- Mesajlar
- 90
- Tepki puanı
- 48
- Puanları
- 18
Level
3
İtemlere değer vermeyi planlıyorum. Oyun metasında itemlerde 6-7 tane kural olacak. her değer itemi farklı kılacak mesela bunlardan örneğin. Kusursuz değeri.
Çok nadir düşecek bu item drobu. Kırmızı renkte olacak. onun altında Esrarengiz. Turuncu renkte buda çok nadir düşecek. Risksiz orta seviye. Pembe renkte olacak databaseyi böyle ayarlarsak bir tık daha ileri seviyeye taşımış oluruz oyunu. diğerleri Normal yeşil renkte Kötü. Çok kötü Beyaz renkte normal seviye olacak. ve bu sayede bazı oyuncuların elinde kusursuz itemler olacak iken bazılarının elinde dandik değersiz itemler olacak bu tamamen şansa bağlı slotlardan bosslardan yada dungeon haritalarından düşecek. her itemin bi klası olacak ama bu klasları tutturması zor olacak demek istediğim bu itemler oyunda olacak ama oyunun içerisinde zor elde edilecek itemler olacak.
Mesela oyuncular farklı slotlarda kendi joblarına göre item düşürürken %0.1 ihtimalle yada %1 ihtimalle Esrarengiz yada kusursuz item düşürme şansını yakalamış olacaklar. ve bu fikiri burda kapatıyorum. daha aklıma farklı düşünceler gelirse sizlerle paylaşmaktan vazgeçmiyeceğim.
Kusursuz - Esrarengiz - Risksiz - Orta Seviye - Normal - Kötü - Çok kötü.
Kusursuz item Bonusları ; %1 Critical damage. %2 Attack bonus. %3 Hp Recovery. +10 STR
Esrarengiz item bonusları; %0.5 Critical damage. %1 Attack bonus. %1 Hp Recovery.
Risksiz item bonusları ; %1 Critical dmg. %1 Attack bonus. %0.5 hp Recovery.
Normal item bonusları ; %0.5 Critical dmg. %0.5 Attak bonus.
Kötü item bonusları ; 0 0 0 0 0 0.
Çok köti item bonusları ; -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
Çok nadir düşecek bu item drobu. Kırmızı renkte olacak. onun altında Esrarengiz. Turuncu renkte buda çok nadir düşecek. Risksiz orta seviye. Pembe renkte olacak databaseyi böyle ayarlarsak bir tık daha ileri seviyeye taşımış oluruz oyunu. diğerleri Normal yeşil renkte Kötü. Çok kötü Beyaz renkte normal seviye olacak. ve bu sayede bazı oyuncuların elinde kusursuz itemler olacak iken bazılarının elinde dandik değersiz itemler olacak bu tamamen şansa bağlı slotlardan bosslardan yada dungeon haritalarından düşecek. her itemin bi klası olacak ama bu klasları tutturması zor olacak demek istediğim bu itemler oyunda olacak ama oyunun içerisinde zor elde edilecek itemler olacak.
Mesela oyuncular farklı slotlarda kendi joblarına göre item düşürürken %0.1 ihtimalle yada %1 ihtimalle Esrarengiz yada kusursuz item düşürme şansını yakalamış olacaklar. ve bu fikiri burda kapatıyorum. daha aklıma farklı düşünceler gelirse sizlerle paylaşmaktan vazgeçmiyeceğim.
Kusursuz - Esrarengiz - Risksiz - Orta Seviye - Normal - Kötü - Çok kötü.
Kusursuz item Bonusları ; %1 Critical damage. %2 Attack bonus. %3 Hp Recovery. +10 STR
Esrarengiz item bonusları; %0.5 Critical damage. %1 Attack bonus. %1 Hp Recovery.
Risksiz item bonusları ; %1 Critical dmg. %1 Attack bonus. %0.5 hp Recovery.
Normal item bonusları ; %0.5 Critical dmg. %0.5 Attak bonus.
Kötü item bonusları ; 0 0 0 0 0 0.
Çok köti item bonusları ; -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1