• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Rise Online Forum gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

User mob elemental damage sistemi

Acalitos

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
17
Tepki puanı
4
Puanları
3
Level
0
Rezistler/Elementaller: Fire, Glacier, Lighting, Magic, Dark, Poison gibi elementler ve rezistler yaraktıkların elementine göre etki etmeli.Misal fire elemet bir yaratık düşünelim sahip olduğum silah eğer melee bir karakterde glacier dmg içeren bir silah ise 100 vurduğum bu fire element mob'a elimdeki silahın glacier dmg inden dolayı 110 vurmalıyım hatta bu belirtilmeli (100 dmg + 10 dmg elemental this monster) diye.

Aynı silahın herhangi bir elemet içermediği versiyonunda ise 100 dmg aynı mob'a vurmalıyım.Bir silaha element hasarı vermek zor olmalı başarısızlıkta silah tamamen yok olmaktansa durability düşürülerek ve varsa silah üzerindeki tüm artı özellikler silinerek user inventoryisinde tekrar oluşturulmalı ama silahın yok olma yüzdesi bu olasılıktan daha fazla olmalı (sadece element hasarı için önerdiğim bir sistemdir).

Bu sayede elementlere daha fazla anlam katılabilir.Gelelim range karakterlere rogue job için element hasarı veren PUS okları olabilir misal fire elemental arrow yada ice yada diğer elementler.

Zorlayıcı bir craft sistemi ile bu oklar elde edilebilecek fakat PUS sistemi ile de oyuna entegre edilebilir (kullanıcı dostu fiyatları ile)rogue silahında herhangi bir element varsa PUS ürünleri bu silahla değil düz elementsiz bir silahla çalışır olmalı eğer silah element basılı ise sadece o elementin özelliklerinden yararlanmalı.

Mage için durum aynı olacak fire mage düşünelim karakter elinde elemet hasarı içermeyen bir silah dahi olsa seçtiği elemetin hasarını düşükte olsa yansıtabilecek eğer elindeki silah mensup olduğu element ile aynı elementi taşıyorsa elemental hasar bir miktar daha artacak diğer joblara göre biraz daha fazla elemental vurmaları gerek sonuçta mage.


Elemental hasar mob larda gözükmeli.
Userlara vurulan elemental hasarda gözükmeli bu sayede karşı tarafın zaafına göre intikam almak daha zevkli olabilir.
Elemental hasar basılabilen silah sayısı oyunda arttırılmalı bazı uniq silahlara tüm elemental hasarları isteğe göre basılabilmeli her seferinde bir element hasarı olabilecek şekilde.
Elemental hasar basma yüzdesi orta seviyenin biraz altında olmalı buda elemental hasara önem kazanır.
 

OgulcanBey

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
50
Tepki puanı
25
Puanları
8
Level
2
Pus olayı işin içine girerse P2W mantığına döner her ne kadar da kullanıcı dostu olsa bile alan vurur misali alamayan yatalar olur o zaman eşiktlik bozulur diye düşünüyorum.
 
KS
Acalitos

Acalitos

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
17
Tepki puanı
4
Puanları
3
Level
0
PVP alanında hasar yüzdesi biraz düşürülebilir ayrıca craft sistemi olacak isteyen craft olayına girebilir. Yani emek vermek isteyen emek vererek çıkar pk alanına 1 gün çıkmaz.
 

ReginaMeis

Aktif Oyuncu
RogueReginaMeis
Mesajlar
198
Tepki puanı
176
Puanları
43
Level
6
P2W konusu hariç güzel bir düşünce. Fakat yapımcıların dediğine göre temel mekanikleri bitmiş oyunun. Biz test ederken bu mekanikleri değiştireceklerini veya değiştirebileceklerini düşünmüyorum. Yazılım sektörünün en zor alanıdır oyun geliştirme. Bir kere çalışan bir oyun inşa ettiğinizde, herhangi bir mekaniğini değiştirmek veya ona ek yapmak demek, hazır bir binanın temelini kırıp yeni temel yapmak demektir. Eğer değişime açık bir şekilde tasarlanmadıysa, bu kadar iddialı değişim eklenemeyecektir. Umalım ki değişikliklere açık bir yazılım yazmışlardır ve böyle güzel şeyler görebiliriz.
 
KS
Acalitos

Acalitos

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
17
Tepki puanı
4
Puanları
3
Level
0
Dostum örnekleri var, ki bu motor bu tarz durumlara olanak sağlıyordur eminim 20 yıllık bir motorda söylediğin konusunda muhtemelen haklı olurdun ama 4, 5 yıllık bir motorda bu konu aşılmış olmalı. Mesela source 2 motorunu ele alalım adamlar 6 ayda oyunlarına yeni hero ekleyip diğer tüm heroları gerekirse nerfliyor gerekirse skill mekaniklerini değiştirip dengeyi sağlıyor(dota2).Firma bize kullanıcılarını dinleyeceğinden bahsediyor ''umarım öyle olur'' böyle olmasını arzu ediyoruz madem bu söz söyleniyorsa arkasının dolu olduğunu bilelim değilmi. P2w demedim ayrıca, biraz akılcı olalım hem P2w oyunların hemde f2p olan oyunların server maiyetleri hosting maliyetleri ve daha bir sürü maliyeti var, ki evet buna bir fincan kahve dahil şimdi bu adamlar hem kullanıcı dostu hem PUS tan para kazanmak isterlerse PUS seceneği cok olmak zorunda maliyeti de dediğim gibi kullanıcı dostu olmalı çeşit-maliyet-adiliyet arasında denge kurulusa PUS sisteminde ne bize ağır gelir nede firmaya zarar verir.Ben bu yüzden bu şekilde bir pus ürünü olabileceğini söyledim.Yoksa PUS olmasın fashion dışında ama bu bir hayaldir dostlar örnekleri yok olmaya mahkumdur.
 

Mat73

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Puanları
3
Level
0
Rezistler/Elementaller: Fire, Glacier, Lighting, Magic, Dark, Poison gibi elementler ve rezistler yaraktıkların elementine göre etki etmeli.Misal fire elemet bir yaratık düşünelim sahip olduğum silah eğer melee bir karakterde glacier dmg içeren bir silah ise 100 vurduğum bu fire element mob'a elimdeki silahın glacier dmg inden dolayı 110 vurmalıyım hatta bu belirtilmeli (100 dmg + 10 dmg elemental this monster) diye.

Aynı silahın herhangi bir elemet içermediği versiyonunda ise 100 dmg aynı mob'a vurmalıyım.Bir silaha element hasarı vermek zor olmalı başarısızlıkta silah tamamen yok olmaktansa durability düşürülerek ve varsa silah üzerindeki tüm artı özellikler silinerek user inventoryisinde tekrar oluşturulmalı ama silahın yok olma yüzdesi bu olasılıktan daha fazla olmalı (sadece element hasarı için önerdiğim bir sistemdir).

Bu sayede elementlere daha fazla anlam katılabilir.Gelelim range karakterlere rogue job için element hasarı veren PUS okları olabilir misal fire elemental arrow yada ice yada diğer elementler.

Zorlayıcı bir craft sistemi ile bu oklar elde edilebilecek fakat PUS sistemi ile de oyuna entegre edilebilir (kullanıcı dostu fiyatları ile)rogue silahında herhangi bir element varsa PUS ürünleri bu silahla değil düz elementsiz bir silahla çalışır olmalı eğer silah element basılı ise sadece o elementin özelliklerinden yararlanmalı.

Mage için durum aynı olacak fire mage düşünelim karakter elinde elemet hasarı içermeyen bir silah dahi olsa seçtiği elemetin hasarını düşükte olsa yansıtabilecek eğer elindeki silah mensup olduğu element ile aynı elementi taşıyorsa elemental hasar bir miktar daha artacak diğer joblara göre biraz daha fazla elemental vurmaları gerek sonuçta mage.


Elemental hasar mob larda gözükmeli.
Userlara vurulan elemental hasarda gözükmeli bu sayede karşı tarafın zaafına göre intikam almak daha zevkli olabilir.
Elemental hasar basılabilen silah sayısı oyunda arttırılmalı bazı uniq silahlara tüm elemental hasarları isteğe göre basılabilmeli her seferinde bir element hasarı olabilecek şekilde.
Elemental hasar basma yüzdesi orta seviyenin biraz altında olmalı buda elemental hasara önem kazanır.
👏👏👏 Aklımdan geçenleri yazmışsın kardeşim.Malum oyundaki elemental karmaşasını yıl 2020 de artık mümkünse görmeyelim.
 
Üst