegrasyonu (devam ediyor)
3- Beta’ya kadar eklenmesi veya geliştirilmesi düşünülenler:
Item soulbound (Ruh bağı) sistemi: Belirli seviye itemler ruh bağı olarak karaktere bağlı olacak. Direkt ruh bağı olarak düşen eşyalar da olabilecek. Detaylar ilerleyen aşamalarda açıklanacak.
Item rune (Eşya rün) sistemi: Silahlara farklı özelliklerdeki rünler yerleştirilerek güçleri arttırılabilecek. Silahların sahip olduğu rün slotları farklı sayıda olabilecek. Böylece düşük kalitedeki silahlar rünler sayesinde değerli olabilecek. Rünler sadece silahlara yerleştirilebilecek. Detaylar ilerleyen aşamalarda açıklanacak.
Party roll sistemi (Parti içerisinde dropların ne şekilde dağıtılacağına yönelik seçenekler: Rastgele dağıt, /roll yazanlar arasında en yüksek skor alana dağıt, eşyayı almak isteyen kişiler arasında rastgele dağıt. - DPS meter - Parti içerisinde oyuncuların ne kadar hasar vurduğu ve ne kadar şifa verdiği görülebilecek.