• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Weapon Rare Sistemi (Pembe, Turuncu Kırmızı, Sarı)

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
1- Elimizde bir item var raptora değer biçelim, Bu raptora Rare Basabilecez. Yani Oyuna ekleyeceğimiz Rare basma sistemiyle; Raptor'u rare basıp üstüne bonus ekleyebilcez Pembe Renk olacak ve %3 attack power bonus +%1 critical bonus verecek.

2- Basışımızda Raptor, Turuncu olacak. %5 attack bonus %1 Critical bonus verecek. (Yada farklı bonuslar& Hepsinden %1)
Bakın şu nasıl ilk 100 killl 1. archivement 2. mob kill 20 harpy 20 troll 20 stone golem vs vs.(İtemin Rengi değişecek Pembe olacak.)

3- 500 kill 3. archivement Bonuslar %5 attack boost %1 critikal bonus

4- Archieve Görevi. COlony Zone 100 kill. (İtemin rengi değişcek Turuncu olacak.)
+10 STR +10 HP +10 DEX

5- Archievement görevi CZ 500 kill (İtemin Rengi Değişecek, Sarı olacak)
%3 Attaching Damage bonus %2 HP

6- Archievement görevi 100 Dark mare.
%2 Attack Power %1 Critical damage.

Aga işte fikir geliştirilebilir @Mastheras ben bunu renge değilde item efektini bile değiştirebiliriz. + bonus özellikleri % 5 Archive attack bonus uada %3 critical dmg. gibi vs vs. bir dünya şey ekleyebiliriz silahların gücü daha iyi olur oyunda bunu karakterlerin canlarını yükselterek kapatır oyun aynı wow databasesi gibi olur.

Mesela elimizde Raptor var rengi pembe görev ile geliştirebilcez rengi sarı yada turuncu olcak 2. level olcak 3. levelde kırmızı olcak rengi özellikleri artcak bonus olarak.

This is the Future
 

WaitForMe

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
10
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
1- Elimizde bir item var raptora değer biçelim, Bu raptora Rare Basabilecez. Yani Oyuna ekleyeceğimiz Rare basma sistemiyle; Raptor'u rare basıp üstüne bonus ekleyebilcez Pembe Renk olacak ve %3 attack power bonus +%1 critical bonus verecek.

2- Basışımızda Raptor, Turuncu olacak. %5 attack bonus %1 Critical bonus verecek. (Yada farklı bonuslar& Hepsinden %1)
Bakın şu nasıl ilk 100 killl 1. archivement 2. mob kill 20 harpy 20 troll 20 stone golem vs vs.(İtemin Rengi değişecek Pembe olacak.)

3- 500 kill 3. archivement Bonuslar %5 attack boost %1 critikal bonus

4- Archieve Görevi. COlony Zone 100 kill. (İtemin rengi değişcek Turuncu olacak.)
+10 STR +10 HP +10 DEX

5- Archievement görevi CZ 500 kill (İtemin Rengi Değişecek, Sarı olacak)
%3 Attaching Damage bonus %2 HP

6- Archievement görevi 100 Dark mare.
%2 Attack Power %1 Critical damage.

Aga işte fikir geliştirilebilir @Mastheras ben bunu renge değilde item efektini bile değiştirebiliriz. + bonus özellikleri % 5 Archive attack bonus uada %3 critical dmg. gibi vs vs. bir dünya şey ekleyebiliriz silahların gücü daha iyi olur oyunda bunu karakterlerin canlarını yükselterek kapatır oyun aynı wow databasesi gibi olur.

Mesela elimizde Raptor var rengi pembe görev ile geliştirebilcez rengi sarı yada turuncu olcak 2. level olcak 3. levelde kırmızı olcak rengi özellikleri artcak bonus olarak.

This is the Future
Ntt sizin gibi düşünce kapasitesi yüksek arkadaşların fikirlerini dinleseydi içlerinden en azından 5ini hayata geçirseydi şuan tarihe gömülecek demezdik. Cok güzel düşünce tebrik ediyorum dostum 👏
 

JustBB

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
9
Tepki puanı
4
Puanları
3
Level
0
1- Elimizde bir item var raptora değer biçelim, Bu raptora Rare Basabilecez. Yani Oyuna ekleyeceğimiz Rare basma sistemiyle; Raptor'u rare basıp üstüne bonus ekleyebilcez Pembe Renk olacak ve %3 attack power bonus +%1 critical bonus verecek.

2- Basışımızda Raptor, Turuncu olacak. %5 attack bonus %1 Critical bonus verecek. (Yada farklı bonuslar& Hepsinden %1)
Bakın şu nasıl ilk 100 killl 1. archivement 2. mob kill 20 harpy 20 troll 20 stone golem vs vs.(İtemin Rengi değişecek Pembe olacak.)

3- 500 kill 3. archivement Bonuslar %5 attack boost %1 critikal bonus

4- Archieve Görevi. COlony Zone 100 kill. (İtemin rengi değişcek Turuncu olacak.)
+10 STR +10 HP +10 DEX

5- Archievement görevi CZ 500 kill (İtemin Rengi Değişecek, Sarı olacak)
%3 Attaching Damage bonus %2 HP

6- Archievement görevi 100 Dark mare.
%2 Attack Power %1 Critical damage.

Aga işte fikir geliştirilebilir @Mastheras ben bunu renge değilde item efektini bile değiştirebiliriz. + bonus özellikleri % 5 Archive attack bonus uada %3 critical dmg. gibi vs vs. bir dünya şey ekleyebiliriz silahların gücü daha iyi olur oyunda bunu karakterlerin canlarını yükselterek kapatır oyun aynı wow databasesi gibi olur.

Mesela elimizde Raptor var rengi pembe görev ile geliştirebilcez rengi sarı yada turuncu olcak 2. level olcak 3. levelde kırmızı olcak rengi özellikleri artcak bonus olarak.

This is the Future
Kral metin2 pvp server mı oynuyoruz yav knighta gitmez böyle şeyler
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Kesinlikle gitmez.
Bu sistem iteme level kasmak gibi. itemin rengi değişcek her Rare' bonus+ 1 de fazladan bonus vercek kesinlikle olması gereken bir özellik.

Ntt sizin gibi düşünce kapasitesi yüksek arkadaşların fikirlerini dinleseydi içlerinden en azından 5ini hayata geçirseydi şuan tarihe gömülecek demezdik. Cok güzel düşünce tebrik ediyorum dostum 👏
Teşekkür ederim dostum. bu güzel yorumundan dolayı. (y)

Sadece kill üzerinden gitmeli ve sayı fazla olmalı :)
Aynen kill üzerinden gitcek zaten şöyle düşünün elinizde 1 item var, aynı level kasar gibi o iteme'de level kasabilceksiniz.
 

EvasiveMan

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
1
Tepki puanı
1
Puanları
1
Level
0
Critical damage bonusu olursa canlar 14k ile sınırlanmaması gerekir, onun haricinde güzel fikir.👍
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Critical damage bonusu olursa canlar 14k ile sınırlanmaması gerekir, onun haricinde güzel fikir.👍
onu öylesine yazdım aklıma bonus ismi gelmedi. Bunu tabi bir çok çeşitli halde yapabilirsin. mesela farklı bonuslar seçersin yada iteme +10 level sınırı koyarsın +10 defa Rare bonus basarsın itemin şekli değişir falan filan. vs Yorumun için teşekkür ederim kardeşim.
 

ReginaMeis

Aktif Oyuncu
RogueReginaMeis
Mesajlar
198
Tepki puanı
176
Puanları
43
Level
6
Çoğu oyunun muzdarip olduğu birşeydir oyuncuları oyunda tutabilmek. Maximum levele geldikten sonra insanlara yapacak birşeyler vermek gerekir. Bu dediğin sistem gerçekten insanları harekete geçirecek bir sistem olacaktır. Silahınızı canavarlardan elde edip yükselttikten sonra, bir de ekstra özellik ve görüntü için belirli görevler, hatta belki dungeonlardan kesilmesi istenen canavarlar dahil eklenebilir. Güzel fikir. Birkaç farklı moba, arpg ve mmorpg'de görmüşlüğüm var. Kesinlikle eklenilebilir bir sistem. Oyun yayınlandığında muhtemelen olmaz ama ilerki patchlerde eklenilmesi göz önünde bulundurulması yüksek bir düşünce.
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Çoğu oyunun muzdarip olduğu birşeydir oyuncuları oyunda tutabilmek. Maximum levele geldikten sonra insanlara yapacak birşeyler vermek gerekir. Bu dediğin sistem gerçekten insanları harekete geçirecek bir sistem olacaktır. Silahınızı canavarlardan elde edip yükselttikten sonra, bir de ekstra özellik ve görüntü için belirli görevler, hatta belki dungeonlardan kesilmesi istenen canavarlar dahil eklenebilir. Güzel fikir. Birkaç farklı moba, arpg ve mmorpg'de görmüşlüğüm var. Kesinlikle eklenilebilir bir sistem. Oyun yayınlandığında muhtemelen olmaz ama ilerki patchlerde eklenilmesi göz önünde bulundurulması yüksek bir düşünce.
Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Tabiki'de bu fikirler birden aklımıza gelmiyor. yani aslında birden geliyor ama, üzerinde baya bi düşünülmesi gerekiyor. Bu fikiri bende çok beğendim. Dün gece bir arkadaşımla Oyun özelliklerini eleştirirken aklımıza geldi. Birden öyle rastgele, Birde şöyle birşey var, Aklımızdakileri tam olarak yansıtamıyoruz. kimisi aklımızda kalıyor. bazı özellikler gidiyor akıldan. Kimse bunu %100 yapamaz. zaten. Akılda kaldığı kadarıyla aktarabiliyoruz. mesela ben mob üzerine bir sistem düşündüm arkadaşım kill üzerinden gidelim dedi. Mob ile Kill hemen hemen aynı ama bu özellikler oyuna nasıl eklenir. Nasıl yapılır bu konu hakkında düşüncelerimiz yok. Sadece tek düşüncem eklenirse eğer. Oyuncular açısından güzel bir mod olur oyuncu bunu görünce daha sıkı sarılır oyuna , tek düşüncem bu oldu. Bizim için zaten fikir yaratmaktan önce düşündüğümüz tek şey, Oyuncuya oyunu nasıl sevdiririz. nasıl hoşuna gidecek şeyler ekleyebiliriz gibisinden.
 

Huares

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
5
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Bu fikirden yola çıkarak şu geldi aklıma örneğin her weaponun kaç kill aldığı yazabilir. Mesela pvp'de raptor atıyorum 1 yıl sonra 20bin kill almış olsun. (kimlerin kullandığının önemi olmadan). Sonuçta İtemin bazı özellikleri her 100 bin de ekstra arttırılabilir veya yeni özellik eklenebilir :)
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Bu fikirden yola çıkarak şu geldi aklıma örneğin her weaponun kaç kill aldığı yazabilir. Mesela pvp'de raptor atıyorum 1 yıl sonra 20bin kill almış olsun. (kimlerin kullandığının önemi olmadan). Sonuçta İtemin bazı özellikleri her 100 bin de ekstra arttırılabilir veya yeni özellik eklenebilir :)
Aynen bu fikir sadece örnek her şekilde yapılabilir yorumundan dolayı teşekkür ederim kardeşim.
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Kill üzerinden olursa cz içi kalır, daha iyi olur
Aynen kill üzerinden olacak dostum. Yorumun için teşekkürler. Daha iyileri için bana destek olun başarabiliriz.

Kill üzerinden olursa cz içi kalır, daha iyi olur
Mesela elimizde Raptor var rengi pembe görev ile geliştirebilcez rengi sarı yada turuncu olcak 2. level olcak 3. levelde kırmızı olcak rengi özellikleri artcak bonus olarak.

Elimizde +8 Raptor var raptora değer biçelim, Bu raptora Rare Basabilecez. Yani Oyuna ekleyeceğimiz Rare basma sistemiyle; Raptor'u rare basıp Pembe Renk olacak ve %3 attack power bonus +%1 critical bonus verecek.
2. Basışımızda Raptor, Turuncu olacak. %5 attack bonus %1 Critical bonus verecek.
 

Mastheras

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
2
Tepki puanı
2
Puanları
3
Level
0
Elimizde +8 Raptor var raptora değer biçelim, Bu raptora istediğimiz elemental scrollu basabilecegiz. Yani Oyuna ekleyeceğimiz element basma sistemiyle; Raptor'e istediğimiz (Flame,Glacier,Lightning,poison) elementi basacak ve item o elementin rengini alacak ve bu verdiğimiz element sadece görsel açıdan degil özellik açısından da rakibi etkileyebilecek mesela glacierin slowlaması veya lightningin sabitlemesi vs gibi.

Daha sonra item belli bir upgrade seviyesine geldiğinde itemde belli achievement görevleri olacak tabi bunları yapınca item belli özellikler elde edecek ve görsel yapısı parlama veya şekil değişikliği olabilir +1 reb +5 reb +11 ve +21 deki parlama farkı gibi..

Burada vereceği achievementler iteme ekstra özellikler katarken bir yandan itemin açıklama kısmındaki yazılara achievementini ve kaç tane kesildiğinide ekleyecek, yani bir bakıma açıklama kısmı itemin ne kadar değerli olduğunu gösterecek.

Mesela örnek olarak 500 tane paramun kestiğinde (hangi mobsa achievement onun en güçlüsüyle elde edilecek golem çeşidiyse titan troll çesidi ise troll captain vs)

- Raptor +8 (Paramun Killer) gibi bunun yaninda da resistance of lightning +5 gibi olacak

- Raptor +8 (Apostle Of Cold Killer) gibi bunun yaninda da resistance of glacier +5 gibi olacak

Tabi bu yaratıkların 500,1000,2000 vb arttıkça lr degeri artacak vs vs ama iteme mob görevlerinden sadece tek bir achievementi kazandırabileceksin mesela hangi yaratigi kestiysen onun yapısı bakımından resist veya defense yapılarından kazandırabilirsin.

Cz sisteminde ise iteme 2. Bir achievement ve özellik kazandıracaksın buda itemin yapısına göre dagger ve bow ise 500 kill'de=dex, long spear,axe,sword,two handed sword vb itemlere=str, stafflara int vb özellikler kazandıracaklar tabi bunlarda aynı mob sayılarında olduğu gibi cüzi miktarda 1000 kill 2000 kill 4000 kill gibi rakamlarda belli degerlerde artacaklar. Ve itemin cz achievementide aynı moblarda olduğu gibi açıklama kısmında Kill sayısı ile birlikte yazılacak.
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Elimizde +8 Raptor var raptora değer biçelim, Bu raptora istediğimiz elemental scrollu basabilecegiz. Yani Oyuna ekleyeceğimiz element basma sistemiyle; Raptor'e istediğimiz (Flame,Glacier,Lightning,poison) elementi basacak ve item o elementin rengini alacak ve bu verdiğimiz element sadece görsel açıdan degil özellik açısından da rakibi etkileyebilecek mesela glacierin slowlaması veya lightningin sabitlemesi vs gibi.

Daha sonra item belli bir upgrade seviyesine geldiğinde itemde belli achievement görevleri olacak tabi bunları yapınca item belli özellikler elde edecek ve görsel yapısı parlama veya şekil değişikliği olabilir +1 reb +5 reb +11 ve +21 deki parlama farkı gibi..

Burada vereceği achievementler iteme ekstra özellikler katarken bir yandan itemin açıklama kısmındaki yazılara achievementini ve kaç tane kesildiğinide ekleyecek, yani bir bakıma açıklama kısmı itemin ne kadar değerli olduğunu gösterecek.

Mesela örnek olarak 500 tane paramun kestiğinde (hangi mobsa achievement onun en güçlüsüyle elde edilecek golem çeşidiyse titan troll çesidi ise troll captain vs)

- Raptor +8 (Paramun Killer) gibi bunun yaninda da resistance of lightning +5 gibi olacak

- Raptor +8 (Apostle Of Cold Killer) gibi bunun yaninda da resistance of glacier +5 gibi olacak

Tabi bu yaratıkların 500,1000,2000 vb arttıkça lr degeri artacak vs vs ama iteme mob görevlerinden sadece tek bir achievementi kazandırabileceksin mesela hangi yaratigi kestiysen onun yapısı bakımından resist veya defense yapılarından kazandırabilirsin.

Cz sisteminde ise iteme 2. Bir achievement ve özellik kazandıracaksın buda itemin yapısına göre dagger ve bow ise 500 kill'de=dex, long spear,axe,sword,two handed sword vb itemlere=str, stafflara int vb özellikler kazandıracaklar tabi bunlarda aynı mob sayılarında olduğu gibi cüzi miktarda 1000 kill 2000 kill 4000 kill gibi rakamlarda belli degerlerde artacaklar. Ve itemin cz achievementide aynı moblarda olduğu gibi açıklama kısmında Kill sayısı ile birlikte yazılacak.

Olabilir mantıklı senin fikrini'de beğendim fakat, akıcılık olması lazım görevler o kadar zor olursa bi anlamı kalmaz. görevler basitten zora doğru ilerlemesi lazım bence mantık böyle olursa tutulur. bonuslar önemsiz herşey olabilir
 

Kntmurat

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
11
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
Çok güzel olur en azından ko gibi kroyum ama para bende zihniyeti birazda olsa düzelir...
 

TOdeSFalL

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
4
Tepki puanı
2
Puanları
3
Level
0
Güzel düşünce fakat buda eşitliği bozar yani oyuna yeni başlamış biri ne olursa olsun görevleri tamamlayan kullanıcıyı kesemez... buda ilk açılış oyununda olmaması gereken şeyler eşitlik ilk etapta her zaman en önemlisidir tek oyuncuları da düşünmek lazım :)
 

Kntmurat

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
11
Tepki puanı
3
Puanları
3
Level
0
En azından para basıp milleti soğutan bir ekip olmaz inşallah.
 
Üst