- Mesajlar
- 73
- Tepki puanı
- 33
- Puanları
- 18
Level
2
Arkadaşlar merhaba, ROW kitlesinin yarısından fazlasının P2W (Pay To Win ) mevzusuna hoş bakmadığını bir çoğumuz biliyor, buna bende dahilim. Oyunu oynanmaz hale getirip sadece reel para yatırıp hayatında 100 tane mob kesmemiş kişilerin bowl bölgesinde GOD gibi dolanması benim de hoşuma gitmiyor. Bu yüzden, P2W (Pay To Win ) olayının engellenmesini minumuma indirmek veya yok etmek için beyin fırtınası yaparak gelişimine katkı sağlayabiliriz diye düşündüm.
Oyun geliştiricilerinden Justice'ın yapmış olduğu açıklamalara da bakarsak bunu minumum düzeye indirgemeye çalıştıklarını fakat %100 oranda engellemenin imkansız olduğunu söyledi.
Şimdi bi bakalım elimizde neler var
* AH ( Action House )
* OM ( Old Merchant )
- AH ve OM sisteminin aynı anda yürütülebilir olması, sadece OM sistemi olmasından ne gibi bir farklar ortaya koyabilir ? Yoksa sadece OM sistemi gibi hiç bir fark yaratmaz mı ?
- Walkry, Pathos, Tatto, Kanat vb gibi daha bir çok şeye eklendiğini varsayarsak %1'lik bir etkinin bile hepsini bir araya getirdiğimizde anlam kazanarak P2W olayına çok olmasa da etki etkiğinin en büyük göstergesi olsa gerek. Basit bir varsayımla düşünürsek 7 - 8 tane iteme bu özelliklerin konulduğunu Toplam hasarda %10 'a yakın bir fark çıkar ki es geçilemiyecek düzeyde önemli. Yani, insanları bunları almaya zorlamak her ay gider ve oyunun oyun olmasından çıkması demek. Elbette oyun yapımcılarının giderleri var ve para kazanmak için piyasaya sürüyorlar temel amaç bu ama farklı bir ton yol varken işin kolayına kaçmak diğer oyunlardan bir farkı olmadığını gösterir.
- Oyun yapımcıları kesinlikle kitleyi önemsiyor. Oyun yapımcılarından birisinin gelipte bu tarz bilgi vermesi ametörlükten çok ROW kitlesine vermiş olduğu değeri gösteriyor.
Peki, sizce P2W olayının engellenmesi için neler yapılabilir ? Nasıl önlemler alınabilir ?
Oyun geliştiricilerinden Justice'ın yapmış olduğu açıklamalara da bakarsak bunu minumum düzeye indirgemeye çalıştıklarını fakat %100 oranda engellemenin imkansız olduğunu söyledi.
Şimdi bi bakalım elimizde neler var
* AH ( Action House )
* OM ( Old Merchant )
- AH ve OM sisteminin aynı anda yürütülebilir olması, sadece OM sistemi olmasından ne gibi bir farklar ortaya koyabilir ? Yoksa sadece OM sistemi gibi hiç bir fark yaratmaz mı ?
- Walkry, Pathos, Tatto, Kanat vb gibi daha bir çok şeye eklendiğini varsayarsak %1'lik bir etkinin bile hepsini bir araya getirdiğimizde anlam kazanarak P2W olayına çok olmasa da etki etkiğinin en büyük göstergesi olsa gerek. Basit bir varsayımla düşünürsek 7 - 8 tane iteme bu özelliklerin konulduğunu Toplam hasarda %10 'a yakın bir fark çıkar ki es geçilemiyecek düzeyde önemli. Yani, insanları bunları almaya zorlamak her ay gider ve oyunun oyun olmasından çıkması demek. Elbette oyun yapımcılarının giderleri var ve para kazanmak için piyasaya sürüyorlar temel amaç bu ama farklı bir ton yol varken işin kolayına kaçmak diğer oyunlardan bir farkı olmadığını gösterir.
- Oyun yapımcıları kesinlikle kitleyi önemsiyor. Oyun yapımcılarından birisinin gelipte bu tarz bilgi vermesi ametörlükten çok ROW kitlesine vermiş olduğu değeri gösteriyor.
Peki, sizce P2W olayının engellenmesi için neler yapılabilir ? Nasıl önlemler alınabilir ?