• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Elven Bow

ReginaMeis

Aktif Oyuncu
RogueReginaMeis
Mesajlar
198
Tepki puanı
176
Puanları
43
Level
6
Yayı geçtim de arkasında görünen ve hasret kaldığımız gerdirme ipi çok hoşuma gitti. Sonunda mekaniksel olarak düzgün görünüşe sahip bir okçu sınıfı geliyor.
 

LynKeus

Oyuncu
RogueLynKeus
Mesajlar
93
Tepki puanı
26
Puanları
18
Level
3
Rogue oynayacağım fakat okçu da kendisine çekmiyor değil :)
 

Butwho

Oyuncu
RogueButwho
Mesajlar
34
Tepki puanı
24
Puanları
8
Level
1
Archery sınıfında sevmediğim tek şey var, o da koşarken ok atamamak. Okçu sınıfı oynamamamdaki tek sebep bu. Bu durum KO'ya özgü sanıyordum ancak yanılmışım. Diğer mmolarda böyle bir şeye rastlamadım, yanlışım varsa düzeltin.
 

AresArkish

Oyuncu
RogueArkish
Mesajlar
36
Tepki puanı
16
Puanları
8
Level
1
Archery sınıfında sevmediğim tek şey var, o da koşarken ok atamamak. Okçu sınıfı oynamamamdaki tek sebep bu. Bu durum KO'ya özgü sanıyordum ancak yanılmışım. Diğer mmolarda böyle bir şeye rastlamadım, yanlışım varsa düzeltin.
hiç durmadan ok atarsan eğer nasıl yakalanacaksın ?
 

strongx35

Yeni Oyuncu
WarriorIIBARBARII
Mesajlar
26
Tepki puanı
4
Puanları
3
Level
1
Evet Albenisi çok Umarım KOXP denen Zillet bulaşmaz da Oyunda Slot Kepazeliği olmaz..
koxp, hile tbl nın cezası agır olmalı tespit yapılırken ha bu koxp deyip combo yapan adam ı degilde gercekten tespıt sonucu hile ise donusu olmaksızın banlıcan
 

Butwho

Oyuncu
RogueButwho
Mesajlar
34
Tepki puanı
24
Puanları
8
Level
1
hiç durmadan ok atarsan eğer nasıl yakalanacaksın ?
Demek istedigim su sekilde bir sistem. Ok atınca durmak zorunda olmak cidden can sıkıcı. Bu sebeple ok atarken charın durmayacagı ancak normal kosu hızına yavaslayacagı, ok atma animasyonu sonrası tekrar lightfeetli hızına kavusacagı bir sistem iş görecektir.
 

strongx35

Yeni Oyuncu
WarriorIIBARBARII
Mesajlar
26
Tepki puanı
4
Puanları
3
Level
1
Demek istedigim su sekilde bir sistem. Ok atınca durmak zorunda olmak cidden can sıkıcı. Bu sebeple ok atarken charın durmayacagı ancak normal kosu hızına yavaslayacagı, ok atma animasyonu sonrası tekrar lightfeetli hızına kavusacagı bir sistem iş görecektir.
warrior da descent de cooldown olmasın gibi bişey bu biraz mekanikleri iyi kavrayın a rkadaslar cok kücük seyler büyük etkiler yaratıyor
 

AresArkish

Oyuncu
RogueArkish
Mesajlar
36
Tepki puanı
16
Puanları
8
Level
1
Demek istedigim su sekilde bir sistem. Ok atınca durmak zorunda olmak cidden can sıkıcı. Bu sebeple ok atarken charın durmayacagı ancak normal kosu hızına yavaslayacagı, ok atma animasyonu sonrası tekrar lightfeetli hızına kavusacagı bir sistem iş görecektir.
anlıyorum , bir okçuyu kovalıyorsam ve o beni kitelıyorsa eğer eninde sonunda onu yakalamak isterim ama , şayet yakalayamıyorsam gene iş dediğime döner ne dersin ?, tamam yakalanayım diyorsan uzlaştık
 
Üst