• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Oyunu Geliştirmek Adına Yazdığım Fikirler (Saygılarımla.)

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
90
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Upgrade Sistemiyle Alakalı, Yeni Bir Fikrim var, Öncelikle, Biliyorsunuz upgrade sistemi önce Grade Upgrade sonrasında rün upgrade ve en son olarak magic ve kostüm upgrade şeklinde ilerliyor. Benim Burdaki Fikrim Oyuncular Klan olarak kendi kastıkları NP' ler ile Gradesini yükseltip. Kendi Upgrade NPC'sini kurabilecekler. Tabi Sadece NP Gradesi istemiyor bu özellik, Altında istiyor. Atıyorum; 1,500.000.000 Coins. + 250k NP basarak kendi Upgrade Npc'lerini kurabilecekler. Bu NPC' item basmada para gitmeyecek ve ' de +%5.0 olarak her item basmada şans verecek yada %4.0. gibi burası öneri ve isteğe dayalı değiştirilebilir.



Yada Şöyle'de olabilir, Bi Oyuncu 1.500.000.000 NP Kastı, Clan kurdu bu np yi clana aktardı. ve 1.000.000.000 Altın kastı aynı şekilde altınıda Clana bastı ve NPC ' ye gitti Klan Upgrade NPC'si açmak için, Clandaki NP Pointleri ve Altınlarını kullanarak, Clan Upgrade NPC'sini oluşturdu. Her item basmada para istemeyecek ve, %5 %10 oranda itemin Gradesine göre %'lik oranla Şanslar verecek.






yada Şöyle bi sistem ekleyebiliriz, Oyuna rengarenk,'' rise online'' harfleri ekleriz. bu harfler moblardan çıkacak. Oyuncu atıyorum bunlardan 100'er tane biriktirdi hepsini birleştirdi. üstüne 1.500.000.000 altını bastı. ve Clan Upgrade NPC'sini oyuna ekledi. buna benzer. bunun gibi bir çok fikir yer alabilir. Tabi biraz NP'de basması lazım 100k 200k 300k veya 500k NP.

Bu Klan Uprgade NPC'si ne işe yarayacak derseniz, Şöyle açıklılık getirebilirim. mesela Normal NPC' de (Vintair & BlackSmith)' de itemleri yakma ihtimalini ortadan kaldıracak, ve her item basmada %5 Bonus verecek. Bu NPC' de item basması daha kolay olacak. Ama aynı zamanda Bu NPC' yide açtırması zahmetli bir iş olacak. Öyle her önüne gelen bu npc' yi açtıramıyacak yani. 30 kişilik bi Clan Toplanması gerekecek bu NPC' yi açtırmak için. buna benzer Etkenler olacak oyunda,



Aklıma yine Efsane bir fikir geldi. biliyorum çoğunuz bu sistem bu oyuna olmaz boşuna yazmışsınız felan diyeceksiniz. ama bu sefer 12'den vurucam.
Önceden oynadığım oyunlar vardı. Deveye malları yüklüyorduk. Altın kasma peşine düşüyorduk. ve Yola koyuluyorduk
Ama ben bu fikri geliştircem, hatta size bununla alakalı bir video'da paylaşabilirim. Bunu şimdi nasıl ayarlıyacağız bu oyuna önce ona bi geçelim.
Bi NPC olsun X bi npc, o npc den Kalas, Odun, Demir Külçe altın tarzında malzemeler alalım. tabi devemiz yanında ''Ticaret Devesi''.
Ama bu öyle bi görev olacak ki, Klanlar tarafından yapılcak, öyle atıyorum tek kişi bi deveyi alıp ticarete atılamıyacak. çünkü onu kesenler olur.
Benim burda anlatmak istediğim şey, Oyuna yeni bi Adrenalin Heyecan katmak. 8v8 8 kişilik party bi tarafta diğer 8 kişilik party bi tarafta.


Bi Thief kadrosu olcak (yağmacılar yani) bide, Ticaret yapmaya çalışanlar olcak. Haritanın belli bölgelerinde kapışcaklar. Altın kazanmak için savaşçaklar. bunu dediğim gibi tek party halinde yapamayız. sağlam 2-3 kişide bu işe koyulabilir fakat. onların gücü yetmediği için ganimeti çok fazla çabuk devirirler.


Aynen bi thiefler vardı bide kervancılar vardı. sonunda buldum arkadaşlar. buna benzer ticaret sistemini başka bi oyunlarda da gördüm fakat. ordakiler biraz değişikti.
Bunu bizim oyunumuza nasıl yapıştırırız. Büyük bi Kervan ekleriz kocaman işte o kervanı taşıyan hayvan Tasarlarız büyük bi hayvan. bunu zaten oyunun Pet çizen Devoloper üstadlarımız bunu yaparlar. Sonra Thief'i de oyuna eklememiz lazım ama 8vs8 kapışma olcak 1 party altın kasmak için mücadele ederken. diğer party'de onların altın kervanlarına çökecek.



Bu fikir bu gece aklıma geldi bence efsane bi fikir. bunun rise online'da olmasını isteyenler. Yorum atsınlar Düşüncelerini belirtsinler ki Sayımızı bilelim.
Bence Efsane yani, Ben bunun rise Online'da olmasını isterdim. Arkadaşlar. Sizce bu olurmu Oyunda çok geniş Büyük maplerimiz var. Haritalarımız. Bunu Dungeon şeklinde'de yapabiliriz. Zindanlara'da aktarabiliriz. Günlük Daily Görevler Tarzında. Yada Bi Event başlatırız. herkes 1 partide birleşir 8vs 8 ler x8 x8 şeklinde devam eder.



Oyuna ''Kader'' eklemeyi düşünüyorum. Legend Online' dan alıntı bir sistemdir. Kader +%20 kritik bonus Yada +%Güç bonusu buna benzer çeşitli bonuslar vermektedir. Bu bonuslar birleştiğinde 3 katı olur yani 3 kader küresi 100 bonus veriyorsa bu 3 ü birleştiğinde 300 olur 300 ler bieleştiğinde 500 olur mantık bu şekilde ilerler ayrıca sadece kritik bonus değil aklınıza gelebilecek her türde bonuslar buna eklenebilir. defans olur hp olur yani demek istediğim her kader küresinin ayrı bir bonusu vardır. eşleri aynı olanlar birleştiğinde fazladan bonus vermektedirler.



Her Karakterin kendine özgün bir kader sistemi olmalı, buda aynı rün sistemi gibi oyundan düşürmesi nadir, ve kader küresini yükseltmesi çok nadir bir şekilde upgrade edilmesi zor bir o kadarda zor bir iş. Oyuna bunu nasıl adapte ederiz bilmiyorum. ama 10-20 tane bonus seçicez bu bonuslara bir değer vericez. ve bu sistemi oyuna ekledikten sonra %1 yada %3 %5 ihtimalle geliştirilebilir bir sistem oluşturcaz.



2013 Yılında bu oyunu oynuyordum ve bu özelliği bana çok zevk veriyordu, bu bence çok geliştirilmiş oyunlara eklenmesi gereken önemli bi özellik çoğu oyuncu bunu beğenicektir diye umuyorum. bu sistem sayesinde karakterimize + bonus kasabılcez. PVe ' de kastığımız paraları kader sistemine harcayabileceksiniz bu şekilde oyun daha zevkli ve eğlenceli bir hale gelecek tabiki bu bonuslar bize PVP ' de işe yarayacak ama aynı zamanda PVE' dede işimizi görecek bu bonuslar. uzak bir yükseltme şansı yakalayabileceğiz yani o kadar kolay olmayacak. bence bu süper bir fikir..




Kaderi maximum seviyede olan bir oyuncu diğer oyunculara kritik vuruş yapabilcek, aynı zamanda HP' bonus fazladan +%Hp Bonus alabilecek. buda onu Dw'de ölümsüz bi hale getirecek. Fazladan %mp bonus olacak fazladan +50 Defens gibi gibi vs. Oyuncular bu özelliğe sahip olabilmek için oyun içerisinde altın kasıcaklar, ve bunu her oyuncu yapamıcak. sadece altını fazla olan oyuncular, bu sekmeni kullanabilcek, yani her kader basmada 2-3m 4m 5m altın gidecek. her yükseltmede para gideceği için bu biraz lükse kaçılmış bir özellik olacak.



şöyle anlatıyım bu sistem nasıl biliyonmu öyle 100m ile yapabileceğin bişey değil. 100m ile sadece başlangıcını yaparsın. bunda mesela yeşil renkten başlıyo. Kırmızı ve sarı renge kadar gidiyo. hepsini tamamlaması en az 10 gb yada 20 gb felan alır. yani bütün kaderi fullemen 20 gb alır.

Yani küreler Yeşil renk ile başlıyor. Sonra Açık mavi oluyor. Bir sonraki sekmede Koyu Mavi. Bir sonraki sekmede Pembe oluyo.
Pembeden Sarıya geçiyo. Sarıdan Truncuya geçiyo. Turuncudan Kırmızıya geçiyo ve Kırmızı Epic İtem Son.



Oyuna kader için ayrı bi para birimi eklenebilir. Altın değil'de, ruh parası gibi. yada bu para hiç bi şekilde aktarılmıyacak şekilde eklenebilir.
Yada Şöyle birşeyde olabilir. Exp kastıkça Kader küresinde'de ruh birikir. o ruh özüyle, Kader küresinde upgrade yapılabilir. aslında buna çok fazla çözüm sağlayabiliriz. neye odaklı olmasına bağlı, bence bu size kalmış birşey.
Karakterler 70 lvl olduktan sonra,'da ruh birimi kasabilirler. Yada 'Kader' mantığının bir başka versiyonu oyuna eklenebilir.


3 TANE YEŞİL KÜRE = 1 MAVİ KÜRE. 3 TANE MAVİ KÜRE = 1 PEMBE 3X PEMBE = 1 SARI 5X SARI = 1X AÇIK SARI 10X AÇIK SARI = 1 KIRMIZI.


Bi NPC düşünün Pazar NPC oraya tıkladığında herkes itemini istediği fiyata koyabilcek. aynı şekilde aynı NPC' den item satın almaya gidenlerde item satın alınabilecek. Yani Bu Npc, hem item satışı, hemde item alımı görevini görecek. Özellikleri atıyorum ben bi itemimi oraya 6 saat koydum. 6 saat sonra itemim eğer satılmazsa bankama gidecek. ama satılmışsa, Parası bankaya yada bana gelecek. bu sistem BDo'da vardı galiba. Silkroad'da da vardı galiba tam hatırlamıyorum ama.

Bence Offline merchant yerine, Global bu pazar sistemini kullansak. Hem kullanıcılar açısından daha rahat olur. hemde her itemin sabit bir piyasası olur. kimse o itemin değeri altına itemi satamaz. yada koyamaz. vs vs.

Bu konuda kendi güncel tarzımızı oluşturabiliriz. yani burda pencereler boyutları felan çok büyük biz bunu ince liste halinde küçük boyutta yaparsak daha kibar ve hoş duracaktır. ben mesela buraya itemimi 6 saatliğine koydum 6 saatlik için bi miktar para ödemem lazım yada. 24 saatliğine koydum 24 saatlik için ona göre belli bi ücret komisyon ücreti ödemem lazım. ki itemim satıldığında kafam rahat olsun.

Bu sistem bizi hem moradondaki görüntü kirliliğinden kurtarıcak, hemde Townda FPS oyun akışı daha güzel olacak. fps drobu yemicez. Oyun herşeyi bizim yerimize yapacak itemlerimiz satılcak kafamız rahat olacak.

Ama benim hayal ettiğim bu fotoğraftaki gibi değil daha ince ve kibar bi panel. bu çok büyük ve kötü gözüküyor. benim kasteddiğim görüntü olarak insanları rahatsız etmeyecek bi pazar sistemi yada npc'si artık ne dersek.


Tekrardan Merhaba Arkadaşlar, Bu Konumda Silahların Fx'lerine deyinecem. Bildiğiniz üzere Silahların Fx'leri Sabit. Her Silahın farklı bir modüler Fx'i mevcut. Acaba Bu Fx'lere Her Silahın kendine göre, olur fx' yerine, bunu aynı upgrade yapar gibi kendimiz belirleyebilirmiyiz.?


Yani demek istediğim, elimize taktığımız itemin Fx'ini kendimiz seçebilirmiyiz,? Oyuna böyle bi sistem gelseydi nasıl olurdu sizce, bu sistem özgünlükten uzak değilde, Bazı oyunlar gibi değilde, kendi tarzımızı oluşturmuş oluruz. en azından herkes kendi silahına basacağı fx'i kendi seçebilir. mesela 1 itemin 5 tane fx'i olur. Yada oyunda 200 item varsa bu 200 itemin çeşitli 5 tane Fx'i bulunabilir. Yani 200 itemde 1000 fx bulunur. bizde hepimiz bunları kendi göz zevkimize göre seçip ayarlayabiliriz. diye düşünüyorum.

Bunu, Oyuna nasıl ekleriz, her item için 5 tane upgrade kağıdı ayarlarız. Npc' de satılır şekilde, bu kağıtlar sayesinde iteme istediğimiz bi Fx'in Damage, Poison, Yada Flame Damage gibi fx'lerini kendimiz elimizle seçip ekleyebiliriz. hem böylelikle oyun daha gelişmiş bir hale gelir. hemde kullanıcılar daha fazla zevk alır diye düşünüyorum. Beni dinlediğiniz için teşekkür Ederim.
İyi Forumlar ^^

1-Devam eden bir savaşın olduğu ve önemi Irklar arasındaki eşitlilik.
2-Karakterin içinde bulunduğu zorluk ve durum Karakter dengesi.
3-Güç ve zayıflık dengesi (Solo Oyuncular için.)
4-Bir Hedefe Doğru ilerleme (Yani, Oyunu sistemsel olarak geliştirme.)
5-Kolay olmayan bir yaşam. (Çeşitli, rün görevleri, Ve Basic Questler.)
6-Irklar tarafından değer Verilen kutsal şeylerin korunması (Otichwa Heykeli gibi.)
7-Karakter, Arasındaki Güçler, Daily Görevler. Zindanlar, Saatlik görevler, Eventler vs.
8-Warior oynayışı alpa 2.0 'daki gibi kolay olmalı. (Warrior, Skill ve mekanik Dengesi,)
9-Okçuların diğer Partylere göre eşitlenmesi (Okçu damage, ve Skill Dengesi.)
10-Skillerin Biraz daha anlaşılır Ve Kolay olması, (Gereksiz Skillerin, Ortadan kaldırılması.)
11-Sanatsal Görüşün biraz daha Arttırılması. (Heykeller, Mapler, Kutsal Yerler,)
12-Oyunda 3 Para birimi olması, (Altın gümüş, Coins. vs)
13-Kutu Toplama, Auto loot olması, Pet Özelliği (Uzak Loot Yakın loot vs)
14-Oyundaki Pelerinlerin bonus vermesi
15-Rün sisteminin aynısının silahlarada özel olması (Epic, Legendary, Basic, rare)
16- Pusa bot ekleme, örnek; 3 saatlik bot (Exp kasmak için vs.)
17- Premiumlu Oyuncuların %30 daha fazla Exp alması (%20 Daha fazla Drop alması vs.)
18- Kadın Karakterlere, Daha fantastik, Göze batmayan (Zırhlar Eklenmesi.)
19- Solo, Oyuncular için Bonus veren Farklı kostümler yapılması. (%10 %20 Attack power vs.)
20- Solo, Oyuncular için item faktörünü ortadan kaldırmak için item questler olması. (Günlük İtem görevleri, Yapılabilir. Kalıcı Görev Silahları vs.)
 
Üst