- Mesajlar
- 254
- Tepki puanı
- 305
- Puanları
- 63
Level
8
Evet Albenisi çok Umarım KOXP denen Zillet bulaşmaz da Oyunda Slot Kepazeliği olmaz..
hiç durmadan ok atarsan eğer nasıl yakalanacaksın ?Archery sınıfında sevmediğim tek şey var, o da koşarken ok atamamak. Okçu sınıfı oynamamamdaki tek sebep bu. Bu durum KO'ya özgü sanıyordum ancak yanılmışım. Diğer mmolarda böyle bir şeye rastlamadım, yanlışım varsa düzeltin.
koxp, hile tbl nın cezası agır olmalı tespit yapılırken ha bu koxp deyip combo yapan adam ı degilde gercekten tespıt sonucu hile ise donusu olmaksızın banlıcanEvet Albenisi çok Umarım KOXP denen Zillet bulaşmaz da Oyunda Slot Kepazeliği olmaz..
Demek istedigim su sekilde bir sistem. Ok atınca durmak zorunda olmak cidden can sıkıcı. Bu sebeple ok atarken charın durmayacagı ancak normal kosu hızına yavaslayacagı, ok atma animasyonu sonrası tekrar lightfeetli hızına kavusacagı bir sistem iş görecektir.hiç durmadan ok atarsan eğer nasıl yakalanacaksın ?
warrior da descent de cooldown olmasın gibi bişey bu biraz mekanikleri iyi kavrayın a rkadaslar cok kücük seyler büyük etkiler yaratıyorDemek istedigim su sekilde bir sistem. Ok atınca durmak zorunda olmak cidden can sıkıcı. Bu sebeple ok atarken charın durmayacagı ancak normal kosu hızına yavaslayacagı, ok atma animasyonu sonrası tekrar lightfeetli hızına kavusacagı bir sistem iş görecektir.
anlıyorum , bir okçuyu kovalıyorsam ve o beni kitelıyorsa eğer eninde sonunda onu yakalamak isterim ama , şayet yakalayamıyorsam gene iş dediğime döner ne dersin ?, tamam yakalanayım diyorsan uzlaştıkDemek istedigim su sekilde bir sistem. Ok atınca durmak zorunda olmak cidden can sıkıcı. Bu sebeple ok atarken charın durmayacagı ancak normal kosu hızına yavaslayacagı, ok atma animasyonu sonrası tekrar lightfeetli hızına kavusacagı bir sistem iş görecektir.