Unreal Engine 4 ve karakterin kayarak skill atması ayrıca sene 2020 ?
Bence bunu bilerek taşımışlardır. Kaldı ki varsayılanı böyle birşey yok sonuçta bunun olması için development gerekli sonuçta.Bunu gördüğüme bende üzüldüm umarım dikkate alınır ve düzeltilir.
Aynen kayma kalsın. Bula bula kafayı takacak bunu mu bulmuşlarBence bunu bilerek taşımışlardır. Kaldı ki varsayılanı böyle birşey yok sonuçta bunun olması için development gerekli sonuçta.
Ayrıca bu KO'ya has alıştığımız bir detay. Ben şahsen kalmasından yanayım.
Uskodaki slide dediğimiz ekran bugundan bahsediyorsanız ;Oyun sunucusu türkiyede olursa slide söz konusu olamaz USKO da slide diye bildiğimiz şey aslında sunucuların amerikada olduğu için gecikme lag olarak bilinen ekran bugudur yanı kısaca slide bir oyuna eklenebilir bir özellik değil internet ve sunucuyla alakalı birşeySlide olmalı kesinlikle ama animasyonaları düzeltimeli
Çok güzel bir yere parmak basmışsınız. Eğer koşarken skill vurulabiliyorsa karakterimizin koşmaya devam ederken skill animasyonunu göstermesi gerekir. Durulan yerde vs atılıyorsa eğer, animasyonu iptal etmek neredeyse bütün MMORPG'lerde skillerin başarısız castlenmesine neden olur (Eğer channeling bir skill değilse). Kombo mantığı herkes tarafından bilinen oyunda çok seviliyor ama bunun kötü yöne kullanıldığınıda gördük. Nasıl bir düzenleme getirecekler bilmiyorum ama birşeyler yapılmalı. Dediğiniz gibi yaşadığımız döneme yakışmıyor.Unreal Engine 4 ve karakterin kayarak skill atması ayrıca sene 2020 ?