• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Upgrade Sistemi İçin Öneri (Fikir Alışverişi Zamanı)

:NaturoN:

Oyuncu
WarriorNaturon
Mesajlar
66
Tepki puanı
56
Puanları
18
Oyunun KO'dan esinlendiğini düşünürsek eğer upgrade yaparken

Zorunlu Eşyalar
  • Item
  • Upgrade Scroll
İsteğe Bağlı Eşyalar
  • Increase Success Rate Scroll (Trina etc.)
Bizim bildiğimiz klasik sistemde, eşyamızı ve gerekli şeyleri koyduktan sonra Upgrade dediğimiz zaman. 2 seçenek mevcut. Ya geçecek yada eşya yok olacak.
Ancak yeni nesil MMORPG'lerde;
  • Itemi düşürmek zor
  • Upgrade için gerekli scroll veya diğer materyalleri düşürmek çok daha zor
Ancak gereklilikleri yerine getirip Upgrade dediğimiz zaman, 3 seçenek mevut.
  • Success
  • Fail(Materyaller yok olur eşya olduğu gibi kalır)
  • Fail(Eşyanın değeri düşer mesela +9>+10 denemiş isek eşyamız +8 e düşer)
Siz tekrardan haftalarca uğraşıp upgrade için gerekli materyalleri toplayıp isteminizi eski haline getirmeye çalışırsınız.
Knight Online da ise Elinde +8 Shard'ı +9 a basmak isterken tamamen elinizdeki silahtan olmazsınız.

Sizin fikriniz nedir?
 
Son düzenleme:

Unaided

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
15
Tepki puanı
3
Puanları
3
Silahlar ve zırhlar upgrade edilmesin. + bilmem kaça kadar çıkmasın. Kişinin karakterine ve oynanış tarzına göre stat vererek geliştirme olsun. Örnek veriyorum bir bıçağı 1 ay boyunca kullanıyorsam bıçağın kesinlik yada delme özelliğini arttırmak yada zehir etkisini artıra bilmem benim kararına bağlı olsun. + bastım yandı gibi milattan kalma işlemler le uğraşmayız umarım. Silahlar karakter ile özdeşleşsin ve satışı yapılmasın.
 

RayneruS

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
18
Tepki puanı
11
Puanları
3
Silahlar ve zırhlar upgrade edilmesin. + bilmem kaça kadar çıkmasın. Kişinin karakterine ve oynanış tarzına göre stat vererek geliştirme olsun. Örnek veriyorum bir bıçağı 1 ay boyunca kullanıyorsam bıçağın kesinlik yada delme özelliğini arttırmak yada zehir etkisini artıra bilmem benim kararına bağlı olsun. + bastım yandı gibi milattan kalma işlemler le uğraşmayız umarım. Silahlar karakter ile özdeşleşsin ve satışı yapılmasın.
Ticaret ve upgrade mantığı olmadan oynanmaz bu oyun. Yalnız bu işler biraz zorlaştırılır.
 
KS
:NaturoN:

:NaturoN:

Oyuncu
WarriorNaturon
Mesajlar
66
Tepki puanı
56
Puanları
18
Ticaret ve upgrade mantigi olmadan oynanmaz bu oyun.yalniz bu isler biraz zorlastirilabilir
Ticaret mantısı Usko ile aynı olmaması gerekiyor bence. Ayrıca dediğimiz gibi Upgrade sistemide aynı olmamalı. KO'nun tek düzgün mekaniği PK sistem. Onun dışında bütün işleyişi çöp.
 

ReginaMeis

Aktif Oyuncu
RogueReginaMeis
Mesajlar
198
Tepki puanı
161
Puanları
43
Başka MMORPG'lerde de görmüştüm bu özelliği. Risk kullanıcıya kalıyor. Mesela Elder Scrolls Online oyununda bizim BUS ile tabir ettiğimiz upgrade kağıdını 5 kere koyabilme şansınız vardı. Her kağıt %20 oran veriyor ve 5 tane koyduğunuzda kesinlikle geçiyordu. Ama kağıt biraz pahalı, düşürmesi de bir hayli zordu. Yani 4 tane koyup şansını deneyenler de oluyordu. Böyle bir sistem güzel olacaktır.
 
KS
:NaturoN:

:NaturoN:

Oyuncu
WarriorNaturon
Mesajlar
66
Tepki puanı
56
Puanları
18
Başka MMORPG'lerde de görmüştüm bu özelliği. Risk kullanıcıya kalıyor. Mesela Elder Scrolls Online oyununda bizim BUS ile tabir ettiğimiz upgrade kağıdını 5 kere koyabilme şansınız vardı. Her kağıt %20 oran veriyor ve 5 tane koyduğunuzda kesinlikle geçiyordu. Ama kağıt biraz pahalı, düşürmesi de bir hayli zordu. Yani 4 tane koyup şansını deneyenler de oluyordu. Böyle bir sistem güzel olacaktır.
Bence yüksek seviye item basarken hiçbir zaman %100 şans olmamalı.
 

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Bence itemlere +8 e kadar kolay upgrade değeri verilmeli +8 den sonra bi tık zorlaşmalı oyunda itemin kaybolmamasını sağlayan gemler olmalı o gemler sayesinde +15 +16 a kadar kolay basılmalı. +15 den ssonra zorlaşmalı upgrade +20 +21 +22 +23 felan diye +30 a kadar gitmeli. bu itemin kaybolmamasını sağlayan gemlerde oyun içerisinde kestiğimiz yaratıklardan çıkmalı %10 drop rate ile. bence böle daha eğlenceli olmuş olur.

dipnot: item basarken para gidecekmi gitmeyecekmi o konu hakkında bilgimiz yok ama. item rateleri'de zor olmalı mesela +15 den sonra %10 %9 %8 %7 %5 gibi oranlara düşürülmeli.
 
KS
:NaturoN:

:NaturoN:

Oyuncu
WarriorNaturon
Mesajlar
66
Tepki puanı
56
Puanları
18
Bence itemlere +8 e kadar kolay upgrade değeri verilmeli +8 den sonra bi tık zorlaşmalı oyunda itemin kaybolmamasını sağlayan gemler olmalı o gemler sayesinde +15 +16 a kadar kolay basılmalı. +15 den ssonra zorlaşmalı upgrade +20 +21 +22 +23 felan diye +30 a kadar gitmeli. bu itemin kaybolmamasını sağlayan gemlerde oyun içerisinde kestiğimiz yaratıklardan çıkmalı %10 drop rate ile. bence böle daha eğlenceli olmuş olur.

dipnot: item basarken para gidecekmi gitmeyecekmi o konu hakkında bilgimiz yok ama. item rateleri'de zor olmalı mesela +15 den sonra %10 %9 %8 %7 %5 gibi oranlara düşürülmeli.
Evet buda bir bakış açışı iteme koyacağımız Gem'ler yok olmamasını sağlayabilir. Ancak kişisel fikrim+30 vs... gibi şeyler olmamalı.
+15 son olmalı
 

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Evet buda bir bakış açışı iteme koyacağımız Gem'ler yok olmamasını sağlayabilir. Ancak kişisel fikrim+30 vs... gibi şeyler olmamalı.
+15 son olmalı
Kanka emin misin +30 olmazsa zevk almayız oyundan şahsen ben zevk almam eğer +30 item upgrade olmazsa bunu bi şekilde oyuna eklemeleri lazım.
 
KS
:NaturoN:

:NaturoN:

Oyuncu
WarriorNaturon
Mesajlar
66
Tepki puanı
56
Puanları
18
kanka eminmisin +30 olmazsa zevk almayız oyundan şahsen ben zevk almam eğer +30 item upgrade olmazsa bunu bi şekilde oyuna eklemeleri lazım.
kardo Usko'da gibi düşünme, attack power farkı yeterli olursa ve basmak zor olursa +10 bile yeterli olabilir. Kaldı ki Usko bile olsa orda kaçtan +30 itemin var :d
 

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
kardo Usko'da gibi düşünme, attack power farkı yeterli olursa ve basmak zor olursa +10 bile yeterli olabilir. Kaldı ki Usko bile olsa orda kaçtan +30 itemin var :d
+10 iteme reb basınca uskoda zaten .+30 reb oluyor otomatik olarak öyle hesaplarsak +30 item basma olması normal olur.
 
KS
:NaturoN:

:NaturoN:

Oyuncu
WarriorNaturon
Mesajlar
66
Tepki puanı
56
Puanları
18
+30 a up olsa oynamıcanmı bu oyunu ?
Ancak kişisel fikrim+30 vs... gibi şeyler olmamalı. +15 son olmalı" benim düşüncem böyle. +30'a upgrade yapılan bir MMORPG görmedim ben daha önce. Kulağa garip geliyor. Düz hesap +100 e bağlayalım daha iyi olmaz mı :D
Oynar mıyım ?, Evet. KO bile oynamışken bu oyuna şans vermemek en büyük kötülük olur.
 
Üst