• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Chara Reb Basma (Exp kasmalık Haritalar)

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Her Job'un bir Leveli olsun. +1 +2 +3 +4 +5 Reb. Basılabilsin chara. her Reb Basma'da +10 Dex yada +10 Str Versin.

Dungeon alanlarında büyük Bosslar olsun. bu bossları kestikçe içlerinden değerli itemler çıksın.
Dungeon slotlarına Party Halinde girilebilsin 8Party şeklinde. Dungeonlardan önemli, çok değerli itemler düşsün.

Yeni Bir map olsun. bu map sadece insanların birbirleriyle iletişim kurduğu. Herhangi bir programa dc ye yada TS ' ye gerek duymadan programsız bi şekilde birbirleriyle iletişime geçebildikleri bir map harita olsun.

Üst itemlerinde iç itemlerde yani bonuslu malzeme olsun mesela iç itemler sadece Defans yada gerek bonus vermesin. Aynı zamanda %13 kritik. +15 str fazladan +10 str yada %23 attack bonus. +15 INT. +25 Magical bonus. tipi bonuslar versin.

Her Map te' Arena olsun. Arenalarda kesilince üstümüzdeki para Coins vs gitsin. karşıdaki kullanıcıya gitsin.
 

ReginaMeis

Aktif Oyuncu
RogueReginaMeis
Mesajlar
198
Tepki puanı
176
Puanları
43
Level
6
2002 mantığının oralarda kalıp çürümesini tavsiye ediyorum. Oyunculara anlamsızca tecrübe puanı kastıracak sistemlere kesinlikle karşıyım. Bunun yerine çok daha interaktif etkinlikler getirilebilir. Arenada para gitme muhabbetini çok kişi kötü niyetle kullanmaya çalışacaktır. Bunun da gereksiz olduğunu düşünüyorum.
 

Lazrail61

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
17
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
Oyunda level sistemi mob kesme odaklı değil görev yapma odaklı olmalı. Görev partileri geliştirilmeli. İçerik üretmekte sorun olacağını zannetmiyorum. Level olmalı tabiki.. Ha bununla birlikte son olarak en önemlisi taş basma sistemi gelmeli. Metin2 deki gibi. İtemlere belirli seviyelerdeki taşlar (Dungeonlar farmlanarak elde edilebilir olmalı) itemlere basılabilmeli. Resistans, def, atk, hp, mp veyahut stat point vermeliler.
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
2002 mantığının oralarda kalıp çürümesini tavsiye ediyorum. Oyunculara anlamsızca tecrübe puanı kastıracak sistemlere kesinlikle karşıyım. Bunun yerine çok daha interaktif etkinlikler getirilebilir. Arenada para gitme muhabbetini çok kişi kötü niyetle kullanmaya çalışacaktır. Bunun da gereksiz olduğunu düşünüyorum.
Oyunda level sistemi mob kesme odaklı değil görev yapma odaklı olmalı. Görev partileri geliştirilmeli. İçerik üretmekte sorun olacağını zannetmiyorum. Level olmalı tabiki.. Ha bununla birlikte son olarak en önemlisi taş basma sistemi gelmeli. Metin2 deki gibi. İtemlere belirli seviyelerdeki taşlar (Dungeonlar farmlanarak elde edilebilir olmalı) itemlere basılabilmeli. Resistans, def, atk, hp, mp veyahut stat point vermeliler.
Olabilir katılıyorum oyuna etki edecek daha güzel özellikler ekleyebiliriz.
 

Ardasdasd

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
22
Tepki puanı
7
Puanları
3
Level
0
Chara reb basmanın bi anlamı yok, o özelliğin uskoya gelme sebebi zaten insanlar premium çeksin exp kassın puatan para harcasın oyundan gb çıksın gibi gibi şeyler, reb saçmalığı inşallah gelmez reb nedir abi 😄 83e5 ne alaka reb yerine direk lwl getirseler ya düz 80 yerin 90 veya 100 olsa ne anlamı kalacakki reb basmanın 😄 biri bana reb basmanın mantıklı bi açıklamasını yapsın neden gerek olduğunu 😄
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Chara reb basmanın bi anlamı yok, o özelliğin uskoya gelme sebebi zaten insanlar premium çeksin exp kassın puatan para harcasın oyundan gb çıksın gibi gibi şeyler, reb saçmalığı inşallah gelmez reb nedir abi 😄 83e5 ne alaka reb yerine direk lwl getirseler ya düz 80 yerin 90 veya 100 olsa ne anlamı kalacakki reb basmanın 😄 biri bana reb basmanın mantıklı bi açıklamasını yapsın neden gerek olduğunu 😄
2002 mantığından çıkamıyoruz
 

Ardasdasd

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
22
Tepki puanı
7
Puanları
3
Level
0
2002 mantığından çıkamıyoruz
abi 2002 mantığı daha mantıklı çünkü reb basmaya ne gerek var bi lwl sınırı olur yetmediği takdirde yeni lwller gelir ne var bunda illa rebmi basacaz kodaki en buyuk saçmalık zaten reb basma olayı cebinden paranı ve vaktini alıyor 2 dex vermek için
 

AresArkish

Oyuncu
RogueArkish
Mesajlar
36
Tepki puanı
16
Puanları
8
Level
1
Ben rebirth'in çok büyük bir hayranıyım , bu özelliğin oyuna entegre edilmesini çok isterim doğrusu
 

Olasılıksız

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediOlasiliksiz
Mesajlar
18
Tepki puanı
11
Puanları
3
Level
0
Sondaki dediğinin biraz farklı olanını söylemiştim zaten, bir arena olsun arenaya girmeden item bahisi veya para bahisi konulsun bir yere falan bırakılsın her ne ise bahiste. Yenilen taraf kaybetsin yenen taraf kazansın alsın. Oyun içindeki rekabeti arttırır.
 

LynKeus

Oyuncu
RogueLynKeus
Mesajlar
93
Tepki puanı
26
Puanları
18
Level
3
Bu tarz oyunlar genellikle sürükleyici ve ilerleme katetmeli olduğu için keyif verici oluyor, Yukarıda ki yorumlarda bir arkadaşımız bunu güzel özetlemiş önemli olan görevlerin geliştirilip uzun vadede itemlerin güçlendirilmesini sağlayacak özel odaları açmak buradan düşen taşlar ile karakterinin özelliklerini arttırmak gibi.
Level kasmak için sebep yaratılmalı örneğin 80 level son sınır 83 açılacak ancak 83 olduğun için özel itemlerin düşeceği odaların açılması karakterlerin özel güçlere sahip olması gereken skillerin açılması için gereken materyeller gibi.
 
Üst