- Mesajlar
- 1
- Tepki puanı
- 3
- Puanları
- 3
Level
0
Öncelikle Merhaba
Sizden küçük bir isteğimiz var.
PK'dan ziyade ticaret ve ekonomi üzerinden oyunun uzun süre kalması için görüşlerimi belirteceğim.
Para yatıran oyuncu ve emek veren oyuncu arasındaki fark uçurum olmamalı, genel olarak uzun soluklu bir oyun istiyoruz.
1)İtem class ı farketmeksiniz (low,mid,high,unique,reverse,rebirth vb) +7'e kadar satışına izin verilmesini,+7'den sonra alan karakterin üstünde kalmasını kendi şansı ile denemesini ve böylece uçurum olmamasını istiyoruz. (+8 Eagle Eyesi olan bir okçu asasa dönmek isterse +8 Eagle Eye itemine eş değer hançer alabileceği bir npc konulabilir)
2)Online pazar yerine offline npc pazarı sistemi istiyoruz oyunda olmasak bile koyduğumuz item npc'de satış gerçekleştirilebilsin.
3)Meslek sistemi olsun örneğin ,balık tutarak balıkçılığı 5. seviye yapan kişinin düşürdüğü item ve 50. seviye balıkçılık yapan kişinin droplarında farklılık olsun, bunun yanında madencilik,rare item yapımları,potçuluk mesleği vb.
4)Priestlerin 60 Heal skili ile pot yapabilsin,DB priest Rez taşı satsın,Buffer pri tek kullanımlık düşük sc satsın (tek kullanımlık sw sc,500-1000 hp,200-300 armor vb.)
5)Eğer premium satışı planlıyorsanız ki yüksek bir ihtimal olacak, ilk başlarda 3-5 farkı premium satmak yerine tek tip premium olsun ilerleyen zamanlarda bu paket genişletilebilir.
6)Oyunun güncel içeriklerine sahip olunmasını ve sürekli üstüne katıp ilerlemesini temenni ediyoruz,orta düzeyde boss,pk eventleri gibi eventlerin canlanmasını ve drop oranının oyuncu potansiyalini ve çokluğunu göze alarak optimize edilmesini istiyoruz.
7)Oyun açılır açılmaz 83 levele kadar kasmayalım örneğin 70 son olsun herkes bi toparlansın.
8)Hile tamamen engellenemez fakat minimize edilirse işimize yarar, oyun Genie gibi kendi botunu koyabilir bu bot npc saldırısına otomatik bırakabileceğimiz bi şekilde olursa iyi olur zaten PK Bölgelerinde çalışmaz.
Olumlu ya da olumsuz bir fikir belirtirseniz memnun olurum.
Sizden küçük bir isteğimiz var.
PK'dan ziyade ticaret ve ekonomi üzerinden oyunun uzun süre kalması için görüşlerimi belirteceğim.
Para yatıran oyuncu ve emek veren oyuncu arasındaki fark uçurum olmamalı, genel olarak uzun soluklu bir oyun istiyoruz.
1)İtem class ı farketmeksiniz (low,mid,high,unique,reverse,rebirth vb) +7'e kadar satışına izin verilmesini,+7'den sonra alan karakterin üstünde kalmasını kendi şansı ile denemesini ve böylece uçurum olmamasını istiyoruz. (+8 Eagle Eyesi olan bir okçu asasa dönmek isterse +8 Eagle Eye itemine eş değer hançer alabileceği bir npc konulabilir)
2)Online pazar yerine offline npc pazarı sistemi istiyoruz oyunda olmasak bile koyduğumuz item npc'de satış gerçekleştirilebilsin.
3)Meslek sistemi olsun örneğin ,balık tutarak balıkçılığı 5. seviye yapan kişinin düşürdüğü item ve 50. seviye balıkçılık yapan kişinin droplarında farklılık olsun, bunun yanında madencilik,rare item yapımları,potçuluk mesleği vb.
4)Priestlerin 60 Heal skili ile pot yapabilsin,DB priest Rez taşı satsın,Buffer pri tek kullanımlık düşük sc satsın (tek kullanımlık sw sc,500-1000 hp,200-300 armor vb.)
5)Eğer premium satışı planlıyorsanız ki yüksek bir ihtimal olacak, ilk başlarda 3-5 farkı premium satmak yerine tek tip premium olsun ilerleyen zamanlarda bu paket genişletilebilir.
6)Oyunun güncel içeriklerine sahip olunmasını ve sürekli üstüne katıp ilerlemesini temenni ediyoruz,orta düzeyde boss,pk eventleri gibi eventlerin canlanmasını ve drop oranının oyuncu potansiyalini ve çokluğunu göze alarak optimize edilmesini istiyoruz.
7)Oyun açılır açılmaz 83 levele kadar kasmayalım örneğin 70 son olsun herkes bi toparlansın.
8)Hile tamamen engellenemez fakat minimize edilirse işimize yarar, oyun Genie gibi kendi botunu koyabilir bu bot npc saldırısına otomatik bırakabileceğimiz bi şekilde olursa iyi olur zaten PK Bölgelerinde çalışmaz.
Olumlu ya da olumsuz bir fikir belirtirseniz memnun olurum.