• Rise Online World Türkiye'nin, hiçbir kurum, kuruluş ve Rise Online World ile bağı bulunmamaktadır. Gönüllü oyuncular tarafından kurulmuştur.

Güncelleme Notları 16.12.2020

admin

Administrator
Yönetici
PriestWar
Mesajlar
244
Tepki puanı
301
Puanları
63
Level
7
Yetenek Düzenlemeleri

1) Priest sınıfı "stun" halindeyken iyileştirme (healing) yeteneklerini kullanabiliyordu, düzeltildi.
2) Rogue sınıfı "Smoke bomb" yeteneğini kullanıldığında rakip zemin haricinde başka bir yere tıklayamıyordu (Party, inventory vs). Bu sorun düzenlendi.
3) Karakterlerin durarak kullanabildiği yetenekler (Örn; healing) yüksek bir yerden atlarken sürekli kullanıldığında karakter havada kalıyordu, bu sorun düzenlendi.
4) "Camouflage", "Vanish" gibi kullanımda olan yeteneklerin cooldown'ı bittiğinde skillbardan tekrar basılamama sorunu düzenlendi.
5) Rogue sınıfının "Shuriken" yeteneğinin kullanılamama sorunu düzeltildi.
6) Priest sınıfı Buff veya Debuff yeteneklerini kullandığında "Skill casting" tamamlanmadan teleport edilirse veya hareket ederse yetenek hata vermiyordu. Bu yeteneklerin "casting" süreleri tamamlanmadan yarıda kesilirse yetenek hatası (skill fail) verecek.
7) Priest sınıfının debuff yeteneklerinin etki alanları genişletildi.
8) Rogue sınıfının "Stunning Bolt" yeteneğinin alan görseli ile ortaya çıkan efekt arasındaki tutarsızlık giderildi.
9) Rogue sınıfının sis bombasını maksimum uzaklığa attığında efektin görünmemesi sorunu düzeltildi.


Arayüz (UI) Düzenlemeleri

1) Parti üyelerinin sıralarını değiştirmedeki sorunlar giderildi.
2) Partideki bir oyuncu seçili iken mouse ile basılı koşunca hedeften düşme (priest healing yeteneği için) sorunu düzeltildi.
3) Skillbarda sağ tuşa atadığımız yeteneği başka bir slota taşıdığımızda seçili efektinin kaybolma sorunu düzeltildi.
4) Ayarlar menüsünde değişiklik yaptıktan sonra "Cancel" seçildiğinde ayarların eskiye dönme sorunu düzeltildi.
5) Ayarlar menüsündeki "Keys" alanı tamamen düzenlendi.
6) NPC penceresinde tıklandığında karakterin hareket edebilmesi sorunu düzeltildi.
7) Satış için NPC penceresi açıldığında üst üste toplanabilen (Stack yapılabilen) eşyaların (Örn; potion) toplu satış fiyatını göstermeme sorunu düzeltildi.
8) Inventory içerisindeki eşyayı çöpe attığımızda farklı bir yere tıklayınca eşyanın geri slotuna düşme sorunu (görsel olarak) düzenlendi.
9) Bankada 2. sayfadayken bankayı kapatıp tekrar açtığınızda 2. sayfadan devam etme sorunu düzeltildi.
10) Satıcıya üst üste toplanabilen eşyayı satmaya çalıştığınızda ortaya çıkan görsel sorun giderildi.
11) Banka açıkken tekrar bankaya sağ tıklandığında menünün açılması düzenlendi.
12) Bankadaki eşyayı bankanın farklı bir slotuna taşıdığınızda görsel olarak çoğalması sorunu düzenlendi.
13) Bankadan envantere eşya alırken görsel olarak çoğalması sorunu düzenlendi.
14) Envanterden bankaya eşya sürüklerden oluşan görsel sorunlar düzenlendi.
15) Bankadan üzerinize eşya alırken ağırlık (weight) kontrolü yapmıyordu, sorun düzenlendi.
16) Skillbarın yatay kullanımında bir yeteneği taşırken oluşan görsel sorun düzenlendi.
17) Envanterdeki eşyayı çöpe attıktan sonra açılan mini penceredeki (Ok-Cancel) seçeneğinden birini kullanmadan envanteri kapatınca envanterdeki slotları kilitliyordu, sorun düzeltildi.
18) "H" tuşu ile erişilen menüye birçok işlemi hızlı yapabileceğiniz seçenekler eklendi. Alpha yardım menüsü H kısayolundaki "Alpha Functions" bölümüne eklendi. Menünün diğer özellikleri henüz yapım aşamasında.


Genel Düzenlemeler

1) Spawn noktasına dönüldüğünde artık karakterin altında belirgin efekt çıkıyor.
2) "Returning to spawn point" kullanma süresi 3 sn olarak ayarlandı (Spam kontrol).
3) Savaş bölgelerinde karakteriniz hasar aldığında veya hasar vurduktan sonra 3 sn içerisinde Spawn noktasına dönüş seçeneği kullanılamayacak. Karakterin doğma bölgesine gidebilmek için savaş aksiyonu olmadan minimum 3 sn beklemesi gerekiyor. Ek olarak savaş bölgelerinde karakterinizin sağlık puanı %50'nin altındaysa spawn noktasına gidemeyecek şekilde düzenlendi.
4) Karakter sabit dururken ya da koşarken hedefi seçtiğinde oluşan titreme sorunu düzenlendi.
5) Partide birden fazla kişi aynı kutuyu açtığında, birisi itemi topladığında artık diğerlerinin ganimet kutusu da anlık güncelleniyor.
6) Loot kutusundaki her şey toplandığında kutu artık direkt kayboluyor.
7) Partide olmayan kişilerin kutularınızı görme sorunu düzenlendi.
8) Yaratıktan düşen kutuda artık en çok hasar vuran oyuncunun ismi yazıyor.
9) Genel olarak okçu yeteneklerinin hasar puanları düşürüldü, "Tripple Shot" ve "Penta Shot" yeteneklerinin hasar puanları arttırıldı.
10) Priest sınıfının mastery yeteneklerinin pasif yeteneklerinin güç oranları düşürüldü.
11) Öldürülen yaratığın tekrar spawn olduğunda isminin görünmeme sorunu düzeltildi.
12) Envanterdeki iksirleri skillbara taşıyamama sorunu giderildi.
13) Ayarlar menüsünde bulunan kamerada "Y lock" artık varsayılan olarak geliyor.
14) Alfa Ticket/Raporlama sistemi aktif hale getirildi.
15) Savaş sistemindeki kombo mekaniklerinde genel iyileştirmeler yapıldı.
16) Güncel launcher'daki hatalar düzeltildi.

**Tüm notlara ek olarak bahsi geçmeyen ve not edilmemiş birçok hata düzeltilmiştir.
 
Üst