- Mesajlar
- 67
- Tepki puanı
- 57
- Puanları
- 18
Level
2
! Etching Sistemi Önerisi !
Bu scrollar oyun içerisinde PVP veya PVE görevleri yaparak elde edilebilir. Bu scrolları ekipmanlarınıza,basabilirsiniz (aksesuar,kıyafer veya yüzükler).
Scroll bir iteme kullanılabilir ve kullanıldığında o iteme geçici olarak (7 gün veya daha farklı) rastgele aşağıdaki özelliklerden iki tanesini verir.
Bu scrollar trade edilemez ve sadece tek bir itemde kullanır.
Şimdi bu mantığın nasıl çalılacağını anlatayım.
Toplamda 12 parça eşya ve görevler günde en fazla 2 kere yapılabilir.
Sebebi tüm itemlere etching yapmak için 6 güne ihtiyaç duymalıyız ki bir döngü oluşabilsin ve hergün girip düzenli görev yapan oyuncunun itemleri hep Ecthing'li kalsın.
6. günün sonunda bütün itemleriniz etchingli olmuş olur ve 1 gün boşta kalır.
1. gün yaptığınızın etcingli itemin ise 2 günü kalmış olur. Böylece 7 günün sonunda herşey başa sarmış olur ve hergün yapabileceğiniz Daily Quest'leriniz olur.
Bütün itemlerini her zaman etchingli tutmak isteyen her gün oyuna girip günlük görevini yapmak zorunda kalır.
İşin zorlu yanları; mesela, mesela siz fiziksel (physical) atak hasarına sahip bir oyuncusunuz.
Misal Rogue örnek alalım, görevi yaptınız ve size rastgele bir şans verdiği için gidip "Increase Magical Power" ve "Increase Pysical Defense" olan bir etching scroll verdi. Doğal olarak bu sizin işinize yüzde yüz yaramayacak sonuçta magical roguenin işine gelmez. İster bunu kullan ve amacın tüm itemlerine etching yapmak olsun istersen RİSK alıp onu kullanma ve yerine tekrar yenisini çıkarmaya çalış.
Dipnot: Tamamını okumadan yorum yapmayalım. Güzel bir oyun deneyimi yaşamak için böyle şeylere ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.
Sistem daha da geliştirilebilir.
Emek verip zaman harcayan her zaman avantajlı olmalı sonuçta MMORPG oynuyoruz. Üşenip yapmayan ise bir zahmet %x artışı almasın
Bu scrollar oyun içerisinde PVP veya PVE görevleri yaparak elde edilebilir. Bu scrolları ekipmanlarınıza,basabilirsiniz (aksesuar,kıyafer veya yüzükler).
Scroll bir iteme kullanılabilir ve kullanıldığında o iteme geçici olarak (7 gün veya daha farklı) rastgele aşağıdaki özelliklerden iki tanesini verir.
Bu scrollar trade edilemez ve sadece tek bir itemde kullanır.
% Increase Physical Power
% Increase Magical Power
% Increase Pysical Defense
% Increase Magical Defense
% Increase Move Speed
% Increase Attack Range
% Increase Generic Defense (In PvP Usable)
% Increase Generic Power(In PvE Usable)
% Increase Generic Defense (In PvP Usable)
% Increase Generic Power (In PvE Usable)
% Increase Drop Rate
% Increase Exp Rate
% Increase Magical Power
% Increase Pysical Defense
% Increase Magical Defense
% Increase Move Speed
% Increase Attack Range
% Increase Generic Defense (In PvP Usable)
% Increase Generic Power(In PvE Usable)
% Increase Generic Defense (In PvP Usable)
% Increase Generic Power (In PvE Usable)
% Increase Drop Rate
% Increase Exp Rate
Şimdi bu mantığın nasıl çalılacağını anlatayım.
5xArmor (Helmet,Pauldron,Gauntlet,Pad,Boot)
1x Weapon
2X Ring
2x Earring
1x Neck
1x Blet
Toplamda 12 parça eşya ve görevler günde en fazla 2 kere yapılabilir.
Sebebi tüm itemlere etching yapmak için 6 güne ihtiyaç duymalıyız ki bir döngü oluşabilsin ve hergün girip düzenli görev yapan oyuncunun itemleri hep Ecthing'li kalsın.
6. günün sonunda bütün itemleriniz etchingli olmuş olur ve 1 gün boşta kalır.
1. gün yaptığınızın etcingli itemin ise 2 günü kalmış olur. Böylece 7 günün sonunda herşey başa sarmış olur ve hergün yapabileceğiniz Daily Quest'leriniz olur.
Bütün itemlerini her zaman etchingli tutmak isteyen her gün oyuna girip günlük görevini yapmak zorunda kalır.
İşin zorlu yanları; mesela, mesela siz fiziksel (physical) atak hasarına sahip bir oyuncusunuz.
Misal Rogue örnek alalım, görevi yaptınız ve size rastgele bir şans verdiği için gidip "Increase Magical Power" ve "Increase Pysical Defense" olan bir etching scroll verdi. Doğal olarak bu sizin işinize yüzde yüz yaramayacak sonuçta magical roguenin işine gelmez. İster bunu kullan ve amacın tüm itemlerine etching yapmak olsun istersen RİSK alıp onu kullanma ve yerine tekrar yenisini çıkarmaya çalış.
Dipnot: Tamamını okumadan yorum yapmayalım. Güzel bir oyun deneyimi yaşamak için böyle şeylere ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.
Sistem daha da geliştirilebilir.
Emek verip zaman harcayan her zaman avantajlı olmalı sonuçta MMORPG oynuyoruz. Üşenip yapmayan ise bir zahmet %x artışı almasın
Son düzenleme: