• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

KO yayıncılarının Rise Online World için hissettikleri

War

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
4
Tepki puanı
1
Puanları
3
Oyunun duyulmasından bu yana youtube üzerinde sayısız video izledim. Herkes bir yayıncının kesitini almış ve hepsinde aynı senaryo bu oyun benziyor falan filan ne düşünüyorsunuz ? Videolarda çok farklı gözüküyor ama bilemedim.
 

MuMMy

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
18
Tepki puanı
5
Puanları
3
Benzerlikleri var elbet ama nihai yorumu oyun çıktıktan sonra yapmak gerek.
 

karagulle5

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
16
Tepki puanı
1
Puanları
3
Usko dan daha iyi ve farklı olacağına inanıyorum zaten grafikler görseller efectler bunu destekliyor
 

ernado

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
5
Tepki puanı
5
Puanları
3
İsteyen istediğini gibi yorum yapabilir fakat ben şahsen bu oyunun desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum hatta sırf adamlar kazansın diye char açar açmaz direk cashleri çekip lv 1 e full pus preli falan başlayacağım tabiki sizde böyle yapmak zorunda değilsiniz bu benim kendi kararım
 

achernar

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
16
Tepki puanı
23
Puanları
3
İsteyen istediğini gibi yorum yapabilir fakat ben şahsen bu oyunun desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum hatta sırf adamlar kazansın diye char açar açmaz direk cashleri çekip lv 1 e full pus preli falan başlayacağım tabiki sizde böyle yapmak zorunda değilsiniz bu benim kendi kararım
Yıllar yıllar sonra yerli ve milli MMORPG'miz çıktı kardeşim. Gerekirse full pusx2 başlar gece gündüz reklamını yaparız. Yabancı sitelere reklam veririz daha çok tanınsın oynansın diye.
 

ReginaMeis

Aktif Oyuncu
RogueReginaMeis
Mesajlar
198
Tepki puanı
161
Puanları
43
Yıllar yıllar sonra yerli ve milli MMORPG'miz çıktı kardeşim. Gerekirse full pusx2 başlar gece gündüz reklamını yaparız. Yabancı sitelere reklam veririz daha çok tanınsın oynansın diye.
Ben bu oyunumuzda gerçek paranın çok harcanmamasını tercih ederim. Keza gidişat beni endişelendiriyor. Kimse varolan geçim kaynağını bırakıp başka bir geçim kaynağı olabilecek oyuna geçmez.
 

achernar

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
16
Tepki puanı
23
Puanları
3
Ben bu oyunumuzda gerçek paranın çok harcanmamasını tercih ederim. Keza gidişat beni endişelendiriyor. Kimse varolan geçim kaynağını bırakıp başka bir geçim kaynağı olabilecek oyuna geçmez.
Tabi ki öyle kardeşim. Fakat ben yıllardır MMORPG oynamıyordum. O kadar açım ki bu türe ister istemez salyam aka aka oynamak istiyorum :D E tabi biraz'da milliyetçi gururumuz kabardı. BİZ yapınca insan ister istemez düşünebiliyor böyle şeyler :D
 

ReginaMeis

Aktif Oyuncu
RogueReginaMeis
Mesajlar
198
Tepki puanı
161
Puanları
43
Tabi ki öyle kardeşim. Fakat ben yıllardır MMORPG oynamıyordum. O kadar açım ki bu türe ister istemez salyam aka aka oynamak istiyorum :D E tabi biraz'da milliyetçi gururumuz kabardı. BİZ yapınca insan ister istemez düşünebiliyor böyle şeyler :D
Dizginle kendini kardeşim benim :D Oyunun önce eksiksiz olarak çalışmasını sağlamamız lazım. Ondan sonra Türk bayraklarını asarak gezeriz. Fırın poşetlerine Rise Online World logosunu yapıştırırım hele ki gerçek para oyuna girmesin.
 

achernar

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
16
Tepki puanı
23
Puanları
3
Dizginle kendini kardeşim benim :D Oyunun önce eksiksiz olarak çalışmasını sağlamamız lazım. Ondan sonra Türk bayraklarını asarak gezeriz. Fırın poşetlerine Rise Online World logosunu yapıştırırım hele ki gerçek para oyuna girmesin.
Aynen öyle. Malum oyundan yıldı millet çünkü :D
 

Sweeq

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
9
Tepki puanı
3
Puanları
3
Merhaba ben ntt game;
Pus indirimi yapmıyorum
Hileyi engellemiyorum
Hesap guvenliğiniz umrumda değil
Bug lar zaten umrumda değil

Umarım yapımcı firma 2. ntt olmaz başımıza
 

Tekitekurin

Leader of Booster
WarriorTekitekurin
Mesajlar
100
Tepki puanı
82
Puanları
28
Her platformda şunu söylüyorum, ko mekaniği bir oyun bekleyenler, yeni ko geliyor diyenler, hayatında daha önce hiç u4 motorlu mmorpg oynamayanlar yada çok devasa harita ve görevli mesela wow diyelim gibi mmorpg oynamayan arkadaşlar, abiiiii asas minörü böyle mi atıyooor, abiiii mage nasıl nova atıyor böyle, lan bu çarlar yavaş koşuyor gibi triplere girmeye başlayacaklar ve akabinde aynı arayüz aradıkları, aynı akıcılık aradıkları için, aynı kombo ve kombat sistemi aradıkları için teker teker kaybolup gidecekler bu konudan çok eminim ve bu dediklerimide 3 yıl sonra ss olarak paylaşın. Bambaşka bir oyun gelecek olduğu net! Arayüz benzerliği, weapon benzerliği, oyun akış benzerliği bir oyunu bir oyunun devamı kılmaz !
 
Üst