- Mesajlar
- 17
- Tepki puanı
- 4
- Puanları
- 3
Level
0
Rezistler/Elementaller: Fire, Glacier, Lighting, Magic, Dark, Poison gibi elementler ve rezistler yaraktıkların elementine göre etki etmeli.Misal fire elemet bir yaratık düşünelim sahip olduğum silah eğer melee bir karakterde glacier dmg içeren bir silah ise 100 vurduğum bu fire element mob'a elimdeki silahın glacier dmg inden dolayı 110 vurmalıyım hatta bu belirtilmeli (100 dmg + 10 dmg elemental this monster) diye.
Aynı silahın herhangi bir elemet içermediği versiyonunda ise 100 dmg aynı mob'a vurmalıyım.Bir silaha element hasarı vermek zor olmalı başarısızlıkta silah tamamen yok olmaktansa durability düşürülerek ve varsa silah üzerindeki tüm artı özellikler silinerek user inventoryisinde tekrar oluşturulmalı ama silahın yok olma yüzdesi bu olasılıktan daha fazla olmalı (sadece element hasarı için önerdiğim bir sistemdir).
Bu sayede elementlere daha fazla anlam katılabilir.Gelelim range karakterlere rogue job için element hasarı veren PUS okları olabilir misal fire elemental arrow yada ice yada diğer elementler.
Zorlayıcı bir craft sistemi ile bu oklar elde edilebilecek fakat PUS sistemi ile de oyuna entegre edilebilir (kullanıcı dostu fiyatları ile)rogue silahında herhangi bir element varsa PUS ürünleri bu silahla değil düz elementsiz bir silahla çalışır olmalı eğer silah element basılı ise sadece o elementin özelliklerinden yararlanmalı.
Mage için durum aynı olacak fire mage düşünelim karakter elinde elemet hasarı içermeyen bir silah dahi olsa seçtiği elemetin hasarını düşükte olsa yansıtabilecek eğer elindeki silah mensup olduğu element ile aynı elementi taşıyorsa elemental hasar bir miktar daha artacak diğer joblara göre biraz daha fazla elemental vurmaları gerek sonuçta mage.
Elemental hasar mob larda gözükmeli.
Userlara vurulan elemental hasarda gözükmeli bu sayede karşı tarafın zaafına göre intikam almak daha zevkli olabilir.
Elemental hasar basılabilen silah sayısı oyunda arttırılmalı bazı uniq silahlara tüm elemental hasarları isteğe göre basılabilmeli her seferinde bir element hasarı olabilecek şekilde.
Elemental hasar basma yüzdesi orta seviyenin biraz altında olmalı buda elemental hasara önem kazanır.
Aynı silahın herhangi bir elemet içermediği versiyonunda ise 100 dmg aynı mob'a vurmalıyım.Bir silaha element hasarı vermek zor olmalı başarısızlıkta silah tamamen yok olmaktansa durability düşürülerek ve varsa silah üzerindeki tüm artı özellikler silinerek user inventoryisinde tekrar oluşturulmalı ama silahın yok olma yüzdesi bu olasılıktan daha fazla olmalı (sadece element hasarı için önerdiğim bir sistemdir).
Bu sayede elementlere daha fazla anlam katılabilir.Gelelim range karakterlere rogue job için element hasarı veren PUS okları olabilir misal fire elemental arrow yada ice yada diğer elementler.
Zorlayıcı bir craft sistemi ile bu oklar elde edilebilecek fakat PUS sistemi ile de oyuna entegre edilebilir (kullanıcı dostu fiyatları ile)rogue silahında herhangi bir element varsa PUS ürünleri bu silahla değil düz elementsiz bir silahla çalışır olmalı eğer silah element basılı ise sadece o elementin özelliklerinden yararlanmalı.
Mage için durum aynı olacak fire mage düşünelim karakter elinde elemet hasarı içermeyen bir silah dahi olsa seçtiği elemetin hasarını düşükte olsa yansıtabilecek eğer elindeki silah mensup olduğu element ile aynı elementi taşıyorsa elemental hasar bir miktar daha artacak diğer joblara göre biraz daha fazla elemental vurmaları gerek sonuçta mage.
Elemental hasar mob larda gözükmeli.
Userlara vurulan elemental hasarda gözükmeli bu sayede karşı tarafın zaafına göre intikam almak daha zevkli olabilir.
Elemental hasar basılabilen silah sayısı oyunda arttırılmalı bazı uniq silahlara tüm elemental hasarları isteğe göre basılabilmeli her seferinde bir element hasarı olabilecek şekilde.
Elemental hasar basma yüzdesi orta seviyenin biraz altında olmalı buda elemental hasara önem kazanır.