• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Upgrade Sistemi (Farklı Usko & Karışımı)

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
iteme +30 grade veriyorum +8 den sonra zor basılcak +15 den sonra daha da zorlascak ama oyun içerisinde bir gem gibi eşya olacak o gem sayesinde item basarken grade düşmeyecek
+15 se +15 kalacak gibi gibi. vs

Oyuna +30 metayı getirdik mi. İtem baasarken +8 e banko geçicek +8 den sonra yanma riski ihtimali olacak bide oyunda bir tane gem olacak bu gem sayesinde itemi basarken yakma riskini azaltıcak yani item iventory'de elimizde kalmış olacak bu gemde slotlardan nadir atıcak %10 %20 ihtimalle.

Slotlardan nadir derken az oranda atıcak %20 %10 drop rate'sinde ..

Amaç itemleri full +30 set yapmak oda kolay kolay olmayacağı için zaman alcak emek işine döncek oyun
biliyorsunuz emek olnca direk aklıma oyundan fazlasıyla zevk alacağımız aklımıza geliyor.
Gemler slotlardan Yüzde %5 oranla yada %2 %3 o oranda düşecek ..

+30 aynı zamanda itemi atarken belli bi miktar para isteyecek mesela +15 den +16 a atarken oyun parası isteyecek 100m. coins yada 50m coins vs vs.

O zaman zor olur herkes +30 yapamaz sadece şansı olan kullanıcılar +30 item giyebilir oda çok nadir 1000 kullanıcıda 1 yada 2000 de 1 gibi vs.

Yıllardır oynayan useri var uskonun
+30 Reb işte

anlatmak istediğim bu işte rebirth sistemi ama farklı aynen ap fazla artmaz itemler dengeli olur orasını geçtim

Farklı bir tadı olur oyunun herkes +30 basamaz ..

O dediğin anca şöyle olur +7 den sonra item rebirte döner otomatik o şekilde devam eder.. 7 den 8 e direk atlamak yerine tek tek rebirt basarsın ama karadish felan olmamalı.

+30 çok dedim yukarda zaten o konuda hem fikiriz ama gem işi olmadan oyunda + basması çok zor olur her itemin yanar baya bi şansa bakar bu iş, gem geçme şansını artırırsa daha mantıklı. yanmasını engellemek piyasadaki itemleri çoğaltır. gerçi buda piyasanın düşmesini sağlar

+10 gibi olsa daha mantıklı !
 

SBTR

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
14
Tepki puanı
10
Puanları
3
Level
0
Sanırım alfa ve betada bu tür şeyleri daha net görecegiz ama degişik ve güzel bir up sistemi olur.
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
sanırım alfa ve betada bu tür şeyleri daha net görecegiz ama degişik ve güzel bir up sistemi olur
Benim demek istediğim nasıl biliyormusun kanka item +8 den sonra zorlaşıyor ve slotlardan gemler düşüyor o gemlerle beraber bastığında item kaybolma riski ortadan kalkıyor. item yanınca kaybolmuyor. birde +15 den sonra zor bir hale geldiğinde bu gemler taşlar etkiisini gösteriyor. yani 1 kullanıcı kısacası 2-3 ayda +30 itemini yapabilcek. Upgrade Rate oranlarını'da isteğe göre ayarlayabilirler.
 

RayneruS

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
18
Tepki puanı
11
Puanları
3
Level
0
Hacı guzel emek verip yazmışsın ama olmaz bence bu sistem.Knight onlinenin aynısı olacak muhtemelen
 

FrknGkmn

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
11
Tepki puanı
7
Puanları
3
Level
0
Upgrade sistemi yerine wow mantığında bir item sistemi eklenirse daha mantıklı olur.yaratığın ve bulunduğu bölgenin zorluğuna göre itemler belirli lvllerde düşmekte ve şansa bağlı olarak +5 +10 +15 iltem lvl daha fazla yada üzerinde soket olma gibi özellikler eklenebilmekte bu sistem olursa daha mantıklı olur.

Item konusunda bir tavsiyem soulbind ve bind on equip özelliklerini kullanmanız oyun üzerindeki item ticaretini bi nebzede olsa minimize eder.itemler tamamen emek karşılığı elde edilmiş olur.
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Item konusunda bir tavsiyem soulbind ve bind on equip özelliklerini kullanmanız oyun üzerindeki item ticaretini bi nebzede olsa minimize eder.itemler tamamen emek karşılığı elde edilmiş olur
Yorumlarınızdan ötürü teşekkür ederim.

Hacı guzel emek verip yazmışsın ama olmaz bence bu sistem.Knight onlinenin aynısı olacak muhtemelen
İnşallah olur ya. benim temennim böyle olması dileğiyle böyle olursa eğer oyun tadından yenmez.
 

Waxxx

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
3
Tepki puanı
2
Puanları
3
Level
0
Benim demek istediğim nasıl biliyormusun kanka item +8 den sonra zorlaşıyor ve slotlardan gemler düşüyor o gemlerle beraber bastığında item kaybolma riski ortadan kalkıyor. item yanınca kaybolmuyor. birde +15 den sonra zor bir hale geldiğinde bu gemler taşlar etkiisini gösteriyor. yani 1 kullanıcı kısacası 2-3 ayda +30 itemini yapabilcek. Upgrade Rate oranlarını'da isteğe göre ayarlayabilirler.
Kardeşim sen karahan online da uygulanan sistem den bahsediyorsun sanırım. Ordaki upgrade sistemine benzettim ben biraz
 
KS
hzljoepr

hzljoepr

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
88
Tepki puanı
48
Puanları
18
Level
3
Kardeşim sen karahan online da uygulanan sistem den bahsediyorsun sanırım. Ordaki upgrade sistemine benzettim ben biraz
İtemlerde +30 olcak işte +30 a kadar basılabilcek. birde bi gem sayesinde itemi atarken yanmıcak iventoryde kalcak item. şimdilik düşüncelerim bunlar
 

OgulcanBey

Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
50
Tepki puanı
25
Puanları
8
Level
2
Drop rateler düşük olursa itemlerin piyasaya girmesi azalır aslında upgrade drop rate de düşük olsa tadından yenmez
 

Ardasdasd

Yeni Oyuncu
Sınıf SeçilmediSeçilmedi
Mesajlar
22
Tepki puanı
7
Puanları
3
Level
0
La element basarken %5lik kısımda shard 9 yakmış adamım ne +30u dalgamı geçiyorsun %sel bi upgrade sisteminde +10 bile fazlayken kalkmış bide +30 gelsin diyorsun 😄
 
Üst